دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان بازی Need For Speed Hot Pursuit 2010

 hotpur_boxshot_resize.jpg

 

نام بازی : Need For Speed : Hot Pursuit
سازنده ی بازی : Criterion Games
منتشر کننده : Electronic Arts
ژانر بازی : Driving , Racing
پلتفورم ها : PC , PS3 , Wii , X360
تاریخ عرضه ی بازی : 16 نوامبر 2010
یکی از سه بازی برتر ساخته شده در تاریخ بازی های Need for speed
امتیاز داده شده توسط نگارنده به بازی:9/10 

 

need_for_speed_hot_pursuit_2010_resize.jpg
توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

  سری بازیهای need for speed همیشه جزو بازیهای پرطرفدار و جذاب میان گیمر ها بود . بازیهایی شامل شور ، هیجان و تعقیب و گزیر و مسابقه ! این روند رو به پیشرفت بود تا که بنا به دلایل نا معلومی نسخه های جدید بازی یکی پس از دیگری دچار افت و کمتر شدن طرفدار شدند. آخرین نسخه طلایی این سری عنوان Most Wanted بود که بسیار صدا سر و صدا کرد و با این نسخه طرفداران و شهرت چشمگیری از آن خود کرد و باعث محبوبیت EA شد. این روند کمی و بیش تا نسخه ی Carbon ادامه داشت و پس از آن نسخه های بعدی دچار واکنش منتقدان و کاهش طرفداران این سری شد و این روند تا Shift ادامه داشت ، همه انتظار داشتند که این نسخه بار دیگر سری NFS رو به اوج بازگرداند . اما پس از انتشار با وجود افزایش کیفیت در همه جوانب آنطور که باید حاضر نشد و باز هم نمیتوان از آن به عنوان یک نسخه ی خوب یاد کرد.
    اینبار EA تصمیم بر این گرفته است اجرای طرح را به Criterion Games بسپارد ؛ کمپانی سازنده ی BurnOut که نسخه ی آخر آن Paradise بود که موفقیتی هایی در پی دشت . اینبار کار را به Black Box سپرده نشد . این در حالیست که آخرین نسخه ی nfs در سبک تعقیب و گریز از این کمپانی یعنی UnderCover یکی از ضعیف ترین نسخه های این شرکت سازنده بود. به همین دلیل EA اینبار یک تصمیم متفاوت گرفت و در حالی که کار را به یک کمپانی با تجربه می سپرد که این کمپانی خود سری موفق BurnOut در کارنامه داشت. پس فکر اینکه سبک بازی کمی همانند BurnOut شود ، غیر ممکن نیست . بهر حال امید است که با این نسخه سری NFS دوباره به اوج موفقیت خود بازگردد و شهرت خود را افزایش دهد. لازم به ذکر است که EA پروژه ی آنلاین World را به Black Box سپرده است .
    بار دیگر تعقیب و گریز ، بار دیگر هیجان و بار دیگر Need For Speed ، همراه با nfs HotPursiut .( نیازمند سرعت : پیگرد داغ) اینطور که بنظر میرسد این نسخه از نسخه های نیمه شکست خورده ی قبلی بهتر است و شامل تعقیب و گریزهای هیجان انگیز و امکانات فراتر از انتظار میشود . در این نسخه ما شاهد تغییرات و امکانات بسیاری هستیم . اولین امکانی که در این نسخه به چشم میخورد . افزایش کیفیت و امکانات بخش چند نفره و آنلاین هست که در جریان نمایشگاه E3 2010 به نمایش گذاشته شد و طرافدارن بسیاری را در مدت کوتاهی جلب کرد . بیشترین اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده مربوط به بخش چند نفره ی بازی میشود و هنوز اطلاعات زیادی از بخش تک نفره منتشر نشده است .
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های ،سیستم مورد نیاز این بازی فوق العاده ادامه مطلب را مشاهده نمایید.


 حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرا شدن بازی :
سیستم عامل : ویندوز ایکس پی و ویستاپردازنده : اینتل Core2Duo E2140 1.6GHz / پردازنده X2 4000 + 2.1GHzحافظه : 1GB DDR2 800 دو کانالههارد : 1.5 گیگا بایتکارت گرافیک : Radeon X700 آتی طرفدار 256MB PCI اکسپرس / انویدیا جیفورس 7800 GTX 256MB PCI اکسپرسDirectX 9.0c


اسکرین شات های فوق العاده بازی:


need_for_speed_hot_pursuit-_gamescom_2010_gameplay_trailer-396719-1282296755_resize.jpeg
need_for_speed_hot_pursuit-_gamescom_2010_gameplay_trailer-396719-1282296758_resize.jpeg
Need-For-Speed-Hot-Pursuit-2010-2_resize.jpg
need-for-speed-hot-pursuit-2010-wallpaper-cop-car_resize.jpg

دانلود قسمت 1 با حجم 1 گیگابایتدانلود قسمت 2 با حجم 1 گیگابایتدانلود قسمت 3 با حجم 1 گیگابایتدانلود قسمت 4 با حجم 1 گیگابایتدانلود قسمت 5 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 6 با حجم 1 گیگابایتدانلود قسمت 7 با حجم 1 گیگابایتدانلود قسمت 8 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 9 با حجم 196 مگابایت
دانلودکرک بازی  با حجم 5 مگابایت
راهنمای نصب:

- زبان نصب روسی می باشد (زبان بازی انگلیسی), اما روال نصب ساده است. شما فقط دکمه های ادامه رو بزنید و به مراحل بعد بروید.
- در یکی از مراحل نصب با دو گزینه برخورد می کنید که در آن گزینه ی اول به صورت پیشفرض انتخاب شده است, در اینجا گزینه ی دوم را انتخاب کنید تا زبان بازی انگلیسی شود (بسیار مهم)

پسورد:www.mihandownload.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد