دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود آموزش ورزش یوگای چشم برای بهبود دید و چشم

http://up.vatandownload.com/images/3erta3kqo3qyf8bti1sd.jpg


همه شما با ورزش یوگا اشنا و مطمئنا از فواید ان با خبر هستید . در این مجموعه قصد داریم به کمک یوگا به نرمش چشم های شما بپردازیم . اما این کار چه فایده ای دارد . همانطور که میدانید ورزش و نرمش برای بدن بسیار مفید است . این کار باعث فعالیت ماهیچه ای بدن و رسیدن اکسیژن بیشتر به بدن و در نهایت سبب احساس بهتر داشتن میشود . حال تصور کنید که اگر چشمان شما هم ورزش میکردند شاید خیلی از عیب های چشم  نظیر دور بینی , نزدیک بینی , آستیگمات و ... درمان میشدند . این مجموعه شامل دو قسمت است که یکی مربوط به بحث اختصاصی مربوط به یوگای چشم است و دیگری به بررسی نوع دیگری ورزش برای چشم میپردازد . این ورزش ها برای نمونه های خاصی از چشم ها ترتیب داده شده است که در ادامه به شرح ان میپردازیم .  

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

یوگای چشم :

 در مقدمه مایر اشنایدر فواید ورزش یوگا را برای چشمان شما توضیح داده و میگوید که این ورزش ها برای کسانی که به طور حتم نابینا هستند و کسانی که نور ها و یا سایه ها را بیش از حد میبینند مفید میباشد . او توضیح میدهد که یکی از شاگردانش بعد از انجام این ورزش بدون عینک قادر به رانندگی میباشد. در این مجموعه اشنایدر تکنیک های خود را برای شما به نمایش در می اورد . او که از تلفیق یک علم و یک ورزش استفاده کرده چنین میگوید که پس از تلفیق یوگای تبتی زیر نظر یک چشم پزشک توانسته چنین تکنیکی را به وجود بیاورد که برای چشم ها مفید است . باورش کمی سخت است اما واقعیت دارد . در ابتدا او از شما درخواست میکند تا عینک یا هر چیز مرتبط به چشمتان را در اورده و به انجام تمرین های او بپردازید . او به شما نحوه تنفس و حرکات و ارامش را اموزش میدهد . در بخش دوم نیز او از شما یک تست بینایی گرفته و دستور العمل مناسب را پیش روی شما میگذارد . در بخش اخر نیز به بیان اینکه چرا افراد مسن بینایی کمتری دارند پرداخته و راه حل انرا در اختیار شما میگذارد . 

 

Eyerobic :

همانطور که از اسم ان معلوم است از تلفیق دو اسم , چشم و روبیک که بهتر است ان را نرمش چشم بنامیم تشکیل شده است . این اموزش هم به شما کمک میکند تا وسعت دید خود را بیشتر کنید و از وضوح طبیعی چشمانتان بدون استفاده از لنز یا عینک بهره مند شوید . بهبود بینایی شما میتواند تنها با انجام چند تمرین ساده صورت بگیرد . اشتباه نکنید هیچ عمل جراحی در کار نیست .

 

همانطور که میدانید وطن دانلود همیشه سعی در جمع اوری خاص ترین اموزش ها برای شما بوده است . این اموزش میتواند به شما کمک کند که دید خود را با چند عمل ساده بهبود ببخشید . کیفیت اموزش مطلوب یباشد .

 

 


http://up.vatandownload.com/images/q9gkdcof060px9z990w.jpg

 

 

 

  دانلود :


  حجم  : 458 مگابایت

 

 


 
 


yoga.4.eye.www.vatandownload.com.part1.rar

yoga.4.eye.www.vatandownload.com.part2.rar

yoga.4.eye.www.vatandownload.com.part3.rar

 

 


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد