دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

پک تصاویر Beautiful Roses Wallpaper v1.9 برای اندروید

برنامه پک تصاویر که در داخل خود تصاویری با کیفیت فول و عالی رو به صورت فول سایز دارا میباشد که به صورت فایل نصبی هستش و باید نصب کنید و بعد وارد برنامه بشین که هم اسلاید شو دارد و هم میتونید از تصاویر در جا های مختلف استفاده کنید و ویژه تلمبار میباشد و در نظرات میتونید اعلام کنید و هر پک رو که خواستین رو بسازم.پک برای اولین بار توسط موبفا ارائه میشود

http://dl2.mobfa.org/Autumn-90-mamadstiler/lksadiousdafharg6546fg.jpg

دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

دانلود بازی Football Manager 2012 ورژن 12.0.3

دانلود بازی Football Manager 2012 ورژن 12.0.3

نام بازی: Football Manager 2012 v.12.0.3
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Soccer) / 3D
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Bright Future
درجه بندی سنی : pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

Football Manager 2012 یک بازی فوق العاده زیبا به سبک و سیاق ورزشی استراتژیک و متعلق به کسانی که عاشق فوتبال هستند میباشد.این بازی به تمام معنا یک مدیریت فوتبال میباشد و شما با بازی کردن این بازی واقعا احساس خواهید کرد که یک مربی واقعی فوتبال میباشد.در ساخت این بازی مدت ها روش ها و فنون مدیریتی فوتبال بررسی شده است و چیزی که هم اکنون مشاهده میفرمایید نتیجه این تلاش ها میباشد.به جرات میتوان گفت که این بازی دقیقا شبیه سازی شده یک مربیگیری واقعی میباشد و هیچ گونه خلا و خطایی در این زمینه در بازی Football Manager 2012 قابل مشاهده نمیباشد.شما در این بازی باید بر روی تک تک بازیکنان کار کرده - آموزش بدهید - تکنیک های خود را به وی منتقل کرده و در نهایت پزشک تیم وضع سلامتی بازکن را در اختیار خویش دارد .این بازی به شما اجازه میدهد تا تیمی را در هر نقطه از جهان تشکیل داده و آن را مربی گری کرده و در این زمینه شاهد ارتقای خود و تیمتان باشید.کارهایی که شما در این بازی متوانید انجام دهید:1-بستن قرارداد - لغو قرار داد با بازیکن های حاضر و غیر حاضر در تیم
2-اختصاص دادن یک ورزشگاه برای تمرن های تیم خود
3-تعامل با کادر فنی و دیگر عوامل تیم خود
4-کسب شهرت و امتیاز(پول) برای بهبود مدیریت خود در باشگاه
این بازی به تمام معنا شبیه سازی شده یک فوتبال واقعی میباشد.هر آنچه که یک مربی حرفه ای برای ارتقا تیم خود احتیاج دارد در این بازی تهیه شده است و شما با استفاده از امکانات موجود میتوانید این امر مهم را انجام دهید.نکته قابل توجه این بازیاین است که عملکرد شما و عملکرد تیم و یا حتی عملکرد تک تک بازیکنان در بازی یا حتی تمرینات به صورت اماری در اختیار شما میباشد که میتواند شما را درتصمیم  گیری های آینده در مورد تیم خود یا بازیکنان یاری کند.

دانلود رایگان بازی
Football Manager 2012 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
ادامه مطلب ...

اس ام اس عید قربان – اس ام اس (پیامک) ویژه تبریک عید قربان

ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت عید سعید قربان عید بندگی در برابر خداوند مجموعه ای از اس ام اس ها را برای تبریک این مناسبت آماده کرده ایم که در ادامه مطلب از تلمبار قابل مشاهده است .

http://www.dl2.mobfa.org/Autumn-90/ghorban.jpg


ادامه مطلب ...

برنامه قفل کردن لیست تماس ها برای سیمبین

با استفاده از این برنامه میتوانید call log موبایل خود را قفل نمایید و تماس های خود را از دسترس دیگران محفوظ نگهدارید . این برنامه برای همه ی گوشی های سیمبین (symbian^3 , S60v5 , S60v3) قابل نصب و استفاده هست. هم اکنون از موبفا دانلود نمایید.

http://www.dl2.mobfa.org/Autumn-90/callloglocker.jpg

دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

دانلود AKVIS MakeUp v2.0.298 آرایش تصاویر به صورت حرفه ای

دانلود AKVIS MakeUp v2.0.298 آرایش تصاویر به صورت حرفه ای


با پیشرفتی که امروزه دنیای تکنولوژی ها داشته است انجام هرکاری تقریبا ممکن شده است. به راحتی می توان با کمی حوصله و دقت تصاویر شخصی را طوری ویرایش و آرایش کرد که گویی تصاویر از ابتدا با بهترین دوربین ها و دقیق ترین گریم ها گرفته شده است. در آسان دانلود نمونه های مختلفی از نرم افزارهای آرایشی که نوعی از ویرایشگر های تصاویر هستند را معرفی کرده ایم اما این بار قصد معرفی پلاگین مختص به نرم افزار معروف فتوشاپ را داریم که کاربران به واسطه آن بتوانند علاوه بر آرایش تصاویر آن ها را در همان محیط نرم افزار فتوشاپ مورد ویرایش هم قرار دهند. AKVIS MakeUp نام این پلاگین است. پلاگینی که واسط کاربری مجزایی دارد اما به واسطه هماهنگی با فتوشاپ می بایست از نرم افزار فتوشاپ برای اجرای آن استفاده نمود. تمامی امکانات لازم برای ویرایش و آرایش portrait هایی که از اشخاص وجود دارد در این پلاگین گنجانده شده است.
افکت های زیباسازی چهره به همراه انواع وسایل آرایشی کار را برای کاربران بسیار ساده خواهد کرد. البته به خودی خود هم نرم افزار به واسطه منوهای دم دستی که دارد به راحتی قابل استفاده و بهره برداری است. از جمله دیگر قابلیت های AKVIS MakeUp می توان به دو حالت در ویرایش و آرایش ، امکان پرینت مستقیم تصاویر ، استفاده از افکت های جذاب و زیبا ، امکان انجام کار برروی چند عکس به صورت همزمان و موارد بسیار دیگر اشاره نمود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AKVIS MakeUp v2.0.298:
- پلاگین اختصاصی در نرم افزار فتوشاپ
- دو حالت مختلف برای ویرایش و آرایش تصاویر
- وجود افکت های مختلف در ویرایش تصاویر
- امکان استفاده از تمامی امکانات لازم برای آرایش چهره ها
- قابلیت کار همزمان برروی چندین فایل
- امکان پرینت مستقیم از پلاگین
- محیط مجزا در نرم افزار فتوشاپ
- استفاده آسان از نرم افزار بدون نیاز به دانش خاصی
- سازگار با نسخه های مختلف فتوشاپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود کلید های آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Keys

Kaspersky_Keys_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ انتشار: 1390.07.26 - 18.10.2011
مخصوص نرم افزارهای: Kaspersky Anti-Virus / Internet Security 2012, 2011, 2010, 2009 and 2008

همانطور که می دانید برای داشتن یک نرم افزار امنیتی قوی نیاز است که آن را روزانه از طریق اینترنت آپدیت کنید. همه ی کسانی که از نرم افزار های امنیتی شرکت معروف Kaspersky استفاده می کنند می دانند که برای آپدیت Anti-Virus و Internet Security این شرکت باید قبل از آپدیت جدید ترین Key آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپدیت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار این کلید ها بین 3 تا 5 روز می باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و دیگر کار نمی کنند در نتیجه باید از Key های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز وب سایت میهن دانلود مجموعه ای از کلید های جدید و قانونی نرم افزارهای امینتی شرکت کاسپراسکای را برایتان آماده کرده ایم. این Key ها با نسخه های مختلف آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی کاسپراسکای کاملآ سازگار بوده و شما میتوانید از آنها به عنوان مجوز برای آپدیت نرم افزار امنیتی سیستم خود استفاده کنید.
جهت دانلود و آموزش استفاده از کلید ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


برای استفاده از کلید ها مراحل زیر را به ترتیب سپری نمایید:
1 - فایل را از حالت فشرده خارج نمایید.
2 - نرم افزار آنتی ویروس یا اینترنت سکوریتی خود را اجرا نمایید.
3 - با کلیک بر روی گزینه License not installed پنجره ی License Manager را اجرا کنید.
4 - در صفحه ی باز شده گزینه Activate the application with a new license را انتخاب نمایید.
5 - با انتخاب گزینه Activate with a key آنرا فعال کنید و سپس بر روی Next کلیک نمایید.
6 - در پنجره ی بعد با انتخاب گزینه Browse وارد مسیری شده که کلید ها در آن قرار دارند.
7 - با توجه به نوع فایلی که دانلود کرده اید و نوع نرم افزار امنیتی سیستم خود وارد یکی از پوشه های Kaspersky Keys Antivirus یا Kaspersky Keys Internet Security شوید.
8 - با توجه به نوع فایلی که دانلود کرده اید و نسخه نرم افزار امنیتی سیستم خود وارد یکی از پوشه های KAV 2008, KAV 2009, KAV 2010, KAV 2011, KAV 2012 یا KIS 2008, KIS 2009, KIS 2010, KIS 2011, KIS 2012 شوید.
9 - حال یکی از کلید ها را انتخاب کنید و بر روی Next کلیک نمایید.
10 - در صورتی که با اخطار مواجه شدید کلید دیگری را انتخاب کنید زیرا کلیدی که انتخاب کرده اید فاقد اعتبار می باشد.
11 - در پنجره بعد Finish را انتخاب نمایید و در آخر با انتخاب گزینه Close پنجره را ببندید. 
دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...