دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود بازی زیبا و مشهور Counter-Strike Source

http://up.vatandownload.com/images/h5yc311qonnhgfjhmfy8.jpg 

Counter-Strike Source 1.0.0.60 build 4539 [No-Steam] (2011/MULTI2/Mod/RePack)
Year: 2011 | English | PC | Developer: Valve | 2.69 Gb
 

بعد از استقبال بسیار زیاد از بازی Counter -Strike  بر آن شدیم تا نسخه Source این بازی را هم که با موتور گرافیکی شرکت Valve طراحی شده است هم تقدیم حضورتان کنیم . نسخه Source مانند نسخه 1.6 زیاد معروف و پر طرفدار نشد اما بسیار نسبت به نسخه های گذشته پیشرفت داشت . از نظر گرافیکی  تکسچر های بازی و همینطور نوع اسلحه ها و کارکتر ها تغیرات چشمگیری داشتند .در این بازی بازیکنان به دو تیم تروریست و تیم امنیت ملی تقسیم میشوند . تروریست ها ماموریت دارند که در محل های تعیین شده بمب گذاری کنند و تیم پلیس یا امنیت ملی هم وظیفه از بین بردن تروریست ها و خنثی کردن بمب را دارد .اگر در منزل از جند سیستم استفاده میکنید بد نیست کمی پلیس بازی در اوردید . یک گروه تروریست شوید و گروه دیگر پلیس . همه چیز به هوش شما در بازی بستگی دارد . این بازی دارای درجه سنی 16 سال است که شدیدا توصیه میشود زیر این سن این بازی را انجام ندهند .

ادامه مطلب ...

دانلود آموزش زبان Word on the Street

http://up.vatandownload.com/images/7wl1s5giwkggcxwm4bjg.jpg

دانلود فیلم آموزش زبان بی نظیر وجذاب Word on the Street6 قسمت - این آموزش یکی از برترین آموزش های زبان BBC  میباشد .

این مجموعه که برای اولین بار در ایران از وطن دانلود با لینک مستقیم ارائه میشود شامل 6 قسمت از 10 قسمت  برنامه ی محبوب و جذاب  Word on the Street میباشد که یکی از پر کاربردترین  آموزش زبان انگلیسی منتشر شده میباشد . این مجموعه شباهت زیادی به مجموعه ی Extra  داشته ولی بیشتر به روابط اجتماعی و لغت ها و جملاتی که در خرید ها و سفر ها و .. استفاده میشود پرداخته است .

در نخستین برنامه از این مجموعه ده قسمتی، اشلی و استیون به دنبال یک هدیه خوب برای سالروز تولد مادرشان هستند. آنها برای خرید هدیه به بازار "کمدن" در لندن می روند.نکات آموزشی این فیلم شامل عباراتی است که هنگام خرید کردن به درد می خورد.همچنین با توجه به بحران اقتصادی اخیر در جهان و در نظر گرفتن این که بسیاری از خریداران این روزها پول کمتری خرج می کنند،اصلاحات زبادی در زمینه ی خرید کردن بیان میکند .

در قسمت دوم نیز استیون و اشلی تصمیم می‌گیرند تا از لندن خارج شده و آخر هفته را در ولز بگذرانند. هر دو آنها طبیعت را دوست دارند اما در مورد فعالیت‌هایی که در آنجا باید انجام دهند نظرات بسیار متفاوتی دارند و در مورد مباحث پیرامون آن ها بحث میکنند. 
و..
این مجموعه به دلیل اینکه جملات و کلمات آن به صورت شمرده شمرده و کلمه کلمه بیان میشود اگر سطح زبان شما متوسط هم باشد به صورت کامل کلمات استفاده شده در مکالمه ها را متوجه میشود و مهمترین نکته ی این مجموعه استفاده ی درست کلمات و اصلاحات در زندگی روزمره شما میباشد به چون این مجموعه به صورت فیلم آموزشی میباشد مثل خواندن متون و کتاب ها کسل کننده نیست !

عناوین 6 قسمت :
قسمت اول - کمدن
قسمت ‌دوم - اسنودن
قسمت سوم - ناتینگ‌هیل
قسمت چهارم - آکسفورد
قسمت پنجم - لندن
قسمت ششم - بلکپول

امیدواریم از دانلود این مجموعه ی بسیار جذاب و آموزنده لذت ببرید .

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم Pinnacle Studio 15 HD Ultimate

http://img.vatandownload.com/90/02/img/Pinnacle-Studio-15-Ultimate.jpg

دانلود نرم افزار قدرتمند میکس و مونتاژ فیلم   Pinnacle Studio 15 HD Ultimate

یکی از بهترین برنامه های ویرایش، میکس و مونتاژ فایلهای ویدیویی Pinnacle Studio می باشد که از فرمتهای HD و Bluray و AVCHD هم پشتیبانی می کند. در نسخه 15 امکان ساخت دیسک های بلو ری و HD و ساخت منوهای آنها و رایت آنها روی DVD بدون نیاز به نرم افزار واسط و توسط خود نرم افزار انجام می شود.

استفاده از دوربین های فیلم برداری دیجیتال امروزه در میان افرادی که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند بسیار رایج می باشد. قابلیت تبدیل تصاویر با کیفیت بالا در نوع فیلم برداری این دوربین ها موجب شده تا کاربران بسیاری  برای ثبت لحظه های زندگی خود از این نوع دوربین ها استفاده نمایند. انتقال تصاویر از این دوربین ها بر روی سیستم های کامپیوتری معمولا به کمک نرم افزارهای مختلفی که به همراه این دوربین ها ارائه می شود امکان پذیر می باشد. افرادی که از انواع دوربین ها استفاده می نمایند برای انجام امور ویرایش تصاویر و یا کار حرفه ای بر روی آن ها از چنین نرم افزارهایی برای کمک بهره می برند.
تمام  روش های جدید ویرایش فیلم که در این نرم افزار گنجانده شده، خلاقیتی باور نکردنی به شما میدهد. به راحتی قطعه ویدئو خود را Drag & Drop کنید و حالا تصاویری که میخواهید در فیلمتان نمایش داده شوند را اضافه کنید و بعد میبینید که مندرجات شما به همره افکتهای چند لایه هالیوودی و اجزای گرافیکی پویا و عناوین و صداهای با کیفیت HiFi دارند جان میگیرند و زنده میشوند. به وسیله رابط کاربری جدید این نرم افزار به راحتی فیلمهایتان را ویرایش و پرداخت کنید سپس بعد از اتمام کار خود میتوانید فیلم خود را بر روی YouTube منتشر کنید یا آن را روی DVD یا هر حافظه قابل حمل دیگری تکثیر کنید.
Pinnacle Studio Ultimate 15 مجهز به ابزار های حرفه ای برای عنوان گذاری، تصحیح رنگ، نور دهی، جلوه های ویژه و افکتهای مربوط به تکنولوژی زمینه سبز (آبی) میباشد. 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی English as a Second Language

دانلود مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی English as a Second Language Podcast - آرشیو تا سال 2011 

http://up.vatandownload.com/images/vpptv1cvv616hq9qlc9.jpg


دانلود مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی  English as a Second Language Podcast
آرشیو آرشیو سایت ESLPOD از سال  2008 تا 2011  فایل های
PDF  این مجموعه نیز به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده شده است

مجموعه English as a Second Language Podcast یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی در سراسر جهان به شمار میرود و شما با استفاده از آن به آسانی می توانید زبان انگیسی را فرا بگیرید. این پکیج توسط یک تیم انگلیسی متشکل از اساتید با تجربه و حرفه ای ساخته شده که از جمله این اساتید میتوان به دکتر Tse دارای مدرکPh.D.i در زبان شناسی و همچنین آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه های Southern California, Loyola Marymount, Arizona, California, Los Angele اشاره نمود. همچنین دکتر McQuillan یکی دیگر از اساتید معروف این تیم می باشد که دارای مدرکPh.D.i در زبان شناسی و همچنین آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه های California, Fullerton, Arizona. هر دو این اساتید از پژوهشگران ارشد در مرکز مطالعات و توسعه آموزش زبان انگلیسی هستند.

  تولید کنندگان این مجموعه آموزش زبان بر این باورند که سریعترین راه آموزش زبان گوش دادن به صحبت ها و مکالمات و همچنین بحث هایی است که بین افراد انجام می شود. اکثر مردم برای یادگیری زبان انگلیسی از مکالمه ها و همچنین کتاب های بسیار دشوار استفاده می کنند که تنها حدود 40 تا 50 درصد مفهوم آنها را درک می کنند و این به معنای به هدر رفتن نیمی از وقت شماست. اما در ESL شما به صورت آهسته و مرحله به مرحله میتوانید با لغات و جملات و به طورکلی مکالمات عامیانه و پرکاربردی که در هنگام صحبت کردن به آنها نیاز دارید آشنا می شوید و همچنین در رابطه با معنی و کاربرد هر جمله توضیحاتی داده می شود تا با کاربرد آن در محل های مختلف آشنا شوید. همچنین مجموعه آموزشی ESL Podcast بارها در اخبار و روزنامه های و رسانه های بین المللی معرفی شده و مورد تایید منتقدان و اساتید دانشگاه ها قرار گرفته است. علاوه بر این قسمتهای مختلفی در این مجموعه قرار گرفته است که میتوان به یادگیری زبان انگلیسی با کمک داستان های مختلف با گوینده زن و مرد اشاره نمود همچنین آموزش استفاده از زبان انگلیسی در محل کار، چگونگی قبولی در آزمون تافل و ... از دیگر بخش های این مجموعه فوق العاده ارزشمند به شمار میرود.

این مجموعه شامل عناوین زیر میباشد :

ESL Podcasts (1 - 648),
Englsih Cafe (1 - 275),
English Through Stories,
TOEFL,
A Day in the Life of Jeff (a Man),
A Day In The Life Of Lucy (a Woman),
Deadly Letters,
English For Business Meetings,
Interview Questions Answered,
Using English at Work.

این مجموعه ی آموزشی که امروز برای دانلود قرار داده شده است شامل آرشیو 2011 مجموعه ی ESLPOD  میباشد که برای اولین بار در ایران برای دانلود قرار داده شده است . آرشیو این مجموعه تا سال 2010 در وب سایت های زیادی برای دانلود قرار داده شده بود. 

دانلود در ادامه مطلب
 

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی جدید Section 8: Prejudice

دانلود رایگان بازی جدید Section 8: Prejudice
نام بازی: Section 8: Prejudice
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص شوتر
سال انتشار: May 4, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: TimeGate Studios
حمایت توسط : TimeGate Studios
موتور گرافیکی : Unreal Engine 3
مد های بازی : Singleplayer, Multiplayer
درجه بندی سنی : ESRB: T
قابلیت آنلاین:دارد

Section 8: Prejudice نام یک بازی فوق العاده زیبا با سبک پر طرفدار اول شخص شوتر میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد.این بازی در تاریخ 4 می سال 2011 میلادی توسط کمپانی TimeGate Studios  ساخته و منتشر شد.جالب است بدانید این بازی از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 استفاد میکند.هر چند که انتقاد هایی برروی این موتور گرافیکی میباشد اما برای این بازی کاملا مناسب میباشد.شرح بازی :  همه گیمر های حرفه ای فرود فضایی Section 8 را به یاد دارند.این بار این بازی با یک عنوان جدید تحت عنوان Prejudice آماده دانلود میباشد.این نسخه از بازی توسط Sagat ری پک شده است.اکنون این بازی نه تنها یک گزینه مناسب برای بستر های نرم افزاری شبکه ای برای کشتار و قتل عام همگانی نمیباشد بلکه در مقابل ما یک بازی کاملا کیفی میباشد که این کمپانی با یک داستان عالی و جذاب آن را به خوبی دنبال کرده است.جالب است بدانید حالت شبکه ای این بازی بسیار بهتر میباشد.زیرا در این مد سلاح ها و حالت های جدیدی اضافه شده است.تصویری که در این بازی مشاهده میکنید بهینه سازی شده موتورهای گرافیکی قدیمی میباشد که در  نوع خود چشم انداز های فوق العاده ای برای گیمر به وجو می آورد... .

دانلود رایگان بازی زیبای Section 8: Prejudice به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....
ادامه مطلب ...

دانلود بازی جدید Sonic Colors

دانلود بازی جدید Sonic Colors

نام بازی: Sonic Colors
پلتفورم : pc
ژانر:آرکید
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
حمایت توسط : Sonic Team
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

Sonic Colors عنوان جدیدی از سری بازی های سونیک میباشد که در سال 2011 میلادی توسط کمپانی نام آشنای سگا منتشر شد و وظیفه ی ساخت این بازی را کمپانی Sonic Team متحمل شد.شرح بازی : Sonic Colors  یک بازی اکشن پویا میباشد که در آن سونیک متفاوت گونه به دور دنیا می چرخد.این بازی بر اساس پارک های تفریحی (amusement parks ) ساخته شده است.افق داستان این را به ما می گوید که چقدر این پارک غیر طبیعی میباشد.همچنین شایعه شده است که ایالت هایی را که دارای نژاد فرا زمینی یا همان «Wisps» میباشند توسط دکتر Eggmanom دستگیر شده اند.رنگ های منحصر بفرد در این بازی باعث تحیر بسیاری شده است.به خصوص این که سونیک بعد از موفقیت خود در بازی Sonic & SEGA All-Stars Racing توانست بار دیگر همچین محیطی را برای همه گیمر ها فراهم کند و بعید نیست چنین وضعیتی را نیز در این بازی شاهد باشیم.
دانلود رایگان بازی Sonic Colors به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
ادامه مطلب ...