دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود ویندوز جدید Microsoft Windows 8 Build 8102 M3 x86 x64

دانلود ویندوز جدید Microsoft Windows 8 Build 8102 M3 x86 x64
| دانلود رایگان جدید ترین ویندوز مایکروسافت Windows 8 Build 8102 M3 از لینک مستقیم |
پس از ارائه نسخه های آزمایشی مختلف ویندوز 8 توسط گروه های هک اینبار جدید ترین نسخه ویندوز 8 با عنوان Windows 8 Developer Preview Build 8102 Milestone 3 توسط خود مایکروسافت منتشر شد و به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داددر حدود یکسال پیش یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت اطلاعاتی کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ی جدید مایکروسافت برای ساخت ویندوز جدید خود یعنی Windows 8 به صورت اشتباه در اینترنت منتشر نمود که پس از انتشار این خبر مایکروسافت هیچگونه صحبتی در رابطه با صحت و یا دورغی بودن این موضوع اعلام نکرد. این سکوت مایکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که این موضوع حقیقت دارد و ویندوز بعدی با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر این خبر دروغی بود حتمآ توسط مایکروسافت تکذیب میگردید. در طی این یکسال بسیاری از افراد سود جو با دستکاری قسمت های مختلف ویندوز 7، ویندوز هایی را با نام ویندوز 8 روانه اینترنت کردند که در بسیاری از موارد ویندوز دارای نواقص فنی بسیار زیادی بود و حتی نصب هم نمی شد. همچنین بسیاری از افراد نیز این ویندوز های دستکاری شده را با قیمت های بسیار بالا با نام ویندوز جدید مایکروسافت به فروش می رساندند. با تحقیقات تیم نرم افزار وب سایت میهن دانلود متوجه شدیم که چند وقتی است صحبت های انتشار نسخه آزمایشی این ویندوز در اینترنت بالا گرفته تا اینکه متوجه شدیم بلاخره نسخه ی آزمایشی این ویندوز تنها برای تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخی از گروه های هک برای استفاده عموم در اینترنت به اشتراک قرار داده شده است. همانطور که مستحضر هستید میهن دانلود اولین وب سایت ایرانی بود که نسخه های اولیه این ویندوز را که هنوز توسط مایکروسافت منتشر نشده بود و تنها گروه های هک آنها در اینترنت به اشتراک می گذاشتند، برای دانلود کاربران خود قرار میداد که البته بسیاری از دوستان معتقد بودند که نسخه های اولیه به صورت دستکاری شده هستند و اصلآ ویندوز 8 وجود ندارد تا اینکه در چند روز پیش خود شرکت مایکروسافت اقدام به انتشار نسخه Windows 8 Developer Preview Build 8102 Milestone 3 نمود که با اینکار به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داد. تیم نرم افزار میهن دانلود نیز همانند ماه های قبل که نسخه ی جدید این ویندوز منتشر می شد آنرا برای دانلود کاربران عزیز قرار میداد، اینبار نیز جدید ترین نسخه ویندوز 8 را با لینک مستقیم در اختیار شما کاربران محترم قرار داده است. این ویندوز بسیاری از ویژگی های ویندوز 7 را داراست و خبرها حاکی است که مایکروسافت قصد دارد نسخه فینال این ویندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتیجه در طی این یکسال نسخه های آزمایشی بسیار زیادی از این ویندوز منتشر خواهد شد. همچنین در رابطه با ویژگی های این ویندوز میتوان به اضافه شدن امکانات جدید همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)i اشاره نمود. علاوه بر این ظاهر ویندوز نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار 3D Video SAMedia3D Player v1.0.0.7

دانلود نرم افزار 3D Video SAMedia3D Player v1.0.0.7
| دانلود رایگان نرم افزار مشاهده فیلم های 2 بعدی به صورت 3 بعدی در کامپیوتر |
در این پست وب سایت تلمبار نرم افزاری را با عنوان 3D Video SAMedia3D Player برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای نمایش فیلم های 3 بعدی می باشد که شما با استفاده از آن میتوانید فیلم های 3 بعدی را با کیفیت بسیار عالی و با بالاترین رزولیشن تصویر 1920x1080 در کامپیوتر خود تماشا کنید. قابلیت مهم این نرم افزار امکان نمایش فیلم های معمولی یا همان 2 بعدی به صورت 3 بعدی می باشد. در واقع فیلم های دو بعدی شما پس از اجرا در محیط این برنامه به شکل سه بعدی و خیلی واقعی تر نسبت به قبل نمایش داده می شوند. همچنین این نرم افزار دارای عینک های مختلفی به رنگ های قرمز/ فیروزه ای، سبز/بنفش، زرد/آبی و ... می باشد که میتوانید با انتخاب هر کدام از آنها فیلم را با ویژگی های عینک مورد نظرتان تماشا کنید. علاوه بر این پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی نظیر asf, avi, flv, m2ts, m4v, mp4, mkv, mov, mpg, mpeg, wmv, webm, vob و ... یکی دیگر از ویژگی های این برنامه به شمار میرود که میتوان به آن اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
ادامه مطلب ...

