دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

بازی کم حجم و سرگرم کننده Marble Sheep

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/mordad%2089/27.5.89/zzz/sheep.jpg

بازی سرگرم کننده و کم حجم گوسفند مرمری که بصورت کاملاً رایگان توسط سایت برای شما عزیزان فراهم شده است.

بازی که دارای جذابیت خاص و پر از شور و نشاط برای گیمر است . شما باید به گوسفند کوچکی که آن را به اسارت برده ند کمک کنید و آنرا نجات دهید ، این گوسفند تنها با کمک شماست که می تواند از این گرفتاری جان سالم بدر ببرد ، پس توصیه می کنیم هرچه سریعتر این بازی را دانلود کنید و به این گوسفند بیچاره کمک کنید . 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نرم افزار تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی – BlackMagic Pro 2.8

در سالهای نه چندان دور که صنعت عکاسی پیشرفت آنچنانی پیدا نکرده بود تنها دوربین ها قادر به تهیه عکس به صورت سیاه و سفید بودند و کم کم با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دوربین های دیجیتالی عکس های سیاه و سفید جای خود را به عکس های رنگی دادند. اما گاهی اوقات برخی از عکس های سیاه و سفید گذشته یادآور خاطرات خوب گذشته هستند که باعث می شود آدمی از آنها نگه داری کند. امروز در سایت تهران دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تا عکس های سیاه و سفید را به عکس های رنگی تبدیل کند. نرم افزار BlackMagic بهترین نرم افزاری است که تا به حال به منظور تبدیل عکس های سیاه و سفید قدیمی به عکس های رنگی با کیفیت ساخته شده است. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید عکس های سیاه و سفید خود را به عکس های رنگی تبدیل کنید. در واقع این نرم افزار قادر است تا با تشخیص بسیار دقیق قسمت های تاریک و روشن یک عکس سیاه و سفید، آنرا تبدیل به یک عکس رنگی کند. طریقه ی کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیازی نیست که شما پس از انجام تنظیمات پیچیده اینکار را انجام دهید بلکه در نرم افزار گزینه ای برای تبدیل وجود دارد که تمامی مراحل را به صورت خودکار انجام می دهد و در آخر شما می توانید به دلخواه رنگ برخی از قسمتها را تغییر دهید. 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه اذان ها با فرمت MP3 رایگان ویژه ماه مبارک رمضان

  • امروز در سایت به مناسبت ماه مبارک رمضان مجموعه ای از اذان های  بسیار زیبا را برایتان آماده کرده ایم که می توانید از آنها در ایام ماه مبارک رمضان در جاهای مختلف  استفاده کنید. فرمت این اذان ها MP3 بوده و تعداد آنها ۲۱ عدد می باشد. هم اکنون این مجموعه  در ادامه مطلب از سایت قابل دریافت می باشد.

  • ادامه مطلب ...

    جدا سازی صدا از موزیک با -YoGen Vocal Remover v3.3.6

    http://dl.vatandownload.ir/software/zz/mordad%2089/19.5.89/zzz/2ecjec3.jpg

     با استفاده از این برنامه می توانید صدا را از موزیک جدا و در واقع حذف کنید. کیفیت این کار بستگی به نوع ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. برای این کار صدا باید به صورت استریو ضبط شده باشد. فایل هایی که به این صورت نباشند نرم افزار نمی تواند بر روی آنها تاثیری داشته باشد. این برنامه می تواند بر روی سه فرمت wma و wav و mp3 این کار را انجام دهد. نرم افزار حاضر فقط در ویندوزهایXPو seven و Vista قابل اجراست.

     دانلود در ادامه مطلب

    ادامه مطلب ...

    نرم افزار حل مسائل ریاضی Universal Math Solver v7.0.0.5

    http://dl.vatandownload.ir/software/zz/mordad%2089/19.5.89/zzz/math.jpg

    درس ریاضی‌ که برای بعضی‌ از دانش آموزان و دانشجویان درسی‌ سخت و مشکل به حساب می‌‌آید و ممکن است افراد را دلسرد و کسل کند.آیا تا به حال در درس ریاضی‌ با مسائلی‌ برخورد کرده‌اید که هیچ راه حلی برای آن به ذهنتان نرسد؟
    توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

    ادامه مطلب ...

    رمضان ماه نشاط و عبادت

    رمضان به عنوان ماه روزه و قرآن، از ویژگی‌های متنوعی برخوردار است، خصوصیاتی که این ماه دارد، از تنوعی فراوان برخوردار است. آنچه می‌خوانید حاصل نگاهی اندک به این ویژگی‌های گسترده است.

    استهلال رمضان

    رؤیت ماه مبارک رمضان با توجه به فراگیری خود، برای همه مسلمانان از ویژگی‌هایی خاص برخوردار است، ماه شوال و حلول هلال آن ماه نیز از همین فراگیری برخوردار است. برهمین اساس رویت این دو ماه از دیرباز برای مسلمانان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده است و براین اساس نیز شوق دیدن هلال این دو ماه فرخنده، دیدگان را به سوی آسمان سوق داده است. ماه نخست آغاز ستیز سنت آدمی‌ با اهریمن درون و بیرونی و ماه دوم نوید پایان دوران روزه و امساک و دوران سبکباری با طهارت باطن پس از سی روز مبارزه با شیطان نفس است.

    معنای رمضان

    «رمضان» در لغت از «رمضاء» به معنای شدت حرارت گرفته شده و به معنای سوزاندن است زیرا در این ماه گناهان انسان بخشیده می‌شود و به عبارت دیگر سوزانده شده و از بین می‌رود. پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: «انما سمی‌الرمضان لانه یرمض الذنوب؛ ماه رمضان به این نام خوانده شده است، زیرا گناهان را می‌سوزاند. » رمضان تنها ماه قمری است که نام آن در قرآن آمده است، در این ماه کتاب‌های آسمانی قرآن کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است و این ماه، ماه خدا و میهمانی امت پیامبر (ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می‌کند.
    بقیه در ادامه مطلب

    ادامه مطلب ...