دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود آنتی ویروس معروف کاسپراسکای Kaspersky Anti-Virus 2011 11.

Kaspersky_Anti-Virus_2011_11.0.0.232_Final_[www.MihanDownload.com].jpgورژن جدید
هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آنها کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود ورژن جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم.
نرم افزار آنتی ویروس Kaspersky ساخت شرکت معروف روسی میباشد که قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. شما با استفاده از این نرم افزار امنیتی می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس نود32 میباشد. بعلاوه این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بیشتر از این آنتی ویروس در رایانه های خانگی استفاده می شود زیرا معمولآ صاحبان این نوع سیستم ها زیاد در معرض خطر ویروس شدن قرار نمیگیرند و تنها کارشان با سیستم محدود به تماشا کردن عکس و فیلم و یا گوش دادن به موسیقی می شود از همین رو استفاده از نرم افزارهای امنیتی بسیار قوی و گران قیمت برای این نوع سیستم ها نا مناسب بوده و بهتر است از آنتی ویروسهای ساده و در عین حال قدرتمند مانند کاسپراسکای استفاده کنند تا اگر در موقعی با بد افزاری رو به رو شدند به راحتی بتوانند اقدام به حذف آن نمایند. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس کاسپراسکای دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند عملیات ویروس کشی را انجام دهند همچنین در آن تنظیماتی برای بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم بعد از نصب آنتی ویروس قرار دارد زیرا همانطور که می دانید پس از نصب یک نرم افزار امنیت سرعت رایانه به شدت کاهش میابد که در این نرم افزار تنظیماتی برای جبران این کاهش سرعت وجود دارد و شما با انجام آنها به صورت نسبی می توانید سرعت رایانه خود را بازگردانید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی آموزش تصویری کار با Word 2007

کتاب الکترونیکی آموزش تصویری کار با Word 2007


در این کتاب الکترونیکی با نکته ها و شیوه های کار با نرم افزار ورد 2007 را خواهید آموخت. این کتاب که با فرمت PDF می باشد، بصورت تصویری به تمامی نکات مربوط به کار با این برنامه را به شما آموزش می دهد. در صورتی که آشنایی چندانی با این برنامه ندارید، با خواندن این کتاب الکترونیکی با چگونگی کار با این برنامه آشنا خواهید شد و می توانید به آسانی از آن استفاده نمائید.

دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی X-Men Origins: Wolverine

X-Men-OriginsWolverine.jpg

X men  یک عنوان اکشن ماجراجویی جذاب است که که می تواند برای طرفداران سری خدای جنگ و نینجا یکی تجربه متفاوت باشد.مهمترین رکن شخصیت اول بازی چنگال بسیار قدرتمند او هست که قادر به تکه تکه کردن دشمنان در سریع ترین زمان ممکن است.در بازی شما از فنون بسیار جالبی و مهیجی برای نابودی دشمنان خود استفاده می کنید که همه در قسمت مبارزاتی بازی خلاصه می شود و هیچ وقت شما سلاح بدست نخواهد گرفت ولی انقدر فن و حرکات اکروباتیک در بازی وجود دارند که کامل شما را محو خود خواهد کرد.بازی Origins رویداد های کذشته Wolverine ( شما در بازی در نقش این شخص هستید) را دنبال می کند, که زود التیام پیدا میکند و عمری طولانی دارد و جهش یافته ی تابع آزمایش های یک ارگان نظامی نا شانس می باشد. بعد از بقای برنامه Weapon X - که به او هر دوی استخوانهای فناناپذیر و سر پنجه های تیز رو به او داده - قهرمان داستان به جنگل های آفریقا فرار می کند, مکان هایی از دنیای واقعی که Activision آن ها را دوباره خلق کرده است!بازی بر اساس فیلمی به همین نام با بازیگری  Hugh Jackman - کسی که اولین تصویر بازی شبیه اون هستش- است ساخته شده که شما رو در گیر ماجرا ها ی خود میکند نبرد های بازی سه گزینه دارد , نبرد های سبک و سنگین و چنگک ها که هر کدام بر روی یک دکمه مجزا قرار گرفته اند و بازی تحت تاثیر عناوینی چون God of War و Devil May Cry می باشد در Wolverine   ارجینال   که شما در بازی در نقش او هستید  موضوعی را دنبال می کند که شخصیت اصلی التیام پیداکرده و عمری طولانی پیدا کرده است و  تبدیل به موجود جهش یافته ای  که تابع آزمایش های یک ارگان نظامی نا شانس می باشد شده است. 
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

دانلود پرطرفدارترین نرم افزار پخش فیلمهای دی وی دی PowerDVD Ultr

PowerDVD_Ultra_3D_v10.0.1714_[www.MihanDownload.com].jpgورژن جدید
همانطور که می دانید فیلم هایی که به صورت دی وی دی ساخته می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند به همین دلیل امروزه اکثر فیلم های سینمایی در غالب دی وی دی ساخته می شوند. شما می توانید این نوع فیلمها را به راحتی در دستگاههای پخش خانگی تماشا کنید و همچنین در کامپیوتر هم میتوان این فیلمها را مشاهده نمود که سیستم عامل نرم افزار Windows Media Player را در اختیار کاربران قرار داده تا آنها بتوانند با استفاده از آن فیلمهای دی وی دی مورد نظرشان را تماشا کنند اما این نرم افزار علاوه بر محیط بسیار ساده ی خود امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد مثلآ نمی توان در آن نوع فونت زیر نویس فیلم را تغییر داد. از همین رو کاربران از نرم افزارهای جایگزین برای پخش فیلمهای DVD استفاده می کنند. به همین منظور امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در چند سال متوالی و در حال حاضر از سوی کاربران سراسر دنیا به عنوان بهترین نرم افزار پخش فیلمهای دی وی دی انتخاب شده است.
در حدود چند روز پیش کمپانی بزرگ CyberLink جدید ترین ورژن نرم افزار معروف خود PowerDVD را منتشر کرد که در همین راستا سایت میهن دانلود هم پس از آزمایش و برسی این نرم افزار آن را به صورت کاملآ رایگان به همراه کرک در اختیار شما کاربران محترم قرار داده است. البته در حدود یک ماه قبل نیز ورژن 10.0.1516.51 این نرم افزار در سایت قرار گرفت که با بازدید بسیار زیادی رو به رو گردید و از آنجا که برخی از کاربران اینترنتی تنها میهن دانلود را مرجع جدید ترین و بهترین نرم افزارهای روز دنیا می دانند بر آن شدیم تا ورژن جدید تر این نرم افزار را برای شما دوستان عزیز قرار دهیم. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید فیلمهایی را که به صورت دی وی دی و وی سی دی هستند را پخش کنید و در محیطی بسیار زیبا و جذاب به تماشای فیلم مورد نظر خود بنشینید. در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به نرم افزار اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیتی است که به صورت Blue-Ray هستند و نیز قابلیت پخش سه بعدی فیلمها. علاوه بر این نواقصی همچون پرش فیلم در هنگام جلو و عقب بردن ، ناهمانگی بین صدا و تصویر و ... که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت به طور کامل در این نسخه جدید بر طرف شده است. از دیگر قابلیتهایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم وجود دارد میتوان به امکان پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد اشاره نمود. همچنین می توان تنظیمات فیلم را قبل از نمایش تغییر دهید به طور مثال نوع فونت زیر نویس فیلم را تغییر داد و یا تنظیات تصویر را تغییر داد تا کیفیت آن بهتر گردد. همانطور که گفته شد این نرم افزار در حال حاضر جز پر طر فدارترین نرم افزارهای پخش دی وی دی است و دارای امکانات و کاربردهای بسیار زیاد دیگری می باشد که در اینجا توضیح هر کدام از آنها امکانپذیر نبود اما شما در صورت کار با آن به راحتی می توانید بر تمام این امکانات آشنا شوید و تسلط کامل پیدا کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
ادامه مطلب ...

برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ با استفاده از Vogone Vocal Remo

http://www.dl.vatandownload.com/software/zz/img/88.10.5/vocal%20copy.jpg

یکی از بهترین برنامه های برداشتن صدای خواننده از روی موزیک برنامه ی کمیاب Vogone Vocal Remover میباشد.یک نرم افزار تک و بی نظیر برای اینکه صدای خواننده را از آهنگ جدا کنید و صدای خودتان یا خواننده دیگر را به آهنگ بچسبانید! با استفاده از این برنامه همه اینها با چند کلیک ساده امکان پذیر است. این نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند میباشد.

 دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نسخه جدید و قابل حمل پخش کننده محبوب -Portable KMPlayer 2.9.4.14

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/khordad%2089/17.3.89/zzz/player.jpg

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.
نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است . نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید . این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمیاند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...