دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود مجموعه جدیدترین ورژن درایورهای ویندوز 7 به تاریخ فوریه 20

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-24/Windows-7-Drivers-x32-x64.jpg

 

 

مجموع جدیدترین ورژن درایور های ویندوز 7 - آپدیت februray 2011

 

بعد از نصب ویندوز 7 شاید شما به آخرین ورژن از درایور های بعضی سخت افزار های سیستم نیاز داشته باشد . و از آنجا که ویندوز 7 یکی از کامل ترین ورژن های ویندوز میباشد مجموعه درایور هایی که بیشترین کاربر را داشته است در قالب یک مجموعه منتشر کرده است .  

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه جدیدترین ورژن درایورهای ویندوز xp به تاریخ فوریه 2

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-24/Windows-XP-Drivers-x32-x64.jpg

 

 

مجموع جدیدترین ورژن درایور های ویندوز XP - آپدیت februray 2011

 

بعد از نصب ویندوز Xp شاید شما به آخرین ورژن از درایور های بعضی سخت افزار های سیستم نیاز داشته باشد .وب سایت وطن دانلود  مجموعه درایور هایی که بیشترین کاربرد را داشته است در قالب یک مجموعه منتشر کرده است .  

دانلود در ادامه مطلب 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر با Team Viewer Manage

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-21/TeamViewer-Manager-v6.0.940.0.jpg

 

نرم افزار TeamViewer Manager ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد.

این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد.

 همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد.

این نرم افزار راه حلیمناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

 توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود کاملترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی در موبایل

http://img.vatandownload.com/hadi-arjmand/adverimg-321426.jpg

باز هم برای اولین بار در ایران به صورت رایگان ..
کاملترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی در موبایل


 مجموعه ای که پیش روی دارید ؛ شامل دهها عنوان و بسته آموزشی زبان انگلیسی برای کلیه سطوح است که تخصصا ویژه استفاده توسط تلفن همراه تهیه شده است . تنها چیزی که برای استفاده از این بسته نیاز دارید ؛ یک تلفن همراه همراه با یک هندزفری است که بتوانید آموزش های صوتی موجود در این مجموعه را بشنوید . کلیه اموزش های این مجموعه با تکنیک شنیدار طراحی و ساخته شده اند . به این معنا که برای درک آن نیازی به تمرین یا نوشتن ندارید . تنها کافیست آموزش ها را بشنوید و آنها را زمزمه کنید . بدین صورت در طی یک دوره چند ماهه ؛ می توانید به زبان انگلیسی مسلط شوید !! 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop CS5 Extended v.12.0.2

APCS5.12.0.2R_[www.MihanDownload.com].jpg
فتوشاپ قدرتمندترین و محبوب ترین پردازشگر گرافیکی است که توسط کمپانی ادوبی تولید و پشتیبانی می شود. این نرم افزار یکی از موفق ترین پروژه های ادوبی از ابتدا تاکنون بوده و از سوی کاربران سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش با استقبال وسیعی مواجه شده است. فتوشاپ سال‌هاست که پرفروش‌ترین نرم‌افزار ویرایشگر تصاویر در سراسر دنیا محسوب می‌شود و آن‌چنان معروف و محبوب شده که به استانداردی برای برنامه‌های ویرایشگر عکس تبدیل شده است. و البته دلیل این مسئله ، امکانات جامع و کاملی است که در این نرم افزار گنجانده شده و در نسخه های جدید تکامل می یابد. کاربران با سلایق و سطح دانش مختلف می توانند با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنند. اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود. پس از ارائه نسخه 7 از سری فتوشاپ ، نسخه های جدید فتوشاپ با پسوند CS عرضه می شوند که این حروف سرنام عبارت Creative Suite بوده و به معنای برنامهٔ خلاق هستند. امروزه با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و امکانات وسیع آن ، عکس های فوق العاده زیبایی طراحی می شود و طراحان و هنرمندان به واقع این موضوع را مدیون امکانات بی حد و مرزی هستند که فتوشاپ در اختیار آنها قرار داده تا در نهایت آنها با استفاده از خلاقیت خود و میزان مهارت در طراحی عکس های مختلف ، یک تصویر زیبا را خلق نمایند. همچنین نقش فتوشاپ با ورود دوربینهای دیجیتال در عرصه کامپیوتر پررنگ و پرنگ تر گردید و استفاده از آن را توسط عکاسان غیر قابل اجتناب نموده است. امروز برای شما آخرین نسخه از این نرم افزار را که به تازگی عرضه شده ، آماده کرده ایم که نسخه ای تکامل یافته از CS5 محصوب می شود و بسیاری از ابزارها در آن بروز رسانی شده و تکامل یافته اند. نسخه جدید نرم افزار فتوشاپ را هم اکنون می توانید از سایت تلمبار دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Vhome Screen S60V5

Voyager-Home-Screen_www.MihanDownload.com.jpgصفحه اصلی گوشی هایی که با سیستم عامل سیمبین سری 60 ورژن 5 کار می کنند بسیار خسته کننده است و اگرچه تغییر تم تغییری گرافیکی می دهد ولی منوها تغییر چندانی نمی کنند این نرم افزار با انعطاف پذیری بسیار زیادی که دارد Home screen شما را از یکنواختی در می آورد برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید...
ادامه مطلب ...