دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود فیلم زندگی نامه استیو جابز بنیانگذار و مدیر موفق اپل

فیلم  مستند زندگی نامه استیو جابز بنیانگذار و مدیر موفق شرکت اپل

(وی اخیرا بر اثر سرطان لوز المعده درگذشت)


پس از درگذشت مدیر عامل موفق شرکت اپل، شبکه سی ان بی سی، مجموعه ای مستند از زندگی این مرد بزرگ تهیه کرده، که اخیرا از همین شبکه پخش شد.

برای گرامیداشت یاد این مدیر خلاق و مرد موفق، وطن دانلود مجموعه فوق را برای دانلود آماده کرده است. امیدواریم که همه شما بتوانید با شکوه زندگی کنید. 

بقیه در ادامه مطلب

شرح مختصری از زندگی استیو جابز:

استیو پاول جابز کارآفرین، مخترع، بنیانگذار ومدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای شرکت اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود.
جابز به همراه استیو وزنیاک با تاسیس شرکت اپل در سال ۱۹۷۶ و ارائهٔ رایانهٔ اپل II، به مورد پسند عام قرار گرفتن مفهوم رایانهٔ خانگی ک
مک بسیار کرده‌است. بعدها، او یکی از اولین افرادی بود که به ارزش تجاری بالقوهٔ واسط گرافیکی کاربر و موشواره‌ای که در مرکز تحقیقات شرکت زیراکس در پالوآلتو ساخته شده بود، آگاه گشت و بر افزوده شدن این فناوری‌های نوین به رایانه‌ٔ اپل مکینتاش نظارت کرد. در سال ۱۹۸۵ از شرکت کناره گیری کرد و شرکتنکست را تاسیس کرد. همچنین او نائب‌رئیس و مدیر عاملاستودیوی پویانمایی پیکسار و به عنوان عضو هیئت مدیره والت دیزنی نیز بوده‌است .شرکت پیکسار یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ٔ تولید محصولات سینمایی‌ای است که از پویانمایی رایانه‌ای استفاده می‌کنند.پس از ادغام پیکسار و والت دیزنی استیو تهیه کنندگی داستان اسباب‌بازی یک را بر عهده می‌گیرد. در ۲۴ ژانویه ۲۰۰۶، شرکت والت دیزنی تمامی سهام شرکت پیکسار را به مبلغ ۷٫۴ میلیارد دلار (به شکل سهام در دیزنی) خریداری نمود.
پس از کسب موفقیت در بازار 
نرم افزار در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل را خریداری کرد.و از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۱ به عنوان مدیرعامل در این شرکت مشغول بود. جابز به نجات‌دهندهٔ اصلی این شرکت معروف شده‌است. خصوصاً پس از به نتیجه رسیدن آی‌پاد، ایده‌ای که وی اصرار و علاقه‌ای شخصی به آن داشته‌است.در۲۴ اوت، ۲۰۱۱، جابز، استعفای خود را به عنوان مدیر عامل اپل اعلام کرد.در نامه استعفای خود به شدت تاکیید می‌کند که اپل طرح‌های اجرایی خود را دنبال می‌کند و از تیم کوک به عنوان جانشین خود نام برد.در ۵ اکتبر ، ۲۰۱۱، اپل خبر فوت استیوجابز رااعلام کرد.او در سن ۵۶ سالگی در اثر سرطان لوزالمعده در گذشت. روحش شاد و یادش گرامی.

 

  دانلود (حجم  786 مگابایت):


 

CNBC Titans- Steve Jobs(www.vatandownload.com).part1.rar

 

CNBC Titans- Steve Jobs(www.vatandownload.com).part2.rar

 

CNBC Titans- Steve Jobs(www.vatandownload.com).part3.rar

 

CNBC Titans- Steve Jobs(www.vatandownload.com).part4.rar

 

CNBC Titans- Steve Jobs(www.vatandownload.com).part5.rar


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد