دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

Start Menu 7 PRO v3.67 بهترین جایگزین برای منوی استارت شما

منبع : www.AsanDownload.com


Start Menu 7 PRO بهترین نرم افزاری است که تا کنون برای جایگزینی منوی شروع ویندوز ارائه شده. کار با منوی استارت قدیمی معمولا خسته کننده است و دسترسی به همه بخشها و برنامه ها یا امکان پذیر نیست و یا اینکه به سختی انجام می شود. شما با استفاده از این برنامه می توانید تنها با فشار یک کلیک به بخشها و برنامه های نصب شده مختلف دسترسی پیدا کنید. ضمنا Start Menu 7 خیلی آسان و راحت مورد استفاده قرار می گیرد. کلیه آیتمها و برنامه ها بصورت الفبا مرتب شده اند و شما می توانید برنامه ها و دستورات را سریعتر اجرا کنید. شما می توانید هر محلی از کامپیوتر خود را تنها با یک کلیک باز کنید. شما می توانید کلیه منوها را ایجاد،ویرایش و دوباره مرتب کنید.شما به آسانی می توانید لیستی از مکان های پراستفاده برای خودتان ایجاد کنید و با یک کلیک به آنها دسترسی پیدا کنید.اجرای تنها با یک کلیک از ویژگیهای منحصر به فردی است که تنها در این برنامه ارائه شده است. برنامه ویستا استارت منو لیست برنامه ها را بررسی می کند و برنامه اصلی موجود در هر فولدر را مشخص می کند. از این به بعد برای اجرای برنامه ها دیگر نیازی به باز کردن فولدرنیست،تنها کافیست بر روی فولدر مورد نظر کلیک کنید.علاوه بر این برنامه آیکون مناسب را انتخاب می کند که در اینصورت شما می توانید برنامه مورد نظر خود را بسیار سریعتر بیابید. Start Menu 7 از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند. 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Start Menu 7 PRO v3.67 :- امکان دسترسی به منوها با صفحه کلید
- امکان تعریف زبانه های مختلف در منو شروع
- اجرای برنامه ها تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از زبان فارسی
- امکان دستیابی به کلیه بخشهای سیستم
- شبیه سازی منوی استارت ویندوز 7 بطور کامل
- امکان دسته بندی و ویرایش منوها
- اجرای برنامه های داخل پوشه ها بدون نیاز به بازکردن آنها
- سازگار به نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7- و ...



 طریقه فعالسازی : از فایل Patch موجود در پوشه برنامه استفاده کنید.

 قیمت: 28.98  دلار آمریکا
 دانلود -  6.98 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 تصویری از محیط برنامه

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.kavironline.com

با سلام
مدیر انجمن کویر آنلاین هستم در صورتی که تمایل دارید برنامه نویسی تحت وب را بیاموزید و برای خود سایت طراحی کنید و از این طریق به کسب و کار در دنیای مجازی ادامه دهید میتوانید در انجمن کویر آنلاین تکنیک های طراحی وب را فرا بگیرید
http://www.kavironline.com/thread-158-post-212.html#pid212
علاوه بر این در صورتی که تمایل به مدیریت بخش های مختلف انجمن را دارید به مدیر انجمن پیام خصوصی ارسال کنید
ممنون می شوم جهت حمایت از آموزش سایت به ما لینک بدهید تا علاقه مندان به این بخش سایت دسترسی داشته باشند
منتظر حضور گرم شما هستیم
موفق و پیروز باشید
www.KavorOnline.com

امیر دهنوی دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد