دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

تغییر اندازه و تبدیل آسان تصاویر با VSO Image Resizer v4.0.0.46

منبع : www.AsanDownload.com

وجود فرمتهای متنوع برای تصاویر، نیاز هر کاربر را به تبدیل و ویرایش بیش از پیش می کند. ابزارها و برنامه های متنوعی در زمینه تبدیل و تغییر اندازه تصاویر ارائه شده است. از جمله این برنامه VSO Image Resizer است که با محیط بسیار ساده و حجم بسیار کم در کنار توانائیهای متنوع و پشتیبانی از فرمتهای مختلف تصاویر شما را در راه تغییر اندازه و فرمت تصویر یاری می کند.
شما به راحتی به وسیله VSO Image Resizer می توانید تصاویر خودتان را تغییر اندازه و یا به فرمتهای مختلف تبدیل کنید.شما می توانید انتخاب رزولوشن خروجی،ایجاد یک کپی،تغییر اندازه تصویر اصلی،تغییر نام فایل ها،فشرده سازی و حتی پردازش یک قسمت خاصی از تصویر را تنها با یک کلیک انجام دهید.شما می توانید تمامی این اعمال را بصورت دسته ای بر روی تصاویر و تنها با یک کلیک اعمال کنید.
توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

در تنظیمات اضافی این برنامه شما می توانید افزودنیهایی را از جمله حاشیه های سفید ، متن و غیره به تصاویرتان اضافه کنید.استفاده از پنجره پیش نمایش زنده شما را برای دیدن تصویر نهائی قبل از پردازش نهایی تصویر آگاه می کند.این برنامه تبدیل تصاویر را با سرعت بسیار سریع انجام می دهد و شما حتی می توانید در محیط سیستم عامل ویندوز با عمل راست کلیک بر روی تصاویر و یا پوشه به تنظیمات تغییر دسترسی پیدا کنید.
در نهایت پس از اعمال تغییرات شما می توانید فایلتها را بصورت مستقیم از برنامه خروجی بگیرید و یا اینکه در قالب یک فایل زیپ ایمیل کنید.جهت ارسال فایلها به خروجی پروفایلهایی استاندارد و از پیش تعریف شده در برنامه وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. با استفاده از جادوگر برنامه می توانید تصاویر نهائی خودتان را جهت استفاده در Digital Photo Frameها به خروجی ارسال کنید.استفاده از این برنامه مفید و کم حجم را به تمام شما دوستان آسان دانلودی توصیه می کنیم.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار VSO Image Resizer v4.0.0.46 :- حجم کم و محیط کاربر پسند
- امکان تغییر اندازه و فرمت تصاویر
- پشتیبانی از فرمتهای مختلف تصاویر
- امکان تغییر اندازه و فرمت تصاویر بصورت دسته ای
- مجهز به پنجره پیش نمایش زنده
- امکان تغییر اندازه و فرمت تصاویر با راست کلیک موس
- گرفتن خروجی تصاویر برای نمایش در Digital Photo Frame- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7- و ...



 طریقه فعالسازی : جهت فعالسازی برنامه از شماره سریال موجود در فایل Serial.txt در پوشه Serial استفاده کنید.
 قیمت: 13.99 یورو اروپا 
 دانلود -  7 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد