دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

آموزش ساخت عینک ۳بعدی در خانه

با توجه به افزایش روز افزون عرضه فیلم های ۳بعدی در عرصه مالتی مدیای امروزه ، تیم دانلودها فیلم آموزشی یک دقیقه ای را آماده کرده است که بوسیله آن می توانید به راحتی و بدون هیچ هزینه سنگینی ، یک عینک آناگلیف برای خود ایجاد کنید و به تماشای فیلم های ۳بعدی بپردازید. تیم دانلودها امیدوار است که با ساختن این عینک ، از انیمیشن های ۳بعدی که در وبسایت قرار می گیرد نهایت لذت را ببرید.

 

3dglass totural آموزش ساخت عینک 3بعدی در خانه

 دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مشاهده پسوردهای ستاره دار با Nsasoft SpotAuditor 3.9.9

SpotAuditor نرم افزاری از شرکت Nsasoft است که قادر است بسیاری از پسوردهای ذخیره شده در محیط ویندوز را برایتان آشکار نماید .توانایی آشکار سازی پسوردهای ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر مانند پسورد انواع Email و اکانت و … آشکار سازی پسوردهای نرم افزار های چت اینترنتی مانند ICQ و MSN . پسوردهای FTP , پسوردهای ذخیره شده در نرم افزار Outlook و همچنین پسوردهای Dialup Connection در تمامی ویندوز ها . دادن امکان مدیریت Protected Storage سیستم که قادر خواهید بود پسوردهای ذخیره شده در آن قسمت را که قابل دسترسی می باشند را حذف نمایید . علاوه بر امکانات بازگشایی پسورد امکانات جانبی دیگر مانند مدیریت تمامی آدرسهای مشاهده شده , نرم افزارهای نصب شده و آدرسهای ذخیره شده در بخش Run منوی استارت را در کامپیوتر شما و یا سایر کامپیوتر های یک شبکه را دارا خواهید بود .

 

Nsasoft SpotAuditor مشاهده پسوردهای ستاره دار با Nsasoft SpotAuditor 3.9.9 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

آشنایی با ثواب سوره های قرآن بخش دوم

ثواب قرائت سوره لقمان امام باقر علیه السلام فرمودند: کسى که سوره لقمان را در هر شب بخواند، خداوند در آن شب فرشتگانى را بر او مى گمارد که تا صبح او را از شیطان و لشکریان او حفظ نماید. و اگر در روز آن را تلاوت کند، تا شب او را از شیطان و لشکریاش حفظ مى نماید.

ثواب قرائت سوره فرقان
امام کاظم علیه السلام به ابن عمار فرمودند: اى ابن عمار! تلاوت سوره تبارک الذى نزل الفرقان على عبده را ترک نکن . زیرا همانا هر کسى که هر شب آن را بخواند، خداوند هیچ گاه او را عذاب ننموده ، او را مورد محاسبه قرار نداده و در منزل او در فردوس اعلى (بهشت برتر ) خواهد بود. 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

آشنایی با ثواب سوره های قرآن بخش اول

ثواب قرائت سوره ملک امام صادق علیه السلام فرمودند: کسى که سوره ملک را قبل از خواب در نماز واجب بخواند، تا صبح در امان خدا خواهد بود و در روز قیامت نیز تا ورود به بهشت در پناه خداست . ثواب قرائت سوره قلم امام صادق علیه السلام فرمودند: کسى که سوره قلم را در نماز واجب یا مستحب بخواند، خداوند او را براى همیشه از فقر ایمن نموده و هنگامى که بمیرد، او را از عذاب قبر پناه مى دهد.

ثواب سوره تغابن
امام صادق علیه السلام فرمودند: کسى که سوره تغابن را در نماز مغرب واجب بخواند، این سوره در قیامت شفاعت کننده او خواهد بود و نزد کسى که شهادت او را قبول داشته باشد، شاهد عادلى مى شود، و از او جدا نخواهد شد تا او را به بهشت ببرد.

ثواب قرائت سوره طلاق و تحریم
امام صادق علیه السلام فرمودند: کسى که سوره طلاق و تحریم را در نماز فریضه بخواند، خداوند نمى گذارد که در روز قیامت بترسد یا اندوهگین شود؛ از آتش معاف شده و خداوند به خاطر تلاوت این سوره ها و مراقبت از آنها او را به بهشت مى برد. زیرا این سوره ها از آن پیامبر اکمر صلى الله علیه و آله است . 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بازیابی اطلاعات سیم کارت با SIM Card Data Recovery 4.0 Full

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/tir%2089/29.4.89/zzz/sim-card-screen-shot1.jpg

شاید شما نیز دوست داشته باشید تا اطلاعاتی نظیر SMS های حذف شده از روی سیم کارت تلفن همراه خود را بازیابی کنید! این کار توسط نرم افزار SIM Card Data Recovery امکان پذیر می باشد. این نرم افزار توانایی بازیابی اطلاعاتی نظیر شماره تلفن های حذف شده، SMS های حذف شده و کلاً مواردی که به نوعی در سیم کارت ذخیره می شوند را دارا می باشد. حتی اگر سیستم کارت تلفن همراه شما قفل شده است یا PIN code آن را فراموش کرده اید این نرم افزار باز هم به شما کمک خواهد کرد. این نرم افزار با تمامی نسخه های ویندوز سازگاری دارد. 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود بازی کامپیوتر پرتابل Tough Trucks: Modified Monsters

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/tir%2089/29.4.89/zzz/tough-trucks-modified-monsters-box.jpg

بازی Portable Tough Trucks: Modified Monsters یکی دیگر از بازی های سبک ماشین مسابقه ای می باشد که ویژگی های متفاوتی نیز دارد. در این بازی شما نه با ماشین های فرمول یک مسابقه می دهید و نه ماشین های معمولی و یا از نوع پاریس داکار! بلکه در اینجا در یک سالن سرپوشیده با ماشین های بزرگ با تایر های عظیم الجثه به رقابت با رقبای خود می پردازید. مسیر های خاکی و با پستی و بلندی های مرک بار هیجان رقابت را افزایش می دهد.  مراحل و یا مسیر های مختلف بازی 16 عدد می باشند که هر یک دارای ویژگی مخصوص خود می باشند. ویژگی  مهم آن صدمه دیدن فیزیکی ماشین ها در لحظه برخورد با یکدیگر می باشد. بایستی با پیروزی در رقابت های گوناگونی که پیش روی شماست به کسب پول کافی برای ارتقای ماشین خود بپردازید. این بازی به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) می باشد. 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...