دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

Canvas 11 بهترین و جامع ترین راه حل برای ایجاد و اشتراک تصاویر

منبع : www.AsanDownload.com


canvas 11 مقرون به صرفه ترین راه حل جامع برای ایجاد ، مهارت ، ارائه و به اشتراک گذاری تصاویر فنی و گرافیکی می باشد. اگر شما با تصاویر و گرافیک های فنی کار می کنید ، می دانید که چه دلهره ای دارد زمانی که در پروژه ها مختلف به اسناد، تصاویر و داده های مختلف نیاز پیدا می کنید. Canvas 11 راه حل جامع و مؤثری است که به شما امکان می دهد با اطمینان، صحت کار و انعطاف پذیری خاصی را داشته باشید. وارد کردن بیش از 100 فرمت استاندارد بصورت مستقیم از جمله PDF, DXF و DWG از امکانات این برنامه است که بعلاوه ابزار و امکانات برای ایجاد تصاویر بسیار زیبا ، گرافیک و ارائه آنها در انواع فرمت های مشترک استفاده می شود. 

 

توضیحات و دانلود در ادامه مطلب

ایجاد با اعتماد به نفس:تصاویر فنی نیاز به دقت بسیار بالایی دارند و حتی در حد میکرون . محیط canvas 11 به شما این اجازه را می دهد تا در هر مقیاس ترسیم را انجام دهید و واحد های اندازه گیری سفارشی را نیز در برنامه تعریف کنید. دارای Gridها و خط کش که شما را در این دقت یاری می کند و به شما کمک می کند تا در این واحدها با دقت بیشتر ترسیم و طراحی را انجام دهید.اضافه کردن اشیاء با ابعاد استاندارد  از جمله ANSI, DIN و JIS و یا ایجاد تنظیمات خاص برای پروژه خاص.

واردات،نمایش و ذخیره کردن پروژه ها در بیش از 100 فرمت:
canvas به راحتی می تواند انواع فرمتهای مختلف از DWG گرفته تا DICOM و Kodak FlashPix رابرای شما باز کند و شما آنها را ویرایش و یا افکتهای مورد نیاز را بر روی آنها اعمال نمائید.شما با درایور قابل چاپ canvas (تنها در ویندوز XP) تقریبا می توانید هر سندی را چاپ کنید بدون توجه به پیچیدگیهایی که آنها دارند.

اعمال فیلترها بر روی تصاویر ، متن و شی و بردار:

با canvas شما به وسیله تکنولوژی اختصاصی آن می توانید به فایلهاو تصاویر خود روح بدهید.اعمال فیلترها بر روی تصاویر،متن و گرافیک. این تکنولوژی در اختیار شماست و انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای هنر خلق تصاویر فنی ، تصویر سازی و گرافیک به شما می دهد. در هر نقطه از فرایند طراحی شما می توانید مدارک و فایلهای خودتان را در فایلهای canvas و یا فرمت PDF ذخیره کنید و هر دور ا می توانید با رمزنگاری امن و رمز عبور حفاظت کنید. canvas واقعا به شما این امکان را می دهد تا مطالب و کارهای طراحی شده خودتان را کنترل کنید و با اجازه شما باز،ویرایش و چاپ شوند.
دستیار canvas برای دریافت کمک به شما اجازه می دهدتا در هر زمان از آن کمک بگیرید. با توجه به بالا بودن هزینه آموزش شما می توانید با این دستیار در هزینه ها و وقت خود صرفه جوئی کنید.

اهرم ویژگیهای پیشرفته تجسم:
تعدادی از فیلترهای کاملا تخصصی کاربران را قادر می کند تا یک تصویر بصری با توجه به پارامترهای تعریف شده توسط کاربر ایجاد کنید. در نتیجه به کاربران اجازه داده می شود چیزهایی را که با چشم غیر مسلح قابل دیدن و رویت نیستند مشاهده نمایند. canvas 11 یک ابزار مفید و ضروری برای حرفه ای هایی است که  کار با تصاویری که شامل بیش از 32 بیت از اطلاعات با ممیز شناور در کانال هستند را انجام می دهند. canvas 11 جدیدترین نسخه این برنامه که به کاربران حرفه ای جهت ایجاد تصاویر و کار با گرافیک های فنی ابزار جامع و پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار داده  و به شما کمک می کند تا تصاویر را ایجاد ، تقویت  و یا به اشتراک بگذارید.برای بهینه سازی فرایند گردش کار و افزایش همکاری میان همکاران و مشتریان در کمترین زمان به شما کمک می کند.

برخی از قابلیتهای کلیدی جدید ACDSee canvas 11 :
- ایجاد امنیت برای فایلهای canvas : شما می توانید با اعتماد به نفس کامل فایلهای پروژه های خودتان را ایجاد کنید و با رمزنگاری امن و قرار دادن رمز عبور بر روی فایلهای خودتان آنها را حفاظت و کنترل کنید.
- فیلترهای جدید برای ورود فایلها : انعطاف پذیری بیشتری را به شما ارئه می دهد تا تصاویر دیجیتالی را به برنامه وارد کنید. شما با استفاده از برنامه canvas می توانید از اثرات تصویر و ابزارهای رسم خیره کننده برای ایجاد تصاویر استفاده کنید و آنها را به انواع فرمتها استخراج کنید.canvas در حال حاضر شامل انواع فیلترهای تصویر اولیه از جمله Canon CR2 & CRW, Kodak DCR, AT&T DJV, Epson ERF و بسیاری دیگر می باشد.
- اتوکد 2007 : با پیشرفتهای موتور واردات canvas شما می توانید نقاشی های ایجاد شده 2D و 3D توسط اتوکد را باز کنید.
- مایکروسافت آفیس 2007 : canvas در حال حاضر از ورود فایلهای آفیس 2007 از جمله Word, PowerPoint و Excel پشتیبانی می کند.
- آدوبی فتوشاپ سی اس : شما می توانید فایلهای طرحی شده در برنامه فتوشاپ را در برنامه canvas جهت استفاده در پروژه های مختلف باز کنید و مورد استفاده قرار دهید.
- فایلهای شفاف PNG : هنگامی که شما در حال وارد کردن و یا استخراج یک فایلی هستید که دارای شفافیت است، این شفافیت در عکس حفظ خواهد شد.
- بهبود خروجی PDF : وقتی از پروژه های خود در قالب PDF خروجی تهیه می کنید، صادر کردن متن راحتر از همیشه انجام می شود. تراز دلخواه برای  متن و ادغام هر دو تقویت شده است.
- امکان ایجاد فایل با اندازه 2000 مایل با 2000
- امکان بزرگنمائی نامحدود تا +/- 200000 درصد
- امکان 2 میلیارد شی در هر سند
- مجهز به ابزار دقیق. 5 میکرون و قابل ویرایش و مشروح در هر دو واحد متریک و واحد انگلیسی
- پشتیبانی از وارد کردن بیش از 80 قالب برای حداکثر انعطاف و همکاری
- پشتیبانی از 8،16 و 32 بیت داده در هر کانال تصویر در هر پیکسل
- قابل برنامه ریزی برای صدور فایلهای PDF
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7- و ...



 طریقه فعالسازی : جهت فعالسازی برنامه از Keygen موجود در پوشه Keygen استفاده کنید.
 قیمت: 249.99  دلار آمریکا
 دانلود -  81.60 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد