دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان بازی Summer Stars 2012

 دانلود رایگان بازی Summer Stars 2012


دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare
Region: FREE

نام بازی: Summer Stars 2012
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Sports
تاریخ انتشار جهانی :March 2012
تاریخ انتشار در آمریکا :March 2012
تاریخ انتشار در اروپا :March 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Koch Media
مد بازی :
حمایت توسط : Koch Media
درجه بندی سنی : Pegi +3
قابلیت آنلاین:دارد

امیدواریم تعطیلات نوروزی را به خوبی سپری کرده باشید . برای این لحظه سورپرایزی برای طرفداران کنسول بی نظیر ایکس باکس 360 داریم. نام این بازی Summer Stars 2012 نام دارد که چندی پیش  توسط کمپانی Koch Media منتشر شد . همان طور که در جریان هستید عنوان Summer Stars 2012 توسط استودیوی بازی سازی Koch Media ساخته شده است .  با بیش از 18 رشته ی مختلف ورزشی با چالش ها و پیچ و خم های متعددی که دارد ، برای شما آماده بازی کردن است .
ادامه ی نقد بازی به همراه تعدادی پیش نمایش و دانلود در ادامه مطلب...

 Summer Stars 2012 تمامی ورزش های تابستانی را پوشش می دهد.پلیرز می تواند استعداد های خود را در رشته های مختلف ورزشی همچون پرش سه گانه، دوچرخه سواری در کوهستان، شیرجه و دو سرعت ثابت بسنجد و تبدیل به یک ورزشکار حرفه ای جهت مسابقه ها شود .در حالت مولتی پلیر آنها می توانند سه دوست انتخاب کنند و با آنها به انجام مسابقه ها بپردازند.در این حالت صفحه ی مانیتور شما تغییر به خصوصی نمی کند . Summer Stars 2012 معمولا  باعث می شود که پلیرز  از قبل برنامه ریزی هایی جهت اجرای مسابقه ها داشته باشد . حتی اقدام های مربوط فیزیک بازیکن ها نیز در این حیطه قرار می گیرد . بازی به سبک بازی های سنتی کنترل میشود. همچنین شاید خرشند شوید از این بابت که این بازی از سنسور بی نظیر کینکت نیز پشتیبانی می کند .نقد بازی Summer Stars 2012 در همین جا به پایان رسید. در ادامه به معرفی رشته هایی که در این بازیبکار برده شده است می پردازیم. دوچرخه‌سواری نام ورزشی است که آن را می‌توان به صورت تک‌نفره یا گروهی انجام داد. به دلیل کشش عضلات پا در این ورزش لازم است که دوچرخه‌سوار در حین مسابقه از استقامت خوبی برای طی کردن مسافت‌های نسبتا طولانی برخوردار باشد. از مهم‌ترین مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری می‌توان از تور دو فرانس نام برد. ورخان براین باورند که تاریخ مسابقات شیرجه به کشور یونان باستان باز می‌گردد ولی تنها اطلاعی که در این باره وجود دارد مربوط به نقوش مقبره‌ای در شهر ناپال درکشور ایتالیا می‌باشد که قدمت آن به ۲۵۰۰ سال می‌رسد. در روی سقف این مقبره تصویر مردی مشاهده می‌شود که در حال شیرجه زدن از روی سکوی مرتفعی می‌باشد که احتمالا باید صخره یا پرتگاهی باشد. پیشگامان ورزش شیرجه افرادی بودند که با پرش از روی صخره‌ها و پرتگاهها به درون آبهای دریای آکاپولکو به شهرت رسیدند. تا ساال ۱۹۹۶ آتلانتا شیرجه از تخته فنری ۳ متر و سکوی ۱۰ متر همچنان اجرا می‌شد با این تفاوت که در مدل جدید یک تیم ۲ نفره همزمان و در یک ارتفاع یا تخته ۳ متر یا سکوی ۱۰ متر به صورت همزمان شیرجه می‌روند و هماهنگی و نظم حرکات آنها توسط داوران سنجیده می‌شود این رشته از شیرجه بنام شیرجه‌های هماهنگ نامیده می‌شود. پرش با نیزه یکی از رشته‌های ورزش دو و میدانی است که در آن ورزشکار از نیزه‌ای بلند و انعطاف‌پذیر برای پریدن از روی مانعی بهره می‌گیرد. این ورزش نزد یونانیان باستان و برخی اقوام دیگر شناخته بود و از اولین دورهٔ المپیک مدرن در ۱۸۹۶ یکی از رشته‌های المپیک در بخش مردان و از ۲۰۰۰ در بخش زنان بوده است. رکورد فعلی پرش با نیزه جهان در دست سرگئی بوبکا از شوروی/اوکراین به میزان ۶٫۱۴ متر در فضای آزاد (در سال ۱۹۹۴) و ۶٫۱۵ در سالن است. رکورد پرش با نیزه زنان هم ۵.۰۶ متر در اختیار یلنا ایسینبایوا از روسیه است.


قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:
 
فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.





راهنمای نصب بازی Summer Stars 2012 :

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .

  دانلود از لینک های غیر مستقیم ( لینک مستقیم در پایین ) :
دالنود


 دانلود رایگان بازی Summer Stars 2012 دانلود رایگان بازی Summer Stars 2012 دانلود رایگان بازی Summer Stars 2012 دانلود رایگان بازی Summer Stars 2012
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد