دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

مجموعه براش های فوق العاده از کریسمس برای فتوشاپ

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-27/Brushes-for-Photoshop.jpg

 

براش یا همان فلمو که برای گرافیستها خیلی اهمیت دارد در درست کردن یک اثر هنری زیبا برای گرافیست های خیلی موثر است.

از آنجائیکه به ایام کریسمس یواش یواش نزدیک می شویم. خیلی از کارهای گرافیست ها می تواند تحت تاثیر این واقعه باشد.لذا سعی داریم تا بخشی از نیاز کاربران را برطرف کنیم.

 دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

طراحی آلبوم های حرفه ای با کیفیت HDبا Cyberlink PowerProducer v5

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-27/Cyberlink-PowerProducer.jpg

 

آیا میخواهید دست به ساخت فیلم HD کیفیت بالا بزنید؟

برنامه ای که در ادامه با آن آشنا خواهید شد فیلم را از دوربین فیلمبرداری و یا کامپیوتر شما گرفته، با تکنولوژی پیشرفته خود تبدیل کرده و به بهترین کیفیت ممکن می رساند، با ابزار فوق العاده منو دی وی دی یا بلو ری شما را ساخته و در آخر با بخش مخصوص رایت Blu-ray Discs, AVCHD Discs و DVDs را به شما تحویل می دهد.و نیز می توانید به صورت یم آلبوم حرفه ای به تهیه فیلم بپردازید.
فایل های Camcorder را از دوربین یا خروجی های تصویری دیگر وارد کرده و با ابزارهای Blue-ray و DVD ویدئو خود را ایجاد کنید. کافی است فایل های HDV یا کارت TV دیجیتال/آنالوگ و یا فایل های HD را وارد کرده سپس ویدیو و اسلاید های خود را با ابزارهای جادویی DVD منو و Blu ray منو بسازید.

 با استفاده از تکنولوژی Dolby Digital 5.1 و امکان رایت مستقیم از کارت تبدیل با استفاده از فن آوری Right-to-Disc™ کار شما را ساده تر کرده و یکجا تحویل می دهد. با نرم افزار ساخت ویدئو اچ دی پروژه های ویدئویی خود را سریعتر از همیشه ایجاد کنید زیرا که نرم افزار PowerProducer خود را با تکنولوژی های Intel، NVIDIA و AMD سازگار کرده و تولید پروژه های ویدئویی شما را سرعت می دهد.

 نام نرم افزاری که Cyberlink پیشنهاد داده و برای کاربرانش تولید و عرضه نموده است CyberLink PowerProducer نام دارد. نرم افزاری فوق العاده حرفه ای ، بسیار ساده با محیط کاربری فوق العاده جذاب و زیبا و بسیار کاربر پسند. مطئمنا کاربری که یک بار از این نرم افزار استفاده نماید برای همیشه شیفته آن خواهد شد. کاربر تنها کافی است استفاده از ماوس را به خوبی بلد باشد تا پس از چند دقیقه آلبومی را پدید آورد که حتی خودش هم فکرش را نمی کرده. تمامی اعمال انجام شده در نرم افزار کاملا به صورت Wizard می باشد و همین به کاربران کمک می کند در کوچکترین زمان ممکن زیباترین آلبوم ها دیجیتالی را بیافرینند. جالب است این نرم افزار از تمامی لوح های فشرده پشتیبانی می کند.

 توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود نسخه ویندوز ایکس پی windows xp dark edition 7 sp3 sata dr


Windows_XP_Dark_Edition_7_www.mihandownload.com.jpg
مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار اولین نسخه سیستم عامل ویندوز می گذرد. ویندوز سیستم عاملی با رابط کاربری گرافیکی بود که با ورودش به دنیای کامپیوتر ، تحولات بسیاری صورت گرفت و کاربران را با معانی و مفهومات جدیدی آشنا کرد. در طول این سال ها نسخه های مختلفی از این سیستم عامل عرضه شده است که در هرکدام پیشرفت هایی حاصل شد. ویندوز XP در سال 2001 عرضه شد و در ابتدا در شرکت مایکروسافت با اسم رمز ویسلر (Whistler) شناخته می شد چراکه در طول توسعه ویندوز ایکس‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز NT  و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد. شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. این ویندوز را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین نسخه های ویندوز دانست چنانکه تاکنون با وجود ارائه نسخه های جدیدتر ویندوز نظیر ویستا و سون ، همچنان محبوبیت خود را از دست نداده است و عده کثیری از کاربران هنوز هم حاضر به ارتقاء ویندوز خود از XP به نسخه های بالاتر نیستند. این ویندوز محبوبیت خود را مدیون رابط کاربری ساده و قدرتمند ، سرعت بالا و استفاده بهینه از منابع سخت افزاری سیستم و عواملی این چنینی است. بسیاری از نرم افزارهای تخصصی و حرفه ای نیز همچنان بهترین حالت سازگاری را با ویندوز XP دارند. یکی از نکاتی که درباره این ویندوز شایان ذکر است آماری است که نشان می دهد هم اکنون بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در سرتاسر دنیا در حال استفاده است. از زمان انتشار ویندوز اکس پی تاکنون مایکروسافت با هدف برطرف کردن مشکلات و نقص های آن و یا هدف قرار دادن عده خاصی از کاربران ، ورژن های مختلفی از آن را منتشر کرده است. امروز در سایت میهن دانلود جدیدترین ورژن ویندوز اکس پی را با نام Windows XP Dark Edition 7 SP3 آماده کرده ایم. این نسخه از ویندوز همانگونه که از نامش پیداست دارای آپدیت ها و تغییرات Service Pack 3 است. اما مسئله ای که در ارتباط با این نسخه قابل اهمیت است ظاهر آن است که شباهت های بسیاری با ویندوز 7 دارد و عملأ این نسخه را می توان ویندوز اکس پی با ظاهر ویندوز 7 دانست که در می توانید تمامی نرم افزارهای سازگار با ویندوز اکس پی را اجرا نمایید و از سرعت بسیار خوب آن بهره مند شوید و در عین حال از زیبایی های بصری ویندوز سون نیز لذت ببرید. این نسخه همچنین دارای آخرین آپدیت های ارائه شده است و به طور کامل کرک شده است و محدودیت زمانی در آن وجود ندارد. این نسخه از ویندوز اکس پی را هم اکنون می توانید از سایت تلمبار دریافت نمایید.
برای دانلود و مشاهده تصاویری از محیط این سیستم عامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار سریع ترین مبدل فایل های ویدئویی با Any Video Co

 دانلود نرم افزار سریع ترین مبدل فایل های ویدئویی با  Any Video Converter Professional 3.1.6  

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-23/anyvideoconverterprofes.jpg

 

یکی از دغدغه هایی که اکثر کاربران کامپیوتری دارند، انتخاب یک نرم افزار حرفه ای جهت تبدیل فایل های مختلف ویدئویی به فرمت های مختلف می باشد البته به طور حتم شما هم با بسیاری از این نرم افزارهای مبدل کار کرده اید اما شاید از نتیجه تبدیل راضی نبوده اید و فایل حاصل با مشکلات و یا کمبودهایی رو به رو می باشد. اما نرم افزاری که امروز سایت دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده نموده از 2 وی‍‍ژگی خاص و منحصر به فرد سرعت بالا ( که به گفته سازنده نرم افزار سریع ترین مبدل فایل های ویدئویی در دنیا !) و کیفیت بسیار عالی برخوردار می باشد.

Any Video Converter Professional 3.1.6 نام این نرم افزار حرفه ای و قدرتمند می باشد که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و فراوانی همچون AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP به یک مبدل فایل های ویدئویی پر طرفدار تبدیل شده است. همان طور که گفته شد سرعت کار بسیار بالا و همچنین کیفیت منحصر به فرد فایل های ویدوئی خروجی از دو مشخصه عالی این نرم افزار می باشد.

این نرم افزار تبدیل فایل های ویدئویی که سریع ترین مبدل فایل های ویدئویی است، قابلیت پشتیبانی از فرمت های رایج و قابل استفاده در دستگاه های مختلف همانند iPod, iPhone, Zune, Mobiles ,PSP را نیز داراست و به شما این امکان را می دهد تا فایل ویدوئی خود را با هر حجم و فرمتی به فایل تصویری با فرمت مورد نظر برای پخش در دستگاه های مختلف تبدیل نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.نرم افزار Any Video Converter Pro دارای محیطی کاربر پسند و آسان می باشد که به طور حرفه ای تمامی ابزار لازم برای استفاده کاربران فراهم شده است و شما را قادر می سازد تا در طی چند ثانیه تبدیل فایل ها را آغاز نمایید.

 دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود بازی سرگرم کننده و جذاب گلف John Daly s ProStroke Golf 20

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-22/John-Daly-s-ProStroke-Golf1.jpg

 

بازی جدید و جذاب John Daly s ProStroke Golf نام بازی می باشد که به ورزش جذاب و مهیج گلف می پردازد.

 در این بازی شما به کمک جان دلی در گلف ProStroke که مربوط به همین شخص می باشد ، به بازی می پردازید و ساعت ها سرگرم خواهید شد. از ویژگی هایی که این بازی را از سایر نسخه های گلف عرضه شده متمایز می کند ، ارائه کنترل ProStroke می باشد که به بازیکنان اجازه می دهد تا دقت و مهارت بیش از حدی بر روی ضربات خود داشته و بازی را به طوری که تا به حال تجربه نکرده اند انجام دهند.

دو گزارشگر معروف عرصه گلف با نام های Sam Torrance و Peter Kessler وظیفه گزارشگری این بازی را بر عهده گرفته اند که باعث می شود تا حال و هوای بازی واقعی برای شما بیشتر مهیا شود. به دور از تورنمت ها و مسابقاتی که از یک بازی گلف انتظار می رود ، حالتی در این بازی تعبیه شده با نام "حالت رقابتی" که آموزش هایی بوسیله خود John Daly را در بردارد که شما را با قوانین و اصول بازی گلف آشنا می سازد و سپس شما را برای بازی با معروف ترین گلف بازی جهان با نام Long John آماده می سازد.

 

تذکر:در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

 دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار مفاتیح الجنان برای کامپیوتر

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-22/mafatih.jpg

 

 مفاتیح الجنان مجموعه ای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها و ... که از طرف پیغمبر اکرم و ائمه صادر شده است. این مجموعه، با دقت و ترتیب خاص و با ذوق و سلیقه و احاطه وسیعی که مولف محترم آن بر آثار اهل بیت و کتب دعا و زیارات داشت، از بهترین و معتبر ترین کتب و ادعیه، گردآوری شده و به جهت خلوص نیتی که نویسنده عالیقدرش برخوردار بود در مدت کوتاهی، این کتاب عالمگیر و همانگونه که در حال حاضر دیده می شود، در تمام منازل، مساجد و اماکن متبرکه وجود دارد. مفاتیح الجنان، بعدها ملحقاتی توسط نویسنده به آن اضافه شده است.

 دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...