دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود کارتون به یادماندنی سفرهای میتی کومان Mitikomon Full Epos


دانلود کارتون به یادماندنی سفرهای میتی کومان Mitikomon Full Eposide
خیلی از دوستان از کیفیت پایین این کارتون ها ناراضی هستند.باید توجه داشته باشید که دوبله فارسی این کارتون ها دارای کیفیت پایین می باشد و فقط برای زنده شدن خاطرات کودکی برای شما آماده شده است.کیفیت بالای این کارتون ها پیدا نخواهد شد

رزولیشن 320 * 240

سفرهای میتی کومون (به ژاپنی: まんが水戸黄門 Manga Mitokōmon) یک پویانمایی ژاپنی بود که توسط شرکت کناک (سازنده پسر شجاع و مسافر کوچولو) ساخته‌شد. این پویانمایی سال‌ها با دوبله فارسی از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد.
این پویانمایی بر اساس زندگی توکوکاوا میتسوکونی (۱۶۲۸-۱۷۰۱) ملقب به «میتوکومون» (به ژاپنی: 水戸黄門، تلفظ: Mito Kōmon) ساخته شده‌است. (نام میتوکومون در دوبله فارسی به «میتی کومون» دگرگون شد.) وی یکی از شخصیت‌های محبوب تاریخ ژاپن است و از او به عنوان فردی شوخ‌طبع و خوش‌مشرب، و یک پزشک و غذاشناس خبره یاد شده‌است. میتوکومون در دوره ادو، ۳۰ سال حاکم شهر میتو بود و به داشتن دلیل صداقت و عدالت، و همچنین مورد اعتماد بودن از طرف حاکم بزرگ یکی از افرادی بود که برای نظارت بر کار حاکمان نواحی فرستاده می‌شد. میتو کومون به دلیل نداشتن دانش و توان رزم، در سفرهایش دو محافظ به نام‌های «ساساکی سوکه سابورو» و «آشوسی کاکانوشین کاکوسان» را همراه خود می‌برد. بنابراین شخصیت‌های «تسوکه» (ساساکی سوکه سابورو) و «کایکو» (آشوسی کاکانوشین کاکوسان) در این فیلم وجود خارجی داشته‌اند، اما «سگارو» و «زمبه» خیالی هستند.
شخصیت ها :
میتی کومون: «مامور مخصوص حاکم بزرگ» که برای سرکشی به حاکمان سرزمین‌های مختلف می‌رود.
داداش کایکو: محافظ میتی کومون که قدرت زیادی دارد و با بستن «دستمال قدرت» نیروی ویژه‌ای می‌یابد.
تسوکه: محافظ میتی کومو که فردی باهوش و شمشیرزنی ماهر است.در پایان هر قسمت او «علامت مامور مخصوص حاکم بزرگ» را نشان می‌دهد.
سگارو: پسری شیطان که میتی کومون را همراهی می‌کند.
 زمبه: سگ تنبل سگارو
در آخر جا دارد یادی از دوبلور های زحمتکش کشورمان کنیم که صدای خود را در این کارتون به یادگار گذاشته اند مخصوصا
  • جواد پزشکیان بجای میتی کومون
  • محمد عبادی بجای تسوکه
  • مرحوم حسین باغی ( ناصر نظامی در برخی از قسمتها )بجای کایکو
  • شوکت حجت بجای سگارو
  • غلامعلی افشاریه ( سرپرست گویندگان )
و برای  شادی روح مرحوم حسین باغی نیزصلواتی بفرستیم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب ...

دانلود کارتون به یادماندنی سندباد و علی بابا Sinbad Full Episode


دانلود کارتون به یادماندی سندباد و علی بابا Sindbad Full Episode
بار دیگر تلمبار افتخار دارد تمام 26 قسمت کارتون قدیمی و به یادماندی سندباد را به شما عزیزان تقدیم نماید

تمام 26 قسمت اضافه شد.آپدیت پست به اتمام رسید


کارتون سندباد یکی از زیباترین کارتون های دوبله شده در ایران است.این کارتون از جمله کارتون هایی بود که هر کسی با هر سنی را مجذوب خود می کرد.

سنباد که به گونه سَندباد هم نوشته می‌شود در فارسی پهلوی به معنای نیروی اندیشه همچنین به معنی بادی است که از سوی رود سند بوزد ولی جدا از این معنا سندباد بیشتر یک چهره داستانی کهن ایرانی است که از او به همراه لقب سندباد دریایی، سندباد دریانورد یا سندباد بحری نام برده شده‌است. داستان سندباد را از دوره ساسانی می‌دانند. این داستان در قصه‌های  هزارو یک شب هم گنجانده شده و به میان  عرب هاهم راه یافته‌است و اروپاییان آن را از ایشان گرفته‌اند. داستان سندباد امروزه سوژه چندین فیلم سینمایی و پویانمایی گوناگون در جهان شده‌است.

احتمالاً در نیمهٴ اول سدهٴ نهم میلادی سلیمان تاجر، دریانورد ایرانی به خاور دور سفری کرد و شرح سفر وی در ۸۵۱ میلادی به وسیلهٴ مؤلف ناشناسی نوشته شد. این قدیم‌ترین گزارش به زبان عربی از چین و بسیاری از نقاط ساحل اقیانوس هند است‌. بعدها مسلمان دیگری به نام ابن وهب در ۸۷۰ به چین سفر کرد و ابوزید (نیمهٴ اول سدهٴ دهم‌ میلادی) شرح سفر او را نوشت‌. از این سفرها که به‌طور غریبی مؤید روایات کهن بودند، تدوین‌ مجموعه‌ای از قصه‌ها پیرامون نام سندباد بحری شکل گرفت.

سندباد به کارگردانی فومیئو کوروکاوا که برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ اکران گردید.

قسمت ها به صورت wmv می باشند

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه آموزشی فراگیری 35 زبان دنیا


http://mihandownload.com/mypic/Saeed/ST3.jpg
l برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان l
یادگیری 35 زبان دنیا ، نه بخوانید ! نه بنویسید ! فقط گوش دهید و یاد بگیرید!!!!


این مجموعه آموزشی که به صورتی فایلهای صوتی همراه با کتاب نیز میباشد به جرات کم نظیر ترین فایل یادگیری زبان در دنیا میباشد. 
شما با این پکیج میتوانید به 35 زبان زنده دنیا تسلط کامل پیدا کنید فقط در 10 روز!!!
نه لازم است چیزی بخوانید نه چیزی بنویسید. فقط گوش دهید و یاد بگیرید..!
این مجموعه بزرگترین و جامعع ترین برنامه زبان در سراسر جهان نیز میباشد...
شما با استفاده از روش Pimsleur میتوانید فقط در 10 روز با زبان جدید صحبت کنید! دوره هایی که توسط Pimsleur گذرانده شده است دسترنج بیش از 40 برنامه ریزی و توسعه کامل میباشد... شما زبان جدید خود را بدون دردسر کلاس رفتن یا بیرون رفتن از خانه و... یاد خواهید گرفت...
طراحی و توسعه های Pimsleur در سطح بین المللی شناخته شده است...
زبان هایی که در این مجموعه یاد خواهید گرفت از این قرار است :

Albanian - Arabic Eastern - Arabic Egyptian - Armenian Eastern - Chinese Cantonese - Chinese Mandarin - Croatian - Czech - Danish - Dutch - Farsi - French - German - German Plus - Greek - Haitian Creole - Hebrew - Hindi - Indonesian - Irish Quick & Simple - Italian - Japanese - Korean - Lithuanian - Norwegian - OjibweI -Polish - Portuguese Brazillian - Portuguese Continental - Romanian - Russian - Spanish - Spanish Plus - Swahili - Swedish - Swiss German - Thai - Twi - Ukrainian - Vietnamese

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ادامه مطلب ...

دانلود کارتون بابا لنگ دراز


http://mihandownload.com/mypic/Saeed/Baba%20leng%20deraz_Mihandownload.com.jpg

امروز یک کارتون زیبا و فوق العاده پر طرفدار برای دوستداران کارتون آماده کرده ایم.نام این کارتون بابا لنگ دراز میباشد که به تقاضای بسیاری از دوستان در سایت قرار داده شده است که دارای 35 قسمت و 1 فصل نیز بوده و هم اکنون تمامی این قسمت از میهن دانلود برای اولین بار قابل دریافت میباشد.
واتاشی نو آشیناگا اوجیسان (به ژاپنی: 私のあしながおじさん، Watashi No Ashinaga Ojisan) (به معنای «بابا لنگ‌دراز من» که با نام «بابا لنگ‌دراز» نیز شناخته می‌شود) یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۹۹۰ بر مبنای رمان بابا لنگ‌دراز جین وبستر ساخته شده است. انیمیشن بابا لنگ دراز بخشی از مجموعه تئاتر شاهکار جهان است. بابا لنگ‌دراز در سال ۱۹۹۰ جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را از آژانس فعالیت‌های فرهنگی کودکان ژاپن دریافت کرده‌است. این انیمیشن در ایران به سال ۱۳۷۲ با حذف سکانس‌های فراوانی (از تیتراژ گرفته تا متن اصلی) از شبکه‌ی دوم سیما پخش گردید. تماشای نسخه‌ی اصلی این انیمه برای بسیاری از ایرانیان جذابیت دارد.
دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

دانلود فیلم آموزش لهجه امریکایی American Accent Video Training P


دانلود فیلم آموزش لهجه امریکایی American Accent Video Training Program
| برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان |
| دانلود رایگان فیلم آموزشی American Accent Video Training برای تقویت لهجه امریکایی |

دانلود فیلم آموزش لهجه امریکایی American Accent Video Training Program


در پست امروز وب سایت تلمبار باز هم یکی دیگر از مجموعه های فوق العاده آموزش زبان را برایتان آماده کرده ایم. فیلم آموزشی American Accent Video Training Program به شما کمک می کند تا در زمانی بسیار کوتاه مانند یک فرد امریکایی صحبت کنید. امروزه کاربرد لهجه امریکایی نسبت به لهجه بریتانیایی بسیار گسترده تر شده و یادگیری آن یکی از دغدغه های بزرگ هر زبان آموز به شمار میرود. این مجموعه تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که در تقویت لهجه شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود و پس از اتمام دوره های آموزشی این مجموعه قطعآ تسلط شما بر لهجه زبان امریکایی بسیار افزایش خواهد یافت و می توانید با لهجه امریکایی مانند لهجه زبان مادری خود صحبت کنید. این مجموعه توسط کمپانی Pronunciation Workshop منتشر شده و سازنده ی آن Paul S. Gruber کارشناس ارشد بین المللی CCC-SLP و پاتولوژیست و متخصص برجسته در زمینه آموزش لهجه آمریکایی می باشد که درباره مجموعه خود می گوید ما مطمئن هستیم که شما با استفاده از این مجموعه به نتایج سریع و قابل توجهی در زمینه آموختن لهجه امریکایی دست خواهید یافت و همچنین یادگیری لهجه امریکایی با کمک این مجموعه بسیار اسان و مهیج برای شما خواهد بود و پس از اتمام دوره هایی آموزشی این مجموعه شگفت زده خواهید شد چرا که به تسلطی کامل بر لهجه زبان امریکایی دست خواهید یافت. همچنین این مجموعه در بیش 500 کمپانی معروف جهان مورد استفاده قرار میگیرد و کسانی مانند اساتید دانشگاه ها، پزشکان، مدیران، مهندسان و ... از این مجموعه بسیار عالی برای بهبود لهجه خود استفاده می کنند. بعلاوه این مجموعه برای دانشجویان کارشناسی ارشد بسیار مناسب است زیرا در این مقطع داشتن لهجه امریکایی بسیار مهم بوده و یکی از معیارهای مهم در کسب امتیاز می باشد که با کمک این مجموعه به راحتی می توانید این امتیاز بزرگ و ارزشمند را کسب نمایید. در این مجموعه 15 فیلم آموزشی با کیفیت بسیار خوب همراه با کتاب های الکترونیکی قرار دارد که در قالب یک دی وی دی آموزشی توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تهیه شده و شما میتوانید به صورت کاملآ رایگان آنرا دریافت نمایید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
ادامه مطلب ...

دانلود بازی زیبای شطرنج Battle vs Chess

http://up.vatandownload.com/images/u5sf5uggfjewr2efp5d.jpg


برنامه ی الگوریتم شطرنج ،قدرتمندترین ماشین شبیه سازی شطرنج در دنیا می باشد که حتی شطرنج بازهای حرفه ای را در رقابت با خود به هراس می اندازد. تمام این امکانات با موزیکی دلنشین همراه شده و محیط  هایی منحصر به فرد ، روش های خاص بازی و مراحل خاص جمع آوری امتیاز را به وجود آورده که برای هر گیمری لحظات خوشی را فراهم می کند.

Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است. همان لحظه که بازیکن تصمیم می گیرد مهره اش را حرکت دهد مهره های شطرنج زنده می شوند و در طول صفحه ی شطرنج حرکت می کنند. اگر در این حرکات یک مربع از خانه های شطرنج پر باشد حالا قسمت اکشن بازی فعال شده و روند بازی را برای لحظاتی در دست می گیرد. وقتی بازیکن ها قونین اصولی شطرنج را رعایت کنند دنباله ای از نبردها در میدان نبرد یا همان صفحه ی بازی شکل می گیرد و شما اتفاقات جالبی را شاهد خواهید بود.

اما صحنه های اکشن واقعی در میدان نبرد اتفاق می افتد. اینجا قوانین شطرنج به طور موقت تعلیق می شوند و تنها هدف در هم شکستن و مغلوب ساختن حریف در یک جنگ تن به تن می باشد. اینجاست که بازی به یک بازی اکشن سنتی تبدیل می شود! تفکر زیاد و بیرحم بودن در این بازی تنها راه پیروزی در آن می باشد. باز هم این نکته را تکرار می کنیم که شبیه سازی شطرنج به بهترین نحو در این بازی صورت گرفته است.



از امکانات بازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
-    بهره مندی از الگوریتم دسته اول شطرنح
-    ترکیب شطرنج و بازی جنگی
-    6 تخته ی شطرنج مختلف
-    10 درجه دشواری
-    روش های چند نفره ی مختلف
-    انیمیشن های واقع گرایانه با حرکات زیبا
-    و ...

 

http://up.vatandownload.com/images/xj4xt15s6icgm9xl3rny.jpg

http://up.vatandownload.com/images/qvyzsm0tv1zmsx9blh4n.jpg

 


سیستم مورد نیاز بازی:

CPU: Intel Celeron E1200 Dual-Core 1.6GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core QL-60
Video Card: Nvidia GeForce 310 512MB / ATI Radeon HD 3600 Series
RAM (Memory): 1 GB
Hard Drive Space: 1.5 GB
DirectX Version: 9

ادامه مطلب ...