قدرتمندترین نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.07 Bui

منبع : www.AsanDownload.com



Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی جزیره مردگان Dead Island

دانلود بازی جزیره مردگان Dead Island

نام بازی: Dead Island
پلتفورم : pc
ژانر: action / FPP
سال انتشار: September 6 , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver / Koch Media
حمایت توسط : Techland
درجه بندی سنی : +17
پلی مد : single / multiplayer
مولتی پلی : Internet
قابلیت آنلاین:دارد

Dead Island عنوان یکی از جدیدترین
بازی های منتشر شده در سپتامبر سال 2011 میلادی میباشد .این بازی توسط کمپانی Deep Silver / Koch Media منتشر و توسط استودیوی Techland ساخته و حمایت شد .بازی توسط موتور گرافیکی Chrome Engine به دنیای گیم معرفی شد ! اگر بخواهیم بازی Dead Island را در یک جکله معرفی کنیم باید بگوییم Dead Island یک بازی اکشن موفق هست که محدودید در آن معنا ندارد .بازی ترس را به گیمر میچشاند .کرکتر هایی تحت عنوان رامبی ها وظیفه این کار را بر عهده دارند.در بازی Dead Island گیمر از همان ابتدا میتواند یکی از 4 کرکتر طراحی شده را انتخاب کند و تا آخر بازی و پیشبرد آن و خلق صحنه های بصری و در نهایت دنبال کردن داستان، پا با پا این کرکتر پیش برود. این 4 کرکتر هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ویژگی های مشابه بین این 4 کرکتر کم دیده شده است.شخصیتی تحت عنوان Greg  در نمایشگاه ای3 سال 2011 میلادی به نمایش عموم در آمد که در آن این کرکتر چاقویی در اختیار دارد که میتواند توسط آن دشمنان و زامبی ها را مورد هدف قرار داده و سهم به سزایی در نابودی آنها داشته باشد.هم اکنون نسخه استیم این بازی از تلمبار آماده دریافت میباشد
دانلود رایگان نسخه
بازی Dead Island به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
ادامه مطلب ...

دانلود کارتون به یادماندنی دختری به نام نل دوبله فارسی Wandering


 دانلود کارتون به یادماندنی دختری به نام نل دوبله فارسی Wandering Girl Nell Full Episode
کارتون به یادماندنی دختری به نام نل به صورت کامل و با کیفیت عالیقسمت 1-5 آماده دانلود می باشند
پس از استقبال شما عزیزان از کارتون های دوبله ، و نیز انتقاد برخی از دوستان مبنی بر اینکه کارتون های دوبله کیفیت بسیار پایینی دارند، بر آن شدیم که سورپرایزی دیگر برای شما داشته باشیم و کارتون های قدیمی را به صورت دوبله و با کیفیت عالی ، حجم مناسب و فرمت mkv آماده دانلود کنیم..شاید دوبله این کارتون ها را در سایت های دیگر دیده باشید ، اما کیفیتی که برای شما آماده کرده ایم با کیفیتی که اکنون در اینترنت به صورت دوبله پخش شده است ، بسیار متفاوت خواهد بود.کافیست فقط 1 قسمت از این مجموعه را دانلود کنید تا به تفاوت ها پی ببرید.امیدواریم با دیدن این کارتون ها، خاطرات دوران کودکی شما زنده شود.
  دختری به نام نل یا سرگردانی‌های دختری به نام،
نل (به انگلیسی:Wandering Girl Nell) / (به ژاپنی: さすらいの少女ネル) (Sasura no Shôjo Neru) یک مجموعه انیمه ۲۶ قسمتی ژاپنی است که توسط Dax International و بر اساس رمان مغازه عتیقه‌فروشی یا(فروشگاه قدیمی شگفت انگیز) (به انگلیسی ""antique«(The Old Curiosity Shop)») که توسط چارلز دیکنز نوشته شده ساخته شده‌است. پخش آن از ۲۵ اکتبر ۱۹۷۹ در ژاپن آغاز شده و در ۱ می‌۱۹۸۰ پایان یافته‌است. این انیمیشن در ایران با عنوان دختری به نام نل از شبکه دوم سیما نمایش داده شد..
به مرور تمامی قسمت های این
کارتون به صورت دوبله آماده دانلود خواهند شد
کیفیت به صورت mkv و هر قسمت در یک لینک جداگانه قرار دارد

برای
دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب ...