دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

نرم افزار تبدیل فرمتهای آفیس به یکدیگر All Office Converter Plat

All_Office_Converter_Platinum_6.1_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه فایلهای متنی کاربردهای فراوانی دارند مثلآ شما برای آماده سازی یک تحقیق دانشگاهی ابتدا در اینترنت به جستجوی موضوع مورد نظر خود میپردازید و پس از پیدا کردن آن اقدام به ذخیره سازی صفحه ی مورد نظر توسط مرورگر ویندوز مینمایید. فرمتی را که معمولآ مرورگرها برای ذخیره سازی صفحات اینترنتی از آن استفاده می کنند HTML است. حال برای اینکه بتوان مطالب موجود در آن را با کمک یک نرم افزار نگارشی مانند آفیس ویرایش نمود میبایست فرمت آنرا تغییر داد و مثلآ به فرمت doc تبدیل کرد تا در نرم افزار آفیس قابل اجرا باشد. در پایان و پس از ویرایش های نهایی اقدام به ذخیره سازی تحقیق مورد نظر خود در انواع فرمتهای سندی مینماید تا بتوانید آنرا با استفاده از پرینتر بر روی کاغذ چاپ کنید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتواند انواع فایلهای سندی را به یکدیگر تبدیل کند.
 

  • توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب
  • ادامه مطلب ...

    عکس موجودی که هیچوقت نمی میرد

    عکس بسیار جالب از موجودی که هیچوقت نمی میرد و نخواهد مرد! این جاندار عجیب  

    برای همیشه زنده خواهد بود و هنگامی که مرگ خود را احساس کند بافت بدن خود را  

    ترمیم می کند و مثل روز اول که متولد شده می شود . 

     

    جهت مشاهده این موجود به ادامه مطلب بروید!

    ادامه مطلب ...

    عکس گرفتن از محیط بازی ها با Beepa Fraps v3.2.2 retail

    Beepa Fraps یک ابزار تصویری برای تمامی ویندوزهاست که در محیط های تمامی بازی هایی که از تکنولوژی DirectX یا OpenGL استفاده میکنند کار میکند. تا حالا پیش آمده که بخواهید از محیطی که در آن بازی میکنید عکس و یا فیلم بگیرید؟ مطمئنا با شکست روبرو شدید! تمامی قدرت این نرم افزار برای اینکار آماده سازی شده است.
    قابلیت گرفتن تعداد زیادی Frames در ثانیه (FPS) ، قابلیت تنظیمات تعداد فریم هایی که میخواهید در ثانیه از بازی کردن تان گرفته شود. قابلیت ضبط صوت و تصویر و یا حتی اندازه صفحه ایی که در آن بازی میکنید از ویژگی های این نرم افزار می باشند. پس توسط این نرم افزار میتوانید از بازیهای مورد علاقه تان در هنگام بازی کردن فیلم بگیرید و بعد آنرا مشاهده و یا به اشتراک بگذارید.

     

      

     دانلود در ادامه مطلب

    ادامه مطلب ...

    عکسهای خنده دار با موضوع خواب آلودگی وخمیازه

     

     

     

     

     

     

    دانلود عکسها به صورت فایل زیپ شده در ادامه مطلب

    ادامه مطلب ...

    نرم افزار تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری Apex Video Converter

    ApexVideoConverterSuper-7.49_www.mihandownload.com.jpg
    وجود یک نرم افزار Converter قدرتمند امروزه در هر رایانه ای ضروری است . چرا که با تنوع بسیار زیاد فرمت های صوتی و تصویری امکان نمایش آنها توسط یک نرم افزار خاص وجود ندارد . اگر بخواهید یک قطعه فیلمی را به درون گوشی موبایل خود انتقال دهید باید توجه داشته باشید که فرمت آن توسط موبایل شما قابل پشتیبانی باشد . پس ناچار به تبدیل فرمت فایل مورد نظرتان هستید . یا برخی از مواقع مدیا پلیر قادر به پخش یک فایل خاص نیست . در این مواقع برخی از افراد اقدام به تبدیل فرمت فایل مورد نظر به فرمتی که قابل پخش توسط مدیا پلیر است می نمایند . در زمینه ی  تبدیل فرمت فایل ها تنوع نرم افزارها بسیار است و هر کاربر بنا به سلیقه ی خود یکی از این نرم افزارها را نصب می کند . میهن دانلود همیشه سعی دارد بهترین این نرم افزار را در اختیار کاربرانش قرار دهد . نام این نرم افزار که در ادامه می توانید آن را از میهن دانلود دریافت نمایید Apex Video Converter Super می باشد . این نرم افزار محبوب از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند و سرعت تبدیل بسیار بالایی دارد .Apex Video Converter Super با سرعت بالا و محیط کاربری کاملا دوستانه ای که دارد می تواند در کمترین زمان فایل خروجی را با بدون اندکی افت کیفیت به شما تحویل دهد .شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فرمت فایلهای ویدیویی مورد نظرتان را تغییر دهید و سپس از فایل تصویری بدست آمده در محلهای مختلف استفاده کنید . علاوه بر این شما می توانید به صورت دلخواه تغییراتی را در تنظیمات فرمت مورد نظر خود ایجاد کنید تا باعث افزایش و یا کاهش کیفیت و حجم فایل تبدیل شده گردد.
     
    توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب
    ادامه مطلب ...

    نرم افزار دانلود مستقیم از سایت رپیدشیر Easy RapidShare Download

    Easy_RapidShare_Downloader_1.0.8_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه سایتهای بسیار زیادی برای آپلود و یا به اشتراک گذاشتن فایل در اینترنت دایر شده اند و مطمئنآ شما در طی روز با برخی از آنها سروکار دارید. یکی از سایتهای معروف آپلود و دانلود فایل که همه آن را می شناسید سایت رپیدشیر است. همانطور که می دانید این سایت یکی از بزرگترین و معروف ترین سایت های آپلود و دانلود رایگان در جهان می باشد که روزانه هزاران هزار کاربر از کشورهای مختلف با مراجعه به آن فایل های مورد نظر خود را دانلود و یا آپلود می کنند. در این سایت هم مانند سایر سایتهای مشابه برای سود بیشتر دو پخش مجزا قرار دارد. پخش اول که با نام Premium آن را می شناسید مخصوص کاربرانی است که اکانت سایت را خریداری کرده اند و در هنگام دانلود می توانند از مزایای دریافت از لینک مستقیم ، دریافت بدون محدودیت حجمی و ... استفاده کنند. اما پخش دوم که اکثر کاربران از آن استفاده می کنند و با نام Free آن را می شناسید مختص کاربر خاصی نیست و برای عموم آزاد است اما هر کاربر دارای محدودیت هایی می باشد برای نمونه لینک دانلود غیر مستقیم بوده و اگر در هنگام دانلود اتصال شما از اینترنت قطع شود می بایست از اول دانلود فایل را شروع کنید و یا هر کاربر در طول شبانه روز دارای محدودیت حجمی است و بعد از فرضآ 5 مگابایت دانلود، باید مدت زمانی را صبر کند تا بتواند فایل دیگری را از این سایت دریافت کند و بسیاری محدودیت های دیگر که همه با آشنا هستید. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که شما با استفاده از آن به راحتی و بدون محدودیت می توانید فایلهای مورد نظرتان را از سایت رپیدشیر دانلود کنید.
     

  • توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب
  • ادامه مطلب ...