دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

نرم افزار میکس حرفه ای شرکت سونی Sony Vegas Pro 9.0e Build 1147

Sony_Vegas_Pro_9.0e_Build_1147_[www.MihanDownload.com].jpg

شاید تا چند سال پیش افراد فقط فیلم جشن های خانوادگی خود را به دست استدیوهای میکس و مونتاژ فیلم می سپردند تا آنها اقدام به میکس فیلم نمایند. اما امروزه با پیشرفت نرم افزارهای میکس و مونتاژ هر فرد به راحتی در رایانه شخصی خود می تواند کلیپ های دلخواه خود را میکس کند در واقع این نرم افزارها رایانه را به یک استدیو مجازی میکس و مونتاژ فیلم و کلیپ تبدیل می کنند که در این استدیوها همه چیز برای میکس و مونتاژ فراهم شده است. یکی از معروف ترین و در عین حال ساده ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم، نرم افزار Movie Maker می باشد که قطعآ اکثر شما آنرا می شناسید و شاید هم با آن کار کرده باشید. این نرم افزار جز نرم افزارهای اصلی ویندوز به شمار می رود و از محیط بسیار ساده ای برخوردار است همچنین در آن ابزارهای میکس و مونتاژ بسیار اندک بوده به طوری که تنها برای یک میکس معموی فقط چند مدل افکت تصویر در آن قرار گرفته است. بنابراین استفاده از یک نرم افزار میکس حرفه ای در برای تدوین و مونتاژ فیلم بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه میکس و مونتاژ فایلهای مالتی مدیا بسیار خوب عمل می کند. 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

نرم افزار Sony Vegas جز قویترین و پر طرفدار ترین نرم افزار های تدوین ، میکس و مونتاژ فیلم به شمار می رود که در سراسر جهان از علاقه مندان ویژه ای برخوردار است. این نرم افزار ساخت کمپانی معروف و مطرح جهان یعنی Sony است که در زمینه ساخت نرم افزاهای میکس بسیار مشهور می باشد. همچنین همانطور که می دانید این شرکت در عرصه ی ساخت دستگاهای دیجیتالی ظبط و پخش صدا هم از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است. با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوان فیلم های مختلف خود را با ابزارهای مختلف ویرایش و نیز افکت های بسیار زیبا میکس نمود. شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید بر فیلم هایی که در جشن های مختلف خانوادگی خود گرفته اید مدیریت کنید. در واقع برای میکس فیلم آنرا به استدیوهای میکس و مونتاژ که در بیرون هستند ندهید بلکه در خانه و در رایانه شخصی خود اقدام به میکس فیلم به بهترین نحو نمایید. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایش فایلهای مالتی مدیا قرار دارد که برای ویرایش قسمت های مختلف فیلم و موزیک می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین تعداد بی شمار افکت های  تصویری و صوتی بسیار قشنگ در این نرم افزار قرار دارد که میتوانید آنها بر روی فیلم و موزیک قرار دهید. علاوه بر این شما می توانید پس از پایان مراحل میکس، فیلم ساخته شده را با بهترین کیفیت و در بهترین فرمت های ویدیویی مانند HD و DVD ذخیره نمایید. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار قابلیت ساخت منوهای شیک و زیبا برای فیلم های دی وی دی می باشد که در این زمینه هم نمونه های آماده بسیار زیادی در نرم افزار قرار گرفته که می توانید از آنها استفاده کنید.


برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- میکس و مونتاژ آسان فیلم و کلیپ.
- داشتن تمام ابزارهای میکس و مونتاژ.
- داشتن انواع ابزارهای حرفه ای تدوین.

- امکان ساخت فیلم های باکیفیت.

- ذخیره سازی فیلم ها در فرمت های با کیفیت مالتی مدیا.

- داشتن افکت های بسیار قشنگ برای فیلم.
- داشتن ابزارهای بهبود کیفیت فیلم.
- داشتن انواع پلاگین های افکت.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- داشتن حجم مناسب.- کاربرد آسان.- و ...


هر دو نسخه ی x86 و x64 نرم افزار را به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم که شما می توانید نسخه ی مرتبط با سیستم عامل خود را دانلود نمایید.

دانلود نسخه x86/32 bit از لینک مستقیم: 163 مگابایت

دانلود نسخه x64/64 bit از لینک مستقیم: 166 مگابایت

پسورد: www.mihandownload.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد