دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

مدیریت و پارتیشن بندی دیسک سخت با O&O PartitionManager v3

منبع : www.AsanDownload.com


مدیریت قابل اطمینان دیسک سختتقسیم دیسک سخت به پارتیشن های قاطعانه می تواند کمک بسیاری به بهبود موفقیت آمیز داده ها  و یا ترمیم پارتیشن (فردی همراه با محتوا) بکند. برنامه مدیریت دیسک سخت و مدیریت پارتیشن های O&O PartitionManager شما را قادر می کن تا هاردیسک خود را پارتیشن بندی کنید و یا پارتیشن ها را از فرمتی به فرمت دیگر تغییر نوع دهید. همچنین شما می توانید پارتیشن های خودتان را تغییر اندازه بدهید. تقسیم دیسک سخت به دو پارتیشن ثابت بهترین راه حل است، یک پارتیشن حاوی ویندوز و تمامی نرم افزارها و پارتیشن دیگر حاوی تمام داده های شخصی شما و فایل های کسب و کارتان مانند عکس، فیلم و اسناد دفتری . شما قادر خواهید بود که با سی دی O&O PartitionManager سیستم خود را بوت کنید و پارتیشن سیستم خود را اصلاح کنید.همیشه احتمال بروز خطای سیستم و یا سیستم تصادف در محتوای دیسک سخت وجود دارد. دیسک سخت را می توان به دو بخش تقسیم کرد.پارتیشن های مشارکت قاطعانه می تواند موفق به بازیابی داده ها  و یا ترمیم پارتیشن های فردی شد. 

 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

امنیت بیشتر از طریق دیسک پارتیشن بندیشما با این برنامه می توانید دیسک سخت خودتان را به چند پارتیشن تقسیم کنید که گفتیم بهترین راه حل آن است که دیسک سخت خودان را به دو پارتیشن تقسیم کنید. یک پارتیشن حاوی ویندوز و تمامی نرم افزارها و پارتیشن دیگر حاوی تمام داده های شخصی شما و فایل های کسب و کارتان مانند عکس، فیلم و اسناد دفتری . به این ترتیب شما قادر خواهید بود به سرعت به داده های خود دستیابی پیدا کنید و حتی بعد از از دست دادن ناگهانی داده ها. شما همچنین می توانید از پارتیسن سیستم خود که حاوی سیستم عامل است قبل از نصب برنامه ها ی جدید و یا با درایورها ی جدید بصورت جداگانه Image تهیه کنید.


اصلاح پارتیشن سیستم با کمک سی دی شروعاکثر برنامه های مدیریت دیسک سخت امکاناتشان تنها محدود به تغییر پارتیشن های سیستم است. بسیاری از شما نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر و کار کردن در نحوه بومی دارید. سی دی شروع برنامه O&O PartitionManager مبتنی بر پلی اتیلن بر روی ویندوز شما را قادر می شازد تا به راحتی پارتیشن های سیستم خودتان را بدون در نظر گرفتن حجم داده ها و فایل،پارتیشن سیستم خود را به سادگی تغییر اندازه ، گسترش و یا کوچک کرد.


پشتیبانی از انواع دیسکO&O PartitionManager از انواع دیسک سخت به عنوان مدیریت حرفه ای پشتیبانی می کند. این برنامه انواع دیسک سخت را به رسمیت می شناسد و پشتیبانی از دیسک های اولیه،دیسک پویا،درایورهای قابل حمل،USB و کارت حافظه را انجام می دهد. این شما را قادر  به ایجاد انواع دیسکهای مختلف  و تبدیل آنها به یکدیگر می کند. برای مثال شما می توانید دیسک اولیه را به حجم پویا و تغییرات از یک طرح را به دیگری انجام دهید.

حذف ایمن اطلاعات
هرگاه شما اطلاعات خودتان را حذف می کنید، آنها تبدیل به اطلاعات نامرئی می شوند. با این حال اطلاعات شما هنوز از روی دیسک سخت شما حذف نشده و بر روی آن وجود دارد. اگر شما بخواهید کامپیوترتان را بفروشید و یا هدیه دهید باید با احتیاط خاص عمل کنید چون این اطلاعات شخصی هنوز در سیستم شما وجود دارد. اگر شما بخواهید مطمئن شوید که اطلاعات شما بطور کامل حذف شده و دیگر قابل بازیابی نیست، می توانید از O&O Safe- Erase استفاده کنید . این ابزار به شما کمک می کند تا بصورت یکپارچه اطلاعات را حذف کنید. این ابزار حذف به شما کمک می کند تا اطلاعات حذف شده قابل ترمیم نباشد و حتی با نرم افزارهای بازیابی نیز قابل برگشت نیستند.

برخی از قابلیتهای کلیدی O&O PartitionManager v3 :- ایجاد ، حذف ، گسترش ، و کوچک کردن پارتیشن
-  پشتیبانی از تمام انواع دیسکها همچنین MBR ، دینامیکی ، و دیسکهای GPT
- تبدیل پارتیشنهای منطقی و اولیه
- حذف امن فایلهای حساس
- بهینه شده برای درایوهای کوچک
- سی دی شروع مبتنی بر ویندوز ، از جمله ابزار های نجات سیستم
- پشتیبانی از فایل سیستم های FAT, FAT32 و NTFS
- نمایش تفسیر از روی دیسک و خواص حجم
-  نمایش اطلاعات از دیسک های هوشمند با اطلاعاتی در مورد خطاهای سطح
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طریقه فعالسازی : استفاده از Keygen موجود در پوشه Keygen در پوشه فایل برنامه.
 قیمت: 29.95  دلار آمریکا

 دانلود O&O PartitionManager v3 - سرور راپید شیر
 دانلود - 266 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم
 دانلود O&O PartitionManager v3 - سرور آسان دانلود دانلود - 266 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com

نظرات 1 + ارسال نظر
اگهی90 چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.agahi90.com

درج اگهی استخدام
درج اگهی رایگان
کالا و خدمات خود را به رایگان معرفی نمایید
اگهی 90
www.agahi90.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد