دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

رویایی نمودن تصاویر با نرم افزار DreamLight Photo Editor v4.0

 

منبع : www.AsanDownload.com 

DreamLight Photo Editor نام نرم افزار جالبی است که برای ویرایش تصاویر طراحی شده است. البته این نرم افزار ویرایش را به صورت نرم افزارهای معمولی انجام نمی دهد بلکه تنها کاری که از این ابزار برخواهد آمد جذاب کردن یا رویایی نمودن تصاویر است. استفاده و قرار دادن جذاب ترین افکت ها طی چند مرحله ساده می تواند عکس ها را به تصاویر بسیار زیبا تبدیل کند تا همیشه به یادگار مانده و با تماشای آن کاربر هنر خود و نرم افزار را به یادآورد. 15 مدل از انواع فیلتر ها در نرم افزار گنجانده شده که هریک از آن ها هم 15 طرح افکتی را در خود جای داده اند ؛ به این ترتیب 150 افکت زیبا برای کاربران وجود دارد تا با انتخاب دلخواه هریک از آن ها تصاویری رویایی طراحی و تولید کند. استفاده از این ابزار ساده و کم حجم بسیار راحت و آسان است و بدون هیچ گونه آموزش خاصی مبتدی ترین کاربران هم می توانند از نهایت امکانات DreamLight Photo Editor بهره مند شوند. 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نقاشی و طراحی با نرم افزار NeoPaint v4.7

منبع : www.AsanDownload.com


نقاشی و طراحی با رایانه علاوه بر این که جنبه سرگرمی می تواند داشته باشد برای کاربران حرفه ای و حتی کاریکاتوریست ها می تواند جنبه ای حرفه ای و کاری داشته باشد ؛ طراحان زیادی هستند که با Paint موجود در ویندوز هم می توانند طراحی های جالبی را انجام دهند اما اگر نرم افزارهای بهتری در اختیار داشته باشند مطمئنا همین طرح ها بسیار جذاب تر خواهد شد. NeoPaint نرم افزاری بسیار کارآمد برای خلق نقاشی های حرفه است. این نرم افزار قدرتمند که قابلیت های فراوانی دارد علاوه بر طراحی و نقاشی به واسطه داشتن یک جعبه ابزار کامل می تواند کار ویرایش تصاویر را هم فراهم سازد.
پشتیبانی از فرمت های مختلف و البته رایجی نظیر GIF ،JPEG ،BMP ،
ICO ،PCX ،TIF و ... ، وجود انواع امکانات برای ویرایش تصاویر ، رنگ کردن تصاویر ، براش ها و افکت های متعدد ، امکانات لازم برای تهیه عکس از صفحه نمایش سیستم ، چاپ تصاویر ، امکان طراحی آیکن ، امکان از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر ، کم یا زیاد کردن نور تصویر ، افزایش کنتراست و قابلیت های متعدد دیگر که در یک نرم افزار کم حجم همه جای داده شده اند. NeoPaint ابزاریست که حتی کاربران مبتدی هم می توانند از امکانات آن بهترین استفاده را ببرند چرا که از واسط گرافیکی بسیار جذاب و البته منوهای فوق العاده ساده ای بهره می برد که در این امر نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

کتاب آموزش آشپزی-Cooking the Vietnamese Way

http://dl.vatandownload.ir/software/Ali.Emadi/Pic/29z2005.jpg

کتاب آشپزی به سبک ویتنامی ،پخت و پز انواع سوپ‌های شیرین و ترش،سالاد میگو،اسپیرینگ رول و... را به طور کامل و جز به جز برای کسانی‌ که علاقمند هستند غذاهای متنوع و گیاهی بدون گوشت و رژیمی‌ را یاد بگیرند،فراهم کرده است.

این کتاب دارای عکس های مختلف بعد از پختت غذا و دستورالعمل‌های لازم برای آماده کردن غذا‌ سالم و پر انرژی و پیشنهاد یک منو کامل و... را به شما عزیزان نشان میدهد.

بیشتر غذاهای این کتاب مربوط به ذائقه های مردم کشور‌های جنوب آسیا و کشور ویتنام است. 

 

 

حجم:7.9مگا بایت 

دانلود در ادامه مطلب

 
ادامه مطلب ...

نرم افزار طراحی گرافیک سایت -Deluxe Web Design Graphics Collecti

http://dl.vatandownload.ir/software/Ali.Emadi/Pic/192xox.jpg

اگر تا به امروز مشکل این را داشتید که چگونه گرافیک وب سایت خود را طراحی کنید،وطن دانلود با ارائه کردن این نرم افزار این مشکل را برای شما عزیزان بر طرف کرده است.

طراحی گرافیک سایت از مهمترین قسمت‌های طراحی وب سایت می‌باشد به دلیل اینکه اگر گرافیک سایت به شکل قابل قبولی باشد،کاربران به خاطر گرافیک سایت هم شده به آن سایت سر میزنند.

نرم افزار‌های زیادی در زمینه طراحی گرافیک وب سایت‌ها وجود دارد اما این نرم افزار کاملترین نسخه از نرم افزار‌های موجود است و این امکان را به کاربران میدهد که با استفاده از آن به راحتی‌ بتوانند گرافیک سایت خود را طراحی کنند و از آن لذت ببرند.

این نرم افزار شگفت انگیز از بیش از ۳۵۰۰ وب سایت گرافیک که شامل اجزا,‌های مختلف در طراحی گرافیک وب سایت‌ها است کمک گرفته و به همین دلیل است که خود را از دیگر نرم افزار‌ها متمایز کرده است. 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مستند Piers Morgan's World Cup South Africa 2010

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/shahrivar%2089/24.6.89/zzz/world.jpg

نام مستند:  Piers Morgan's World Cup South Africa
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۷ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTV Rip
 

زیرنویس فارسی: ندارد
 توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...