دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان آموزش عکاسی و نوردرعکاسی منظره



دانلود آموزش عکاسی و نور در عکاسی منظره

امروز میهن دانلود 1 یک آموزش در زمینه عکاسی با نام " نور جادویی در عکاسی منظره" برای شما فراهم کرده که شما می توانید با استفاده از این آموزش تصاویر خارق العاده ای را از مناظر ایجاد کنید. این آموزش به صورت رایگان برای شما دوستان عزیز برای دانلود قرار داده شده است.این نور یک نور مشهور است که نام های زیادی دارد اما برای تمام عکاسان مناظر طبیعی به عنوان یکی از بهترین زمان ها برای ثبت عکس ها می باشد. این یک نور برای تعریف کردن منظره می باشد که یک منظره بسیار زیبا را در عکس شما به تصویر می کشد.
در این آموزش اساتید برتر شرکت لیندا در مورد چگونگی استفاده از این نور برای به ثبت رساندن عکس های بسیار زیبا و پویا از جهان طبیعی به شما آموزش خواهند داد.
این
آموزش با یک مطالعه از جنبه های مربوط به نور که به عکاسان مرتبط می باشد مانند زاویه ، کیفیت و رنگ شروع می شود.در این آموزش به شما نشان داده می شود که چگونه نور بر روی عکس های ما در زمان های مختلف و در شرایط مختلف آب و هوایی تاثیر می گذارد. ساختن تصاویر منظره ای خارق العاده اغلب نیاز به برنامه ریزی دارد .
بنابراین شما در این
آموزش با مکان های مختلف و شرایط مختلف عکاسی آشنا می شوید و می آموزید که چگونه از این مکان ها بهترین استفاده با ببرید.
فهمیدن نور تنها نصف راه می باشد. برای ایجاد تصاویر دراماتیک شما باید یاد بگیرید که چگونه این نور حیله گر را درست کرده و آن را نمایان کنید.
در نهایت این
آموزش به شما کمک می کند که با استفاده از Photoshop و Lightroom چگونه این تصاویر رویایی را به بهترین شکل ویرایش و بهبود ببخشید.

دانلود در ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد