دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان بازی کین و لینچ Knae Lynch 2:Dog Days

aeldr.jpg

نام بازی: Kane & Lynch 2: Dog Days
سازنده: IO Interactive
ناشر: Eidos Interactive
سبک:اکشن ماجراجویی
پلتفرم: PS3 - XBOX 360 - PC
امتیاز از سایت IGN:7/10
Kane & Lynch 2: Dog Days ادامه دهنده بازی پر سر و صدای Kane & Lynch است که در سال 2007 منتشر شد وبه دلیل مشکلاتی گرافیکی و موارد دیگری چون ضعف در گیم پلی نتوانست نظر منتقدین را به خود جلب کند و امتیازات در خوری را از ان خود کند.آنقدر گیم پلی بازی آزار دهنده بود که حتی بازیبازان ترقیب نشدند بازی را تهیه و تا مدتی کوتاه هم آن را امتحان کنند چون کسانی که بازی را امتحان کرده اند انقدر پشیمان شدند که دیگران را از خریدن این محصول بازداشتند.این بار شما در نقش لینچ (Lynch) بازی خواهید کرد. او آدمی دیوانه، بی رحم و تقریبا کچل است! بازی در شانگهای اتفاق می افتد و لاند می گوید سیستم هدف گیری و تیراندازی بازی واقعا انقلابی است که بیشتر سعی شده واقعی جلوه کند. گرافیک این بازی یکی از عجیب ترین چیزهایی هست که تا به حال دیده اید. سازندگان برای واقعی تر شدن کار سعی کردند بازی را همانند یک برنامه زنده تلوزیونی و یا ویدئویی از سایت Youtube بسازند. حرکت ها سریع و سرشانه ای دوربین و رنگ بندی های این سبک همه در این مورد رعایت شده اند. جالب اینجاست که بازی هیچ موسیقی ندارد و لاند می گوید این بازی مثل فیلم های اکشنی نیست که صدای ویولون در آن نقشی داشته باشد. دموی مورد نظر بازی در یک رستوران شروع می شود که کین و لینچ (Kane & Lynch) در حال خوردن اسنک هستند!
توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

داستان:داستان بازی پس از ماه های بسیاری از پایان قسمت اول بازی اتفاق می افتد . این داستان به یاد شما می آورد زندگی را میتواند در آن یک زندگی مطمئن را انتخاب کنید یا مرگ ار و Dog Days هم همین مسئله را دنبال میکند. زندگی را که یا باید پایه های آن را استوار کنی یا باید بمیری!شخصیت اصلی بازی یک بیمار روانی است که لیننچ نام دارد و بیمار schizophrenic است . و اگر بیاد آورید در اواخر سری قبل بازی به خوبی از Kane پشتیبانی می کرد . او راه خود را در شانگهای یافت . جایی که او کین را برای آخرین و بزرگترین امتیاز فرا میخواند.او کین را برا البته که لبنچ دیوانه است . او یک نقشه را پیریزی میکند که طبق آن به سمت جنوب حرکت میکند و به سرعت duo embroiled را میگیرد.

مطمئنا ویژگی های Kane & Lynch 2 چشم شما را هم میگیرد.میتونیدذ شما جلوه های بصری کاملا بهبود یافته را در ویدئو های این بازی به خوبی ببینید . همه چیز در محیط بازی قابل حرکت است این موضوع در همه جای بازی دیده میشود . در حالی که بازی در HD اجرا میشود ماند یک فیلم روان میباشد و به خوبی روی گرافیک بازی کار شده است .
این بازی شبیه به یک فیلم است که شما باید آن را کارگردانی کنید . و ضبط شده این فیلم بر روی یک دوربین کوچک دستی دیجیتالی !
بازی به سبک    open world نخواهد بود و روندی خطی خواهد داششت با این تفاوت که چندین انخاب در هر قسمت برای شما فراهم خواهد شد تا بهترین نتیجه را از تصمیم خود بگیرید.صحنه های مبارزه بسیار خشن و زیبا طراحی شده اند طوری که یک لحظه آرام نخواهید گرفت و مدام به کشتن و خون و خونریزی خواهید پرداخت.سیستم پناه گیری بازی هم همانند دیگر بازی های سبک سوم شخص طراحی شده است و باید توجه داشته باشید که پشت چه وسیله ای پناه می گیرید چون هر کدام میزان آسیب پذیری خود را دارند پس باید از بین آن بهترین را انتخاب کنید تا آسیبی به شما نرسد.
وقتی در سال 2007 بازی از لحاظ گیم پلی یکی از ناامید کننده ترین بازی های سال شد سازندگان تصمیم گرفتند که با تغییرات بنیادی و اساسی در روند گیم پلی تجربه ای ناب را به شما عرضه کنند.یکی از امکانات جالب استفاده از سپر انسانی است که نظیر آن را در نسخه جدید بازی سم فیشر دیدیم.یکی از بحث برانگیزترین نکات  که در هیچ بازی همانند آن دیده نشده است حرکت خاص دوربین است که همانند یک فیلم سینمایی با شما خواهد بود به طوری که خودتان می توانید کارگردان بازی باشید ، زوایا ی دوربین طوری با شما هماهنگ است که واقعا جالب است، وقتی می دوید دوربین به سمت شما خواهد آمد و در هر لحظه در کنار شماست تا حتی یک لحظه هم از هیجان بازی کم نشود.وقتی یک فردی را از نزدیک از بین ببرید و او را بکشید خون اون فرد لنز دوربین را کثیف می کند به طوری که دیدن صحنه ها تا مدتی سخت شود.
قابلیت  افتاده و مرده(down-and-dead):
هنگامی که در حال مبارزه هستید، در عوض شرایط از بین رفتن با یک شلیک که خیلی آزار دهنده است، شانس دومی خواهید داشت. وقتی گلوله اصابت کرد، شما یک انتخاب خواهید داشت. دوربین می‌چرخد و کسی که شما را به زمین انداخته نشان می‌دهد در اینجا می‌توانید به او شلیک کنید و انتقام خود را بگیرید یا سینه خیز به پشت جان پناه بروید تا به حالت عادی برگردید و سلامتی خود را بدست آورید.
با توجه به اینکه بازی همانند بازی های هم سبک خودش است سازندگان اعلام کرده اند از سه بازی به عنوان الگو استفاده کرده ایم ،بازی های نظیر gears of war ,unchated ,call of duty و هم چنین اضافه کرده اند که ما از این بازی های بزرگ که بازیبازان تجربه های نابی را با آن ها دارند استفاده کرده ایم تا بتوانیم به یک محصول متفاوت با تغییرات جدید برسیم .مطمئنا کین و لینچ 2 تجربه ای متفاوت را از یک بازی شوتر سوم شخص به شما عرضه خواهد کرد .امیدوارم لحظات خوبی را با این بازی سپری کنید.

سیستم مورد نیاز بازی:
[*] سیستم عامل : ویندوز ایکس پی / ویستا / هفت[* پردازشگر] : اینتل 3.0 گیگاهرتز / AMD 2.5 گیگاهرتز[* رم] : 1 گیگابایت (ایکس پی) / 2 گیگابایت (ویستا)[*] ویدیو کارت : انویدیا 7800 / آتی x1800[*] کارت صدا : سازگار با دستگاه های صوتی DirectX ® 9.0

عکس های بازی:
358850_resize.jpeg
foylw_resize.jpg

prpsw_resize.jpg
tprcq_resize.jpg

دانلود قسمت 1 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 2 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 3 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 4 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 5 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 6 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 7 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 8 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 9 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 10 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 11 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 12 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 13 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 14 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 15 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 16 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 17 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 18 با حجم 400 مگابایتدانلود قسمت 19 با حجم 224 مگابایت


پسورد: www.mihandownload.com



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد