دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

بازی High Speed 3D

با بازی High Speed 3D میتوانید نهایت سرعت را در مسابقات خیابانی تجربه کنید . بازی دارای دو حالت Quick Mode ( حالت سریع ) و حالت Career ( حالت حرفه ای ) میباشد ،  در حالت حرفه ای بازی به صورت ادامه دار انجام میشود و شما قابلیت Tuning ( اسپرت ) کردن ظاهری و فنی ماشین را نیز دارید ! با توجه به جاوا بودن ، طراحی بازی بسیار خوب انجام شده و یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی قابلیت تغییر زاویه دوربین است !


 

 

 

 

ادامه مطلب ...

بازی جدید و فوق العاده Angry Birds Rio v1.2.2 – آندروید

در این لحظه با نسخه جدید و زیبایی از بازی پرطرفدار پرندگان عصبانی در خدمت همراهان هستیم. این نسخه جدید و کاملاً متفاوت از Angry Birds Rio دارای ۴ فصل مختلف با ۱۲۰ مرحله جذاب و مهیج است. برای دانلود به ادامه مراجعه فرمائید.

ادامه مطلب ...

بازی معروف ماشین سواری Driver – مائیمو

به تقاضای همراهان ایران مویایل این بازی بسیار زیبا و جذاب Driver که مخصوص گوشی های مبتنی بر سیستم عامل مائیمو از جمله Nokia N900 طراحی شده است. همچنین آموزش نصب را هم برای آسودگی شما قرار داده ایم. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه شود.

ادامه مطلب ...

بازی بسیار زیبای Fieldrunners HD v1.01 – آندروید

یک بازی بسیار زیبا با نام Fieldrunners HD که در عین سادگی، رابط کاربری بسیار قوی دارد. کیفیت گرافیکی این بازی بسیار بالا و در حد HD میباشد. در این بازی به شما ابزاری داده میشود که در مقابل دشمن بایستید. پیشنهاد میکنم حتما این بازی بسیار جذاب را دانلود کنید. برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه شود.

 

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان ساخت سیستم عامل مجازی با VMware Workstation 7.1.4

http://up.vatandownload.com/images/q3xj34l23834ulaejrr4.jpg 

 

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصب هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده کنید. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست. 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان مجموعه ی برترین موسیقی های بی کلام جهان

دانلود مجموعه ی بی نظیر و کمباب منتخب موسیقی بی کلام جهان
VA - World Instrumental Hits

مجموعه ای بی نظیر از موسیقی های بی کلام جهان . منتخبی از زیباترین آثار هنرمندان بزرگ در زمینه موسیقی بین الملل .پرطرفدارترین و آرامش بخش ترین سبک موسیقی جهان را همه را یکجا داشته باشید . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

لیست موسیقی های این مجموعه در ادامه ی مطلب موجود میباشد .

ادامه مطلب ...