دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود ویندوز جدید Microsoft Windows 8 Build 8102 M3 x86 x64

دانلود ویندوز جدید Microsoft Windows 8 Build 8102 M3 x86 x64
| دانلود رایگان جدید ترین ویندوز مایکروسافت Windows 8 Build 8102 M3 از لینک مستقیم |
پس از ارائه نسخه های آزمایشی مختلف ویندوز 8 توسط گروه های هک اینبار جدید ترین نسخه ویندوز 8 با عنوان Windows 8 Developer Preview Build 8102 Milestone 3 توسط خود مایکروسافت منتشر شد و به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داددر حدود یکسال پیش یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت اطلاعاتی کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ی جدید مایکروسافت برای ساخت ویندوز جدید خود یعنی Windows 8 به صورت اشتباه در اینترنت منتشر نمود که پس از انتشار این خبر مایکروسافت هیچگونه صحبتی در رابطه با صحت و یا دورغی بودن این موضوع اعلام نکرد. این سکوت مایکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که این موضوع حقیقت دارد و ویندوز بعدی با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر این خبر دروغی بود حتمآ توسط مایکروسافت تکذیب میگردید. در طی این یکسال بسیاری از افراد سود جو با دستکاری قسمت های مختلف ویندوز 7، ویندوز هایی را با نام ویندوز 8 روانه اینترنت کردند که در بسیاری از موارد ویندوز دارای نواقص فنی بسیار زیادی بود و حتی نصب هم نمی شد. همچنین بسیاری از افراد نیز این ویندوز های دستکاری شده را با قیمت های بسیار بالا با نام ویندوز جدید مایکروسافت به فروش می رساندند. با تحقیقات تیم نرم افزار وب سایت میهن دانلود متوجه شدیم که چند وقتی است صحبت های انتشار نسخه آزمایشی این ویندوز در اینترنت بالا گرفته تا اینکه متوجه شدیم بلاخره نسخه ی آزمایشی این ویندوز تنها برای تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخی از گروه های هک برای استفاده عموم در اینترنت به اشتراک قرار داده شده است. همانطور که مستحضر هستید میهن دانلود اولین وب سایت ایرانی بود که نسخه های اولیه این ویندوز را که هنوز توسط مایکروسافت منتشر نشده بود و تنها گروه های هک آنها در اینترنت به اشتراک می گذاشتند، برای دانلود کاربران خود قرار میداد که البته بسیاری از دوستان معتقد بودند که نسخه های اولیه به صورت دستکاری شده هستند و اصلآ ویندوز 8 وجود ندارد تا اینکه در چند روز پیش خود شرکت مایکروسافت اقدام به انتشار نسخه Windows 8 Developer Preview Build 8102 Milestone 3 نمود که با اینکار به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داد. تیم نرم افزار میهن دانلود نیز همانند ماه های قبل که نسخه ی جدید این ویندوز منتشر می شد آنرا برای دانلود کاربران عزیز قرار میداد، اینبار نیز جدید ترین نسخه ویندوز 8 را با لینک مستقیم در اختیار شما کاربران محترم قرار داده است. این ویندوز بسیاری از ویژگی های ویندوز 7 را داراست و خبرها حاکی است که مایکروسافت قصد دارد نسخه فینال این ویندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتیجه در طی این یکسال نسخه های آزمایشی بسیار زیادی از این ویندوز منتشر خواهد شد. همچنین در رابطه با ویژگی های این ویندوز میتوان به اضافه شدن امکانات جدید همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)i اشاره نمود. علاوه بر این ظاهر ویندوز نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دانلود ویندوز جدید Microsoft Windows 8 Build 8102 M3 x86 x64

برخی از ویژگی های این ویندوز:
i- Windows App Marketplace
i- Mobile ARM Processors
i- SmartScreen Security Filter/System
i- Aero Auto Colorization (Auto color changing theme colors, and more customization options)i
i- System-On-a-Chip (SoC)i
i- Mount ISO
i- Built in AppX PDF Reader and IE9 Tile based Metro UI
i- Various Windows 8 screenshots, including new taskbar and Video User Icons

توجه!
این ویندوز هنوز مراحل آزمایشی را سپری می کند در نتیجه دارای ضعف های بسیار زیادی است و تنها جهت معرفی و تست کاربران بر روی سایت قرار گرفته است.
  روش نصب:
پس از دانلود تمام پارتهای نرم افزار، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روی یک دی وی دی خام رایت نمایید. همچنین می توانید با کمک درایو مجازی نرم افزار UltraISO نیز اقدام به اجرای فایل ISO نموده و سپس به نصب نرم افزار از داخل درایو مجازی نیز بپردازید.

 قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:
به دلیل بالا بودن حجم فایل ها برای اینکه نگرانی دوستان برای دانلود این مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهیداتی را وِیژه این فایل ها در نظر گرفته ایم و آن قابلیت بازیابی فایل هاست. فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

لینک های دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد