دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود سومین DLC Mafia 2 به نام Joe's Adventure

Mafia II.jpg
نام بازی:Joe's Adventure
ژانر : اکشن
توسعه دهنده : 2k چک
ناشر : 2k Games
تاریخ انتشار رسمی : 27 آگوست 2010
سایر پلتفورم های موجودX360 , PS3:
رتبه سنی : 18+ بزرگسالان
تا به اکنون دو  DLC از بازی فوق العاده زیبای مافیا منتشر شده است که بیشتر جنبه تفریحاتی و سرگرم کردن را داشته و نه بیشتر ،اکنون سومین بسته الحاقی ار این اثر زیبا منتشر شده است که بیشتر می خواهد جزییات داستان و نکات مبهمی که از داستان و اتفاقات آن افتاده است را بازگو کند . 2kgames اعلام کرد که سومین بسته الحاقی متفاوت ترین بسته الحاقی خود را عرضه خواهد کرد .نام این بسته احاقی Joe's Adventures است که اینبار شما در نقش جود دوست دوارن کدوکی ویتو شخصیت اول داستان بازی مافیا 2 قرار خواهید گرفت .در کل این نکته را هم باید اضافه کنم که سازندگان برنامه ریزی درستی برای این بسته انجام داده اند که انگار نسخه سوم بازی را در حال ساخت دارند ،این بسته حساب ویژه ای روی داستان کرده اند ،داستانی که به نظر بسیاری منتقدین خیلی خوب بوده ولی نحوه روایت داستان کاملا دچار مشکل بود باید منتظر بود و دید که این بسته چه کار خواهد کرد .
قول داده شده داستان به کلی تغییر پیدا کنه همچنین تغییرات در گیم پلی بازی داده خواهدشد.در DLC جدید امکان این فراهم میشود که شما مکان های بیشتری رو در Empire Bay پیداکنید یعنی مپ بازی بزرگتر خواهد شد.به شهر ایستگاه ترن اضافه میشود و تعدادی فروشگاهجدید لباس و چندید امکانات جدید که تا به حال در بازی وجود نداشته.اگر اسم این DLC رو مافیا 3 می گذاشتند بهتر بود چون همه چیز از اول برنامه ریزی شده است . 
توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب
داستان بازی
پسری به اسم ویتو که فرزند مهاجری فقیر بود متولد شد. او که همیشه از زمان کودکی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود برای فرار از این دوران کودکی مصیبت بار به جاهایی که کشیده شد که در آن یاد گرفت به جای ولگردی در کوچه ها می تواند به مافیا بپیوندد. گروهی که با بودن در آن می تواند به زنگی جدیدی راه یابد. که در آن می تواند به آمال و آرزوهایش جامه عمل بپوشاند و به قول خودش تبدیل به مردی خود ساخته شود. ویتو بدی ها را از سرنوشت ناگوارش آموخت. حالا ویتو همراه دوست دوران کودکی اش جو به کار های خلاف همچون سرقت اتومبیل و اموال دست می زنند و به عنوان مافیا در خیابان ها شروع به قانون شکنی می کنند. این دو دیگر به عنوان مافیا فعالیت می کنند و در در دنیای خلاف و بزهکاری غرق شده اند. اما به قول معروف زندگی به عنوان یک مرد عاقل به آن فریبندگی نیست که به نظر می رسه.
اصطلاح مافیا اصولا به گروه و فرقه ای اطلاق می شه که در زمینه خلاف قوانین جامعه فعالیت می کنن و بصورت غیر قانونی اقدام به کار هایی همچون قاچاق کالا و حتی مواد می کنن. گروه مافیا امروزه در اکثر کشور های جهان وجود دارند. و یکی از مشکلات عمده داخلی حکومت ها محسوب میشن.
برای دانلود و مشاهده سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی به ادامه مطلب روید .

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

سیستم عامل : مایکروسافت ویندوز ایکس پی (SP2 یا بالاتر) / ویندوز ویستا / ویندوز 7پردازشگر : پنتیوم د 3Ghz یا پردازنده Athlon 64 X2 3،600 + (دو هسته) و یا بالاتررم : 1.5 گیگابایتویدیو کارت : انویدیا جیفورس 8600 / آتی HD2600 طرفدار و یا بهترفضای هارد دیسک : 8 گیگا بایتکارت صدا : DirectX 9.0c 100 ٪ سازگار با کارت صدالوازم جانبی : صفحه کلید و ماوس یا گیم پد ویندوز سازگار

سیستم توصیه شده برای اجرای بازی در کیفیت مطلوب:
سیستم عامل : مایکروسافت ویندوز ایکس پی (SP2 یا بالاتر) / ویندوز ویستا / ویندوز 7پردازنده : 2.4 گیگاهرتز پردازنده های چهار هستهرم : 2 گیگا بایتویدیو کارت : انویدیا جیفورس 9800 GTX / آتی Radeon HD 3870 و یا بهتردیسک سخت : 10 گیگابایتکارت صدا : DirectX 9.0c 100 ٪ سازگار با کارتلوازم جانبی : صفحه کلید و ماوس یا گیم پد ویندوز سازگار



پسورد:www.mihandownload.com


راهنمای نصب