دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود Photoshop Filters DVD 2012 مجموعه پرکاربردترین فیلتر ها

 دانلود Photoshop Filters DVD 2012 مجموعه پرکاربردترین فیلتر ها و پلاگین های فتوشاپ
| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی|
| دانلود مجموعه کامل فیلتر ها و پلاگین های پرکاربرد نرم افزار فتوشاپ|
| دانلود با حجم 500 مگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک کمکی از سرور Rapidshare|
فیلترها برای تغییر ظاهر یا منظر تصاویر، لایه ها یا نواحی انتخاب شده در فتوشاپ بکار می رود. کارکرد فیلتر ها در فتوشاپ شبیه اضافه کردن جلوه های ویژه به فیلم ها هستند، کاربرد آنها آسان است ولی جایگاه مخصوص خود را در طراحی دارند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود افتخار این را داریم که برای اولین بار در میان سایت های ایرانی مجموعه ای از پرکاربردترین فیلتر های نرم افزار گرافیکی فتوشاپ را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. این پک شامل پلاگین های زیر می باشد:
AV Bros Page Curl Pro
Filter Forge
Nik Software Color Efex Pro
Red Giant PhotoLooks
Tiffen Dfx
Topaz Adjust
Topaz DeNoise
Topaz Clean
Topaz DeJPEG
Topaz Detail
Topaz Infocus
Topaz Remask
Topaz Simplify
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات پلاگین ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

پلاگین های این مجموعه:

AV Bros Page Curl Pro: یک پلاگین قدرتمند و کیفیت بالای فتوشاپ می باشد. این پلاگین دو نوع خم شدن به صورت حلقه زنی و چین خوردگی به تصاویر می دهد.

Filter Forge: پلاگینی برای فتوشاپ می باشد که به شما اجازه ساخت فیلترهای خود، ، اثرات تجسمی، اعوجاج، الگوها، زمینه، قاب و ... را می دهد.

Nik Software Color Efex Pro: پلاگین قدرتمند مورد نیاز تمام عکاسان می باشد.این پلاگین دارای 52 فیلتر مربوط به عکاسی و بیش از 250 افکت برای تصاویر حرفه ای می باشد.

Red Giant PhotoLooks: نام پلاگین فتوشاپی است که برای تنظیم و پردازش عکس گرفته شده به کار می رود.

Tiffen Dfx: پلاگینی فوق العاده در زمینه ی فیلترهای دیجیتال می باشد که مجموعه ای از فیلترهای نوری دیجیتال (digital optical filters) را به منظور کمک به عکاسان حرفه ای، فیلمسازان تصویر متحرک، ویراستاران فیلم و هنرمندان جلوه های بصری در سراسر جهان، فراهم نموده است.

Topaz Adjust: پلاگین قدرتمند و مفیدی برای ایجاد تغییرات وسیع در چارچوب کیفیت تصاویر است.

Topaz DeNoise: نام پلاگینی ارزشمند برای نرم افزار محبوب فتوشاپ میباشد که به صورت پیشرفته اقدام به حذف نویز از تصاویر می کند و باعث م یشود تا در روند حذف نویز از تصویر، جزئیات از بین نرفته و در بالاترین حالت کیفی باقی بمانند.

Topaz Clean: یکی از آن پلاگین‌هایی است که باید هر عکاس امروز یک نسخه از آن را روی فتوشاپ خود داشته باشد. امکانات فوق‌العاده این پلاگین برای ایجاد جلوه شارپ، جلوه‌های هنری، ترمیم بافت‌ها (خصوصا بافت صورت) و ساخت تصاویر شبیه‌سازی برداری از عکس‌های عادی، تنها گوشه‌ای از امکانات عالی این برنامه جانبی است.

Topaz DeJPEG: این پلاگین در زمینه افزایش کیفیت تصویر به شما کمک می نماید.و برای افزایش وضوح و حذف اشیاء عکس در یک زمان به کار می رود.

Topaz Detail: یکی از پلاگین های فتوشاپ می باشد که امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. این پلاگین جهت افزایش و کاهش مقدار دقت تصویر به کار می رود. این پلاگین بر روی تما م جنبه های افزایش جزئیات نظارت و کنترل کامل دارد.

Topaz Infocus: پلاگینی در زمینه sharpen و deblurring نمودن تصاویر می باشد.

Topaz Remask: پلاگینی  که به منظور کمک به عکاسان، طراحان و آماتورهایی که کار گرافیکی انجام می دهند، در زمینه در ماسک نمودن، تجزیه عکس ها و یا  جداسازی آسان جسم از تصویر پس زمینه و ادغام آن ها با تصاویر دیگر، طراحی شده است.

Topaz Simplify: پلاگینی در فتوشاپ است که به خلق نوعی از تصاویر هنری با شبیه سازی رنگ روغن و آبرنگ، به عکاس کمک می کند.



راهنمای نصب و رجیستر این نرم افزار:

توجه فرمائید که فایل داخل نرم افزار به صورت فایل ایمیج Iso می باشد.برای استفاده از فایل های ایمیج می بایستی فایل ایمیج را توسط یکی از نرم افزار های رایت بر روی یک CD/DVD رایت نمائید سپس اقدام به نصب نرم افزار نمائید.همچنین می توانید فایل ایمیج را توسط نرم افزار های درایو مجازی بدون نیاز به رایت بر روی CD/DVD اجرا کرده و اقدام به نصب نرم افزار نمائید.برای دریافت نرم افزار های رایت و درایو مجازی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

برای دانلود نرم افزار رایت فایل های ایمیجUltraISO کلیک نمائید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد