دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان بازی Heroes over Europe

دانلود رایگان بازی Heroes over Europe
نام بازی: Heroes over Europe
پلتفورم : pc
ژانر:آرکید - شبیه ساز
سال انتشار:2009 
نوع  فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Red Mile Entertainment
نوع انتشار : RePack
حمایت توسط : Transmission Games
درجه بندی سنی : 12
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه RePack بازی زیبای Heroes over Europe 2009 را برای دانلود آماده کرده ایم.این بازی یکی از عنوان های برتر در سال 2009 بوده که در نوع خود بی نظیر بود.در حقیقت این بازی از جمله بازی هایی بود که در آن زمان حیرت بسیاری را سبب شد.ناشر و سازنده این بازی به ترتیب Red Mile Entertainment و Transmission Games میباشد. شرح بازی : بازی در جریان جنگ جهانی دوم به تصویر کشیده میشود. و شما را در  عمق فجایع می کشاند. در مرکز جنگ های هوایی اروپا میباشد.شما باید از آسمان برلین در انگلیس از خود دفاع کنید و هواپیماهای را نابود کنید. توجه کنید بهترین بازی هواپیمایی جنگ جهانی دوم در دستان شما میباشد و وظیفه اصلی شما زنده ماندن در مبارزات هوایی میباشد.گیمر با یک شبیه سازی ای روبه رو میباشد که مشابه آن قبلا دیده نشده است.
ویژگی ها :
-لذت ببرید از تمام جذابیت های آسمان
- دارای بیش از 40 نوع هواپیما با ویژگی های خاص و منحصر بفرد به همراه سیستم آسیب پذیری متفاوت
-جزئیات بالا در بازی ( مناطق - کاراکتر ها و ... )
-گرافیک خیره کننده

دانلود در ادامه مطلب....

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم آموزشی کودک شما می تواند بخواند Your Baby Can Read C

دانلود فیلم آموزشی کودک شما می تواند بخواند Your Baby Can Read Complete DVD Tutorials with Flash Cards  


دانلود فیلم آموزشی نوزاد شما می تواند بخواند Your Baby Can Read Complete DVD Tutorials with Flash Cards
فیلم آموزشی ( کودک شما می تواند بخواند ) برای اولین بار تقدیم به پدران و مادران مهربان ایران زمین

امروز با یک فیلم آموزشی خیلی جالب در خدمت زوج هایی که تازه صاحب فرزند شده اند هستیم.این فیلم آموزشی (کودک شما می تواند بخواند ) نام دارد.مادری با استفاده از این فیلم گفته است " من پسری دارم که از 4 ماهگی این دی وی دی ها را برایش گذاشته و با وی کار کردم، اکنون او 2سال و نیم سن دارد و می تواند بیش از 500 لغت را بخواند ).این فیلم آموزشی به نوزادان و کودکان با استفاده از سیستم انقلابی در یادگیری زبان ، خواندن و نوشتن را زودتر از 7 سالگی می آموزد.کودکان و نوزادان شما با استفاده از آهنگ، عکس و صدا همراه با شادی و نشاط می توانند خواندن و نوشتن را بیاموزند.این فیلم آموزشی برای نوزادان 6 ماهه تا کودکان 5 ساله مناسب می باشد
در زمانی که فرصت طبیعی برای نوشتن زبان وجود دارد بچه ها در عین حال می توانند صحبت کردن را نیز یاد بگیرند.به دلیل تحرک و سرعت فوق العاده رشد مغز کودکان ، بهترین زمان برای یادگیری زبان در نوزادان ، سال های ابتدایی عمر آنهاست..
شما والدین را به دانلود این فیلم آموزشی مفید دعوت می کنیم..مطمئنا این آموزش به رشد فکری نوزادان و کودکان دلبند شما کمک بسزایی خواهد داشت
این فیلم آموزشی شامل 7 قسمت به شرح زیر می باشد:
1-فلش کارت
2-شروع
3- بخش اول

4-بخش دوم
5-بخش سوم 
6- مرور 

7-کارگاه های آموزشی 


برای دانلود این فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید



نکاتی برای رفع ارور های اکسترکت :
1- پسورد را به صورت دستی وارد نمایید
2-در صورت برخورد با ارور طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید
3-به طور کلی زمانی که فایلی توسط winrar یا دیگر نرم فزارهای فشرده ساز یا نرم افزارهای spliter در چند پارت ایجاد میشود اگر مشکلی در اکسترکت پیش بیاید.مثلا اگر فایلی 10 پارت باشد و پارت دهم دچار مشکل باشد دو حالت وجود دارد.یا کل فایل یکپارچه است(مثل فیلم یا iso)یا چندین فایل جداگانه است.حالت دوم موزد بحث نیست.ولی در حالت اول اگر مشکلی پیش بیاید خود نرم افزار به دلیل کامل نشدن زنجیره فایل(chain)فایل حذف میکند.برای جلوگیری از این کار زمانی که ارور توسط نرم افزار صادر شد بدون کلیک کردن بر روی آن فایل ایجاد شده را کپی میکنیم و در جای دیگر پیست می کنیم.به محض کلیک بر روی ارور فایل اصلی حذف میشود ولی فایل کپی شده به راحتی قابل استفاده است.این روش از روش kmplayer بهتر است..این روش را دوست عزیزمان ، حامد مطرح نموده اند
4- ابتدا همه پارت ها را انتخاب کرده و کلیک راست نموده و اکسترکت را بزنید،در حین این کار KMplayer رو اجرا کرده ، به درون فولدر در حال اکسترکت شدن رفته و سریع فیلم را به درون KMplayer بیندازید .و تا پایان اکسترکت شدن KMplayer را باز بگذارید.اصلا فیلم را عقب یا جلو نبرید.با وجود ارور دادن باز هم فیلم باز خواهد شد..( این روش رو دوست عزیز jajan برای ما پیشنهاد کرده است ).در صورت موفق بودن این روش ، در قسمت نظرات اعلام نمایید
5-در صورت برخورد با ارور CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5% ریکاوری دارند
6- درصورت جواب نگرفتن از روش بالا، فایل ها را در یک ریشه درایو مثلا D:/ گذاشته و اقدام به اکسترکت کردن نمایید
7- در آخر اگر روش های بالا جواب نداد ، پارت خراب را دوباره دانلود نمایید 
دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

آموزش زبان فرانسوی با Michel Thomas به صورت صوتی


http://mihandownload.com/mypic/Saeed/French.MThomas_MihanDownload.com.jpg

این بار آموزش زبان فرانسوی را برای شما آماده دانلود کرده ایم که به صورت صوتی و کتاب میباشد...
زبان فرانسوی یکی از زبان‌های رومی است که به وسیلهٔ ۱۳۶ میلیون نفر در سراسر جهان به عنوان زبان مادری گویش می‌گردد. درحدود ۱۹۰ میلیون نفر، فرانسوی را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند، و ۲۰۰ میلیون نفر دیگر هم آن را به عنون یک زبان دوم اکتسابی استفاده می‌کنند.اجتماعات گویش‌کننده به فرانسوی در ۵۷ کشور و قلمرو حضور دارند.[۵] اکثر گویش‌کنندگان بومی این زبان در فرانسه‌اند، که مبدأ این زبان است. بقیهٔ گویش‌کنندگان به طور عمده در کانادا، به‌ویژه کبک، نیو برانزویک و اونتاریو و نیز بلژیک، سوییس، لوکزامبورگ و مناطقی در ایالت مین آمریکا و. لوییزیانا حضور دارند. بیشتر افرادی که فرانسه، زبان دوم آن‌هاست در آفریقای فرانسوی‌زبان زندگی می‌کنند، که با تردید می‌توان گفت تعداد آن‌ها از گویندگان بومی بیشتر گشته است.
فرانسوی یک زیرشاخه از زبان لاتین امپراتوری روم است، هم‌چنان‌که زبان‌های ملی مانند ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی، رومانیایی و زبان‌های در اقلیت از اوکسیتان تا ناپلی و ... چنین هستند. با این وجود نزدیک‌ترین زبان‌های وابسته به آن، زبان‌های langues d'oïl و French-based creole می‌باشد.
زبان فرانسوی، زبان رسمی ۲۹ کشور است، که بیشتر آن‌ها در فرانسوی به La Francophonie، اجتماع کشورهای گویش‌کنندهٔ فرانسوی، معروف‌اند. هم‌چنین یک زبان رسمی تمام دفاتر سازمان ملل و گسترهٔ وسیعی از سازمان‌های بین‌المللی است. طیق اطلاعات اتحادیهٔ اروپا، ۱۲۹ میلیون (یا ۲۶٪ کل جمعیت اتحادیه)، در ۲۷ عضو، به فرانسوی گویش می‌کنند که از میان آن‌ها، ۶۵ میلیون نفر گویش‌کنندگان بومی‌اند و ۶۹ میلیون نفر ادعا می‌کنند که آن را یا به عنوان زبان دوم یا یک زبان خارجی صحبت می‌کنند و از این لحاظ، فرانسوی در ردهٔ سوم بیشترین گویش‌کنندگان به عنوان زبان دوم قرار دارد (پس از انگلیسی و آلمانی). بیست درصد از اروپایی‌های غیر Francophone، قادر به گویش فرانسوی‌اند که تقریباً برابر ۱۴۵٬۶ میلیون نفرند. به علاوه، پیش از میانهٔ قرن ۲۰، فرانسوی به عنوان زبان سرآمد دیپلماسی در بین اروپاییان و نیروهای مستعمره و نیز به عنوان یک زبان بین‌المللی در میان طبقات تحصیل‌کردهٔ اروپا گویش می‌شد.
در نتیجهٔ جاه‌طلبی‌های استعماری از قرن ۱۷ تا ۲۰، فرانسه به امریکا، افریقا، پلی‌نزی، و حوزهٔ کارائیب معرفی شد.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب ...

دانلود AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37

دانلود AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37 نرم افزار تغییر صدای خود   

AV Voice Changer نرم افزاری است که به کمک آن می توانید به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37 :

- دارای خروجی صدا با کیفیت بسیار بالا به وسیله تغییراتی که در صدا ایجاد کرده و افکت هایی که به آن می دهد.

- توانایی وارد کردن و مقایسه بین صدای افراد مختلف و همسانسازی آنها.

- توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا و تبدیل صدای کاربر به صدای مرد، زن و انواع حیوانات.

- توانایی ضبط کردن صدا از دیگر وسیله های خارجی و افکت گذاری بر روی آن.

- کاملا سازگار با انواع برنامه های اینرتنتی در ضمینه چت و گفتگو های صوتی از جمله : YIM, AIM, MSN, Google Talk, ICQ, Paltalk, Net2Phone .

- دارای equalizer ها و ابزاراتی پیشرفته برای حذف Noise و بهبود کیفیت صدا.

- دارای بیش از ۱۰۰ ها افکت برای ایجاد تغییرات در صدا.

- دارای مجموعه ای از صداهای افراد مشهور و گرفتن صدای کاربران و همسان سازی صدای کاربر با افراد مشهور و به عبارت دیگر تقلید صدای آنها !

- دارای ظاهری ساده و کاربرپسند و در عین حال حرفه ای. 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مرورگر قدرتمند فایرفاکس , Mozilla Firefox 6.0 alpha 1 released

 

Mozilla Firefox 6.0 alpha 1 released فایرفاکس مرورگر اینترنتی کد باز برای ویندوز، لینوکس و مکینتاش است و طبق کد های موزیلا نوشته شده است. این برنامه بسیار قوی است و توانسته است کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد. بطوریکه توانست نام خود را در کتاب رکوردها بعنوان پر دانلودترین نرم افزار روز در تاریخ ۱۶ آگوست سال ۲۰۰۸، ثبت نماید. این نرم افزار بسیار کم حجم، سریع و آسان میباشد و به شما امکانات بیشتری نسبت به اینترنت اکسپلورر میدهد. مانند قابلیت پاپ آپ بلاکر بسیار قوی. (عدم اجازه برای نمایش صفحات ناخواسته) Mozilla Firefox مرورگری رایگان و کد باز و قسمتی از بسته Mozilla Application Suite میباشد که تحت لیسانس شرکت Mozilla میباشد.

فایرفاکس توانسته است میزانی فراتر از ۱۹٫۴۶ % از کاربران مرورگرها را به خود اختصاص دهد و از این نظر در رتبه دوم، بعد از اینترنت اکسپلورر، قرار بگیرد که پیشبینی میشود روزی جای این مرورگر را نیز بگیرد. (آمار و ارقام با توجه به دانلود ها از لینک های سایت اصلی میباشند و از تعداد دانلود توسط لینک های دیگر آماری موجود نیست که همین امر شک و تردید در مورد نخست بودن این مرورگر را بالا میبرد.)

امکانات نرم افزار:- قدرت بزرگنمایی بر روی صفحات وب
- افزایش قدرت در قسمت کنترل و اختصاصی سازی نرم افزار
- استفاده از مدیریت بر روی پسورد برای افزایش سرعت در استفاده از صفحات وب
- امنیت و سرعت بسیار بالا در سیستم های استفاده از سایت هایی نظیر Paypal و …
- قابلیت به روز رسانی اتوماتیک Automated Update
- قابلیت جلوگیری بسیار پیشرفته و قابل تنظیم بر روی پنجره های اضافی Pop-Up Blocker
- مدیریت دانلود بسیار پیشرفته نسبت به نسخه های قبل و همچنین امکان ادامه دانلود پس از قطع ارتباط در اتصال دوباره
- استفاده از Spell Checking جهت غلط گیری از لحاظ املایی و قواعدی
- قدرت جستجو بسیار ساده و آسان و همچنین سریع در بین صفحات و
- بهینه شدن بهتر نوع فونت ها و نمایش آن در مرورگر Improved Text Rendering
- استفاده از راهنمای بسیار قدرتمند Firefox Support
- سرعت اجرا شدن بیشتر در صفحات و همچنین سرعت بالا در جاوا اسکریپت Faster Page Load – Faster JavaScript
- استفاده از تکنولوژی XPCOM cycle جهت مدیریت در حافظه و همچنین پاک کردن حافظه بدون استفاده
- علاوه بر استفاده از پنجره ها به صورت تب Tab قابلیت باز کردن Tab های بسته شده Reopen Closed Tabs
- استفاده از هزاران موتور جستجو برای ارائه نتایج به شما Hundreds of Search Engines
- فیدخوان بسیار حرفه ای توسط فیدهای آنلاین بر روی وب Feed Reader

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

کتاب جراحی آندوسکوپی سینوس و رویکردهای میکروسکوپی

 

سینوس ها حفره هایی هستند که درون استخوانهای صورت جای گرفته اند و هریک از آنها توسط مجرایی به بینی راه پیدا می کند . سطح پوشاننده این حفره بطور طبیعی ترشحات شفافی دارد که این ترشحات وارد بینی میشود . این ترشحات توسط مژکهایی که جهت نوسان آنها به طرف حلق است به عقب رانده میشوند و هرفرد طبیعی با هر بلع مقداری از بزاق خود و مقداری از این ترشحات بینی و سینوس ها را بلع می کند. سینوس های یک فرد بالغ بطور متوسط درشبانه روز حدود یک لیتر ترشح می کنند . این ترشحات درلطیف نگهداشتن مخاط پوشاننده سینوس ها و بینی موثر است و در تمیز کردن هوایی که از بینی به ریه می رسد نقش اساسی دارد . سه گروه ممکن است از این ترشحات و ورود آنها به حلق شکایت نمایند و مایل به عمل سینوزیت باشند : 1 – وقتی که میزان ترشحات بیشتر از حد نرمال شود مثل حالتی که در افراد مبتلا به حساسیت بینی مشاهده می کنیم . 2 – وقتی که قوام ، رنگ و یا بوی این ترشحات عوض شود. مثل حالتی که درمبتلایان به سینوزیت می بینیم . 3 – در بعضی افراد هم میزان این ترشحات وهم قوام ، رنگ وبوی آن طبیعی است ولی باز هم بیمار از ترشحات پشت حلق خود شکایت دارد . این دسته افرادی هستند که خیلی حساس هستند و ترشحات طبیعی بینی را ترشحات چرکی می انگارند و از بلعیدن آن اکراه دارند. سینوزیت و جراحی سینوس ها، Sinusitis,Endoscopic Sinus Surgery یکی از تخصصهای بسیار پیشرفته می باشد که عمل جراحی آن بسیار پیشرفته و سخت است. سایت تلمباردر بخش دانلود کتاب , کتاب جراحی آندوسکوپی سینوس و رویکردهای میکروسکوپی با نام انگلیسی Sinus Surgery Endoscopic and Microscopic Approaches در فرمت PDF در 359 صفحه همراه با تصاویر رنگی و شکل های کاربردی به زبان انگلیسی برای شما آماده کرده است که امیدواریم از دانلود رایگان e-book لذت ببرید. 

دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...