دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

آموزش مکالمه ی زبان انگلیسی با مجموعه ی بی نظیر Conversation Pie

آموزش مکالمه ی زبان انگلیسی با مجموعه ی بی نظیر Conversation Pieces (بخش ویژه میهن دانلود)

زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در اکثر کشور ها میباشد و همواره آموزش های زیادی نیز برای تدریس  آن وجود دارد . معمولا اکثر این آموزش ها مربوطه به آزمون هایی مثل تافل  و ... میشود و بیشتر به گرامر زبان پرداخته میشود .
در همین راستا در وطن دانلود نیز بیش از 50 عنوان آموزش زبان انگیسی وجود دارد که همیشه از پر بیننده ترین مطالب بوده است . آموزشی که امروز در سایت قرار می دهیم بیشتر به مکالمه و جملات عامیانه در زبان انگلیسی پرداخته است که شما همیشه با آن ها سر و کار دارید .
مکالمه هایی که در محل کار و رستوران و فروشگاه ها و یا بین دوستان خود استفاده میکنید .

اگر به دنبال تقویت مکالمه ی زبان انگیسی خود هستید بدون شک این مجموعه بهترین مجموعه ی وطن دانلود تا کنون میباشد که میتواند به شما کمک کند .

خصوصیات این آموزش بی نظیر :

تمرکز بر مکالمه زبان
  واژگان عامیانه عبارات غیر رسمی اصطلاحات و انقباضات
-
 تلفظ (لهجه استاندارد، منطقه ای و خارجی)
مکالمه های پرکابرد در مباحث ( سلام، غذا،
 بهداشت ، کار ، خرید ، آب و هوا ، خانه، مصاحبه، )
و...

 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم مستند تاریخچه اتحاد جماهیر شوروی - the soviet story

 

مستند تاریخی داستان شوروی - حقیقت بزرگترین کشور جهان

the Soviet Story

 

اتحاد جماهیر شوروی حاصل انقلاب ۱۹۱۷ روسیه بود و روسیه بخش بزرگ‌تر آن را تشکیل می‌داد. پس از پایان جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ و درطی دوره‌ای که به جنگ سرد موسوم است، شوروی و آمریکا ابرقدرت‌های جهانی به شمار می‌رفتند، و بر تمام مسایل جهانی مانند سیاست‌های اقتصادی، روابط بین‌المللی، تحرکات نظامی، روابط فرهنگی، پیشرفت دانش به خصوص در فن‌آوری فضایی تاثیر داشتند. در این کشور تمام قدرت سیاسی و اداری در دست تنها حزب مجاز، حزب کمونیست اتحاد شوروی بود.

از زمان تأسیس شوروی تا زمان فروپاشی آن تنها حزب سیاسی آن کشور حزب کمونیست اتحاد شوروی بود. این حزب تمام جنبه‌های زندگی اجتماعی شوروی را در کنترل داشت. تمام فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی در کشور طبق نظر این حزب انجام می‌گرفت و مخالفان این حزب مجازات می‌شدند. مطبوعات و انتشارات و هنرها نیز در کنترل حزب و دولت بود. نکتهٔ قابل توجه در این مورد این است که در نظام کشور شوروی، شوراهای محلی و صنفی حکومت می‌کردند. یعنی بر خلاف مردم‌سالاری که در آن عده‌ایی از مردم هر چند سال یک بار رای داده و کسانی را برای زمامداری برمی گزینند. در سیستم کشور، شوراها و جمیع افرادی که در هزاران شورا در سراسر کشور حضور داشته به تصمیم گیری مشغول بودند. هر شورا در حد خود. این شوراها هر یک نماینده یا نمایندگانی در شوراهای بالاتر داشتند و این شیوه تا مراحل بالای حکومتی ادامه داشت. پس در واقع حزب کمونیست در شوروی نمایندهٔ تمام مردم بود. گرچه در اجرای این سیستم بسیار کارآمد و نوین اشکالاتی به وجود آمد. حزب کمونیست برنامه‌های خود را طی کنگره‌های ادواری تنظیم و تصویب می‌کرد و به اجرا می‌گذاشت.

در این مستند زیبا از میهن دانلود، جریانات و وقایع تاریخ شوروی را از ابتدا تا انتها و مهمترین اتفاقات این سرزمین را مشاهده می کنید. برای دانلود این مستند به ادامه مطلب مراجعه نمائید.



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی The Darkness 2

 دانلود بازی ایکس باکس 360 The Darkness 2

دانلود رایگان در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare

~
**Jtag**



پلتفورم : XBOX
نام بازی: The Darkness 2 Demo
ژانر: First-Person
تاریخ انتشار جهانی : 2012,January,17,
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012,January,17
تاریخ انتشار در اروپا : 2012,January,17
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی :
نوع بازی : DEMO
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی‎ The Darkness ‎بعد از انتشار در سال 2007 با استقبال خوبی مواجه شد. اما بعد از 4 سال نسخه دوم ‏این بازی به استدیوی بازیسازی‎ Digital Extremes ‎سپرده شده است و اوضاع کمی نگران کننده به نظر می رسد. به طور ‏مشخص یکی از دلایل موفقیت نسخه اول استایل گرافیکی منحصر بفرد ودر عین حال رئالیستیک بازی بود. ‏همچنین خود داستان و نحوه روایت آن خیلی جذاب به نظر می رسید‎.‎هم اکنون نسخه ی دموی این بازی معروف برای کنسول های ایکس باکس 360 ، Jtag ، از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است . در نسخه اول جکی، شخصیت اول داستان، در یک دنیای تیره و تاریک قرار می گرفت و باید راه فرار خود از آن ‏را پیدا می کرد. اما در همان تاریکی های راه، راز و رمزهای بسیاری وجود داشت که جنبه تخیلی به داستان ‏بازی می بخشید و موجودات تاریکی (‏Darkness‏) که قدرت های ویژه ای به جکی می دادند و او را به یک ‏ماشین کشتار تبدیل می کردند. اما در همین فضای تخیلی و تیره، تمامی دشمنان و اسلحه ها کاملا نزدیک به ‏واقعیت بودند که جنبه رئالیستیک بازی را تشکیل می دادند. البته این قضیه بیشتر بخاطر فیزیک و گرافیک عالی ‏بود.‏ اما در The Darkness 2قضیه کاملا متفاوت است. با مهاجرت این بازی به استدیوی جدید، انواع و اقسام ‏تغییرات روی بازی انجام شده است. چیزی که شاید چندان به مزاج طرفداران نسخه قبلی خوش نیاید و این نگران کننده ‏است. در واقع ‏Darkness‏ جدای از سبکش اصلا شبیه بازیهای مثل ‏RE‏ نیست و استیل و سبک خاصی دارد و به ‏همین دلیل طرفداران خاصی هم جذب می کند. در واقع این گونه بازی ها تعداد خاصی از گیمرها را هدف ‏قرار می دهند و این تغییر هدف، شاید برای ناشر و سازنده گران تمام شود.‏اما ‏DE‏ یک دستاورد بزرگ برای این بازی دارد و آن هم چیزی نیست جز رنگ! مانند بسیاری از شوترهای ‏گوناگون که سعی دارند با تنوع زیاد در مرحله ها گیمر را پای صفحه های تلویزیون و مانیتور نگه دارند، سازنده TD2 هم سبک گرافیکی بازی را به ‏Cel‏-‏Shade‏ تغییر داده است. رنگ آمیزی سرد و مرده نسخه قبلی را با ‏رنگ های شاد مثل آبی و قرمز و زرد جایگزین کرده و روح جدیدی در این بازی دمیده است. سبک گرافیکی ‏بازی را می توان تقریبا برابر با بازیهایی مثل ‏BorderLands‏ دانست با این تفاوت که TD2 تکنولوژی جدید و ‏کیفیت بهتری دارد. حتی وقتی رنگ های شاد هم به بازی اضافه شده اند، TD2 روح تاریک خود را حفظ کرده ‏است و نورپردازی که در تریلرها به نمایش درآمده فوق العاده به نظر می رسد.‏با این تفاسیر بخش رئالیستیک بازی عملا از بین رفته است و حتی آن کورسویی که در طراحی اسلحه و شخصیت ‏های بازی دیده می شد دیگر وجود ندارد. در واقع می توان گفت این بازی از ترکیب نسخه اول و ‏RAGE‏ بوجود ‏آمده است.‏ The Darkness II گیمر را به یک مسیر بی رحمانه به عمق داستان خویش می کشاند . نیرو های باستانی در انتظاز شما هستند تا در حین ناباوری شما را با دینایی از زیبایی ها آشنا کنند .
دانلود رایگان بازی The Darkness 2 Demo به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....


ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آموزش اتصال به اینترنت از طریق گوشی



نام کتاب: اتصال به اینترنت از طریق گوشی
نویسنده: سجاد شمس
تعداد صفحات: 15
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
یکی از راه های دسترسی آسان و سریع به اینترنت البته در ایران اینترنت GPRS تلفن همراه می باشد. در کتاب آماده شده شما بطور کامل با نحوه فعال سازی و دسترسی به این نوع اینترنت و انتقال اینترنت از طریق بلوتوث و کابل به از گوشی به کامپیوتر شخصی و لپ تاپ را خواهید آموخت.
برای
دانلود رایگان کتاب از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلب ...