دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود Photoshop Filters DVD 2012 مجموعه پرکاربردترین فیلتر ها

 دانلود Photoshop Filters DVD 2012 مجموعه پرکاربردترین فیلتر ها و پلاگین های فتوشاپ
| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی|
| دانلود مجموعه کامل فیلتر ها و پلاگین های پرکاربرد نرم افزار فتوشاپ|
| دانلود با حجم 500 مگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک کمکی از سرور Rapidshare|
فیلترها برای تغییر ظاهر یا منظر تصاویر، لایه ها یا نواحی انتخاب شده در فتوشاپ بکار می رود. کارکرد فیلتر ها در فتوشاپ شبیه اضافه کردن جلوه های ویژه به فیلم ها هستند، کاربرد آنها آسان است ولی جایگاه مخصوص خود را در طراحی دارند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود افتخار این را داریم که برای اولین بار در میان سایت های ایرانی مجموعه ای از پرکاربردترین فیلتر های نرم افزار گرافیکی فتوشاپ را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. این پک شامل پلاگین های زیر می باشد:
AV Bros Page Curl Pro
Filter Forge
Nik Software Color Efex Pro
Red Giant PhotoLooks
Tiffen Dfx
Topaz Adjust
Topaz DeNoise
Topaz Clean
Topaz DeJPEG
Topaz Detail
Topaz Infocus
Topaz Remask
Topaz Simplify
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات پلاگین ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

ادامه مطلب ...

دانلود Autodesk AutoCAD Architecture 2013 ISZ x86/x64 نرم افزار

 دانلود Autodesk AutoCAD Architecture 2013 ISZ (x86/x64) نرم افزار ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی اتوکد
| دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار معروف اتوکد Autodesk AutoCAD|
| دانلود در قسمت هایی به حجم یک گیگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک های کمکی|
اتودسک ( Autodesk) یک شرکت رایانه‌ای آمریکایی است که مشهورترین نرم‌افزارهای سه بعدی سازی و شبیه سازی رایانه‌ای جهان را ساخته است. این شرکت همواره توانسته با ارائه نرم افزارهای کامل و بی نقص ، نیاز کاربران را به خوبی پاسخ دهد. نرم افزارهای چون 3DS Max ، Maya و Autocad را می توان از جمله معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای این شرکت دانست.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه 2013 نرم افزار اتوکد را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم.اتوکد قابلیت طراحی دوبعدی و سه بعدی را در محیطی اشباع شده از امکانات مختلف دارا می باشد. ترسیم نقشه به صورت سه بعدی و چرخش در آن به صورت 360 درجه ، پشتیبانی از فرمت پی دی اف و یا امکان حاشیه نویسی در کنار نقشه از جمله قابلیت های اتوکد می باشد. اگر ازجمله کاربران این نرم افزار هستید و از آن استفاده می کنید ، پیشنهاد می شود حتمأ ورژن جدید آن را دانلود و استفاده نمایید چراکه بسیاری از قابلیت ها در این نسخه افزوده شده و یا بهبود پیدا کرده اند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلب ...

دانلود ویندوز سون Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 Integrated Ma

دانلود ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1
 
ویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا می 2012 | Bootable | کاملآ اورجینال

در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون را که تا ماه می 2012 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. از ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن سرویس پک 1 که به صورت خودکار همراه با ویندوز نصب می شود و نیز نصب آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 9 و Windows Media Player 12 اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Nero Multimedia Suite Platinum v11.0.15800

دانلود نرم افزار Nero Multimedia Suite Platinum v11.0.15800
| دانلود رایگان جدید ترین و کاملترین نسخه نرم افزار Nero با ابزارهای بسیار پیشرفته |
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Nero Multimedia Suite Platinum برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار کاملترین نسخه نرم افزار معروف Nero بوده که شامل ابزارهای بسیار پیشرفته مدیریت فایل های مالتی مدیا می باشد. در واقع نسخه Platinum نرم افزار نرو گران قیمت ترین نسخه این برنامه است که در مقایسه با نسخه معمولی آن دارای ابزارها و امکانات بیشتری است و فقط برای رایت دیسک مورد استفاده قرار نمیگیرد. این نرم افزار مانند یک مجموعه ابزار مدیریت فایل های مالتی مدیا است که به طور کلی دارای 5 بخش مختلف از جمله Convert/Sync, Manage/Play, CreateShare/Burn, Backup می باشد که در ادامه به توضیح هر کدام از این بخش ها می پردازیم. در بخش Convert/Sync شما به راحتی می توانید فرمت هرگونه فایل ویدیویی را تغییر دهید تا در دستگاه های پخش دیجیتال قابل اجرا باشد و همچنین از ابزارهای این قسمت برای کاهش حجم فیلم ها و نیز ساخت فیلم های HD استفاده کنید. از دیگر ابزارهای موجود در این بخش میتوان به همگام سازی و انتقال تصاویر، آهنگ ها و فیلم ها به گوشی آندروید و سایر گوشی های موبایل اشاره کرد. در بخش Manage/Play یک پلیر بسیار پیشرفته با نام Kwik Media قرار دارد که قادر به اجرای فرمت های مختلف فیلم، عکس و موزیک و حتی فیلم هایی با کیفیت HD که در دیسک های Blu-ray رایت شده اند می باشد. از دیگر ابزارهای این پخش میتوان به نمایش فیلم ها به صورت سینمای خانگی با صدای Dolby Digital اشاره کرد. در بخش Create شما به آسانی قادر خواهید بود تا فیلم بسازید. در واقع این بخش شامل ابزارهای مختلف ساخت و ویرایش فایل های ویدیویی است که از آنها میتوان برای ساخت پروژه های مختلف فیلم سازی و نیز اسلاید شو استفاده کرد. همچنین این بخش شامل ویدیو کلیپ های آماده، افکت های گوناگون و بسیاری از ابزارهای آماده برای ساخت فیلم و اسلاید شو می باشد. از دیگر امکانات این بخش میتوان به پشتیبانی از پروژه هایی که با استفاده از نرم افزار Windows Live Movie Maker ویندوز ساخته شده اند اشاره کرد که میتوانید فایل هایی را که با کمک این برنامه ساخته شده اند را در این بخش اجرا کنید و با ابزارهای بسیار پیشرفته این بخش به ویرایش پروژه خود بپردازید. در بخش Share/Burn شما قادر خواهید بود تا عکس و فایل های ویدیویی مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتوب و ... با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین از ابزارهای این بخش می توانید برای رایت موزیک های دلخواهتان بر روی سی دی و نیز رایت فیلم بر روی دیسک های DVD و Blu-ray تنها با کشیدن فایل مورد نظر در محیط برنامه استفاده کنید. از دیگر ابزارهای این بخش می توان به ابزار ساخت آلبوم تصاویر همراه با موسیقی اشاره کرد که شما می توانید عکس های خانوادگی خود را به شکلی دیجیتالی و زببا بسازید. آخرین بخش این نرم افزار یعنی Backup به شما این امکان را می دهد که در هر زمان که علاقه مند بودید در عرض چند دقیقه از اطلاعات مورد نظرتان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین امکان آپلود رایگان فایل های بک آپ تا 5 گیگابایت از دیگر امکانات این بخش به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
ادامه مطلب ...

دانلود کتاب حریم و حیا




نام کتاب: حریم و حیا
نویسنده: آیت الله حیدر تربتی کربلایی
تعداد صفحات: 80
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتابی که پیش رو دارید، مجموعه‏ای از آیات قرآن و احادیث درباره حضرات معصومین علیهم السّلام در رابطه با موضوع حیا و حریم شاهدان و گواهان حق بر اعمال ما است، باشد که عالم را حریم خدا و گواهان او بدانیم و آن را آلوده به گناه و غفلت نکنیم.
برای دانلود رایگان کتاب "حریم و حیا" از میهن دانلود ۱به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Zentimo xStorage Manager v1.6.2.1216

دانلود نرم افزار Zentimo xStorage Manager v1.6.2.1216http://www.mihandownload.com/mypic/ALireZA/Zentimo-xStorage-Manager-v1.6.2.1216-%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

تا به حال شده تا USB های شما به هم بریزد مثلا نتوانید فلش دیسکی یا قطعه ای را در رایان اجرا کنید. در این پست وبسایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزاری با عنوان Zentimo xStorage Manager را برای شما کابران گرامی نیز آماده کنیم. این نرم افزار در زمینه مدیریت USB ها میباشد و امکانات بسیار قدرتمندی را نیز به همراه دارد. این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم میسازد تا بتوانید به سادگی هرچه تمام تر تا در صرفه جویی در زمان و افزایش تجربه کاربر در هنگام کار با درایوهای فلش، فلش دیسک ها، کارت خوان, حفظ امنیت، فارغ از نقص را به ویندوز ساخته شده است، نشان می دهد که برنامه ها مختل دستگاه را حذف و... دیگر ویژگی هایی که باعث کامل تر شدن و راحت تر شدن شما در کار و مدیریت بر USB رایانه خود. این نرم افزار به تمامی کاربران نیز توصیه میگردد.
 جهت دریافت و توضیحات تکمیلی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید...

 


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
-محیطی کاملا متفاوت و کار آمد
-کاربرد آسان و دسترسی بالا و سریع.
-امکان مدیرت بر تمامی قست های .USB
-امکان تنظیم زمان و... برای صرفه جویی.
-حداقل استفاده از پردازنده.
-قابل نصب بر روی انواع ویندوز.
-و... 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...