دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود آموزش زبان Word on the Street

http://up.vatandownload.com/images/7wl1s5giwkggcxwm4bjg.jpg

دانلود فیلم آموزش زبان بی نظیر وجذاب Word on the Street6 قسمت - این آموزش یکی از برترین آموزش های زبان BBC  میباشد .

این مجموعه که برای اولین بار در ایران از وطن دانلود با لینک مستقیم ارائه میشود شامل 6 قسمت از 10 قسمت  برنامه ی محبوب و جذاب  Word on the Street میباشد که یکی از پر کاربردترین  آموزش زبان انگلیسی منتشر شده میباشد . این مجموعه شباهت زیادی به مجموعه ی Extra  داشته ولی بیشتر به روابط اجتماعی و لغت ها و جملاتی که در خرید ها و سفر ها و .. استفاده میشود پرداخته است .

در نخستین برنامه از این مجموعه ده قسمتی، اشلی و استیون به دنبال یک هدیه خوب برای سالروز تولد مادرشان هستند. آنها برای خرید هدیه به بازار "کمدن" در لندن می روند.نکات آموزشی این فیلم شامل عباراتی است که هنگام خرید کردن به درد می خورد.همچنین با توجه به بحران اقتصادی اخیر در جهان و در نظر گرفتن این که بسیاری از خریداران این روزها پول کمتری خرج می کنند،اصلاحات زبادی در زمینه ی خرید کردن بیان میکند .

در قسمت دوم نیز استیون و اشلی تصمیم می‌گیرند تا از لندن خارج شده و آخر هفته را در ولز بگذرانند. هر دو آنها طبیعت را دوست دارند اما در مورد فعالیت‌هایی که در آنجا باید انجام دهند نظرات بسیار متفاوتی دارند و در مورد مباحث پیرامون آن ها بحث میکنند. 
و..
این مجموعه به دلیل اینکه جملات و کلمات آن به صورت شمرده شمرده و کلمه کلمه بیان میشود اگر سطح زبان شما متوسط هم باشد به صورت کامل کلمات استفاده شده در مکالمه ها را متوجه میشود و مهمترین نکته ی این مجموعه استفاده ی درست کلمات و اصلاحات در زندگی روزمره شما میباشد به چون این مجموعه به صورت فیلم آموزشی میباشد مثل خواندن متون و کتاب ها کسل کننده نیست !

عناوین 6 قسمت :
قسمت اول - کمدن
قسمت ‌دوم - اسنودن
قسمت سوم - ناتینگ‌هیل
قسمت چهارم - آکسفورد
قسمت پنجم - لندن
قسمت ششم - بلکپول

امیدواریم از دانلود این مجموعه ی بسیار جذاب و آموزنده لذت ببرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد