دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

نرم افزار دانلود مستقیم از سایت رپیدشیر Easy RapidShare Download

Easy_RapidShare_Downloader_1.0.8_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه سایتهای بسیار زیادی برای آپلود و یا به اشتراک گذاشتن فایل در اینترنت دایر شده اند و مطمئنآ شما در طی روز با برخی از آنها سروکار دارید. یکی از سایتهای معروف آپلود و دانلود فایل که همه آن را می شناسید سایت رپیدشیر است. همانطور که می دانید این سایت یکی از بزرگترین و معروف ترین سایت های آپلود و دانلود رایگان در جهان می باشد که روزانه هزاران هزار کاربر از کشورهای مختلف با مراجعه به آن فایل های مورد نظر خود را دانلود و یا آپلود می کنند. در این سایت هم مانند سایر سایتهای مشابه برای سود بیشتر دو پخش مجزا قرار دارد. پخش اول که با نام Premium آن را می شناسید مخصوص کاربرانی است که اکانت سایت را خریداری کرده اند و در هنگام دانلود می توانند از مزایای دریافت از لینک مستقیم ، دریافت بدون محدودیت حجمی و ... استفاده کنند. اما پخش دوم که اکثر کاربران از آن استفاده می کنند و با نام Free آن را می شناسید مختص کاربر خاصی نیست و برای عموم آزاد است اما هر کاربر دارای محدودیت هایی می باشد برای نمونه لینک دانلود غیر مستقیم بوده و اگر در هنگام دانلود اتصال شما از اینترنت قطع شود می بایست از اول دانلود فایل را شروع کنید و یا هر کاربر در طول شبانه روز دارای محدودیت حجمی است و بعد از فرضآ 5 مگابایت دانلود، باید مدت زمانی را صبر کند تا بتواند فایل دیگری را از این سایت دریافت کند و بسیاری محدودیت های دیگر که همه با آشنا هستید. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که شما با استفاده از آن به راحتی و بدون محدودیت می توانید فایلهای مورد نظرتان را از سایت رپیدشیر دانلود کنید.
 

  • توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب
  • نرم افزار Easy RapidShare Downloader مخصوص دانلود فایل از سایت رپیدشیر میباشد. شما با کمک این نرم افزار می توانید مدیریتی کامل بر روی لینک های سایت رپیدشیر داشته باشید و بدون مراجعه به این سایت فایلهای مورد نظرتان را با لینک مستقیم از آن دریافت کنید. این نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخودار است و کار با آن بسیار آسان میباشد در واقع نیازی نیست که شما لینک دانلود فایل مورد نظر را ابتدا در نوار آدرس مرورگر خود تایپ کنید و پس از انتظار 60 ثانیه ای اقدام به دریافت فایل نمایید بلکه فقط کافیست تا لینک فایل مورد نظر را Copy کرده و سپس در قسمت وارد کردن لینک در نرم افزار Paste کنید و پس از آن با انتخاب گزینه شروع دانلود خواهید دید که دانلود فایل آغاز میگردد. همچنین میتوانید در هنگام دانلود از قابلیت Resume هم برخوردار باشید در واقع دانلود فایل را به صورت نیمه کاره قطع کنید و در زمان دیگری اقدام به دریافت مجدد همان فایل نمایید که در اینصورت آغاز مجدد دانلود فایل از نقطه ای خواهد بود که شما آنرا قطع نمودید. علاوه بر این میتوانید لینک دانلود چندی فایل مختلف را وارد نرم افزار نموده و به طور همزمان آنها را دانلود کنید.


    برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
    - امکان دانلود مستقیم و بدون محدودیت از سایت رپیدشیر.
    - امکان توقف موقت در هنگام دانلود و از سر گیری آن قابلیت Resume.
    - امکان دانلود بدون مراجعه به سایت رپیدشیر.
    - امکان دانلود فایل به صورت دسته جمعی و باهم.
    - نمایش مشخصات فایل در حال دانلود.
    - قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
    - داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
    - سازگار با ویندوز های مختلف.
    - داشتن حجم مناسب.
    - کاربرد آسان.
    - و ... 
     
  • دانلود - Download Link
  • حجم: 4.25 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
      
  • توجه!در تستهایی که از این نرم افزار گرفته شد در مواردی نتوانست فایل را به طور کامل از سایت رپیدشیر دانلود کند در نتیجه اگر دوستان نتوانستند برخی از فایلها را به طور کامل دانلود کنند از ما خورده نگیرند هدف ما از قرار دادن این نرم افزار معرفی آن به کاربران محترم سایت بود.
    موفق باشید.
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد