دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

همه چیز را رایت کنید (با نرم‌افزاری که حجم آن حدود 500kb است)

نرم‌افزارهای زیادی برای انجام عملیات رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی وجود دارد که برخی از معروف‌ترین‌ آنها عبارتند از Nero،Ashampoo و Easy CD Creator.

این نرم‌افزارها قابلیت‌ها و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند اما یکی از دلایلی که این روزها کاربران تمایلی به نصب و استفاده از این برنامه‌های معروف و مشهور ندارند، حجم بسیار بالا و پردازش سنگین این نرم‌افزارها است چراکه نه‌تنها پس از نصب، فضای خالی زیادی را روی هارد‌دیسک اشغال می‌کنند، بلکه هنگام اجرا نیز تا حد زیادی پردازشگر مرکزی را درگیر کرده و حافظه رم را نیز اشغال می‌کنند. 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

اگر شما نیز به‌دنبال جایگزینی مناسب، کم‌حجم و دارای امکانات زیاد هستید، پیشنهاد می‌کنیم از نرم‌افزار Express Burn کمک بگیرید. با این نرم‌افزار که حجم آن حدود 500kb است می‌توانید به رایت انواع سی‌دی، دی‌وی‌دی و دیسک‌های بلوری بپردازید.

رایت سریع و دقیق اطلاعات، پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن فایل‌ها، پشتیبانی از رایت انواع سی‌دی و ‌دی‌وی‌دی همچون داده، موسیقی و ویدئو، پشتیبانی از قابلیت رایت چندمرحله‌ای، قابل نصب روی انواع سیستم‌عامل ویندوز و مک و... برخی از امکانات این نرم‌افزار کم‌حجم و قدرتمند است.

برای دریافت نسخه‌ای از این نرم‌افزار می‌توانید با توجه به سیستم‌عامل رایانه خود، یکی از لینک‌های زیر را دانلود کنید:


download for windows

download for mac intel

download for mac ppc


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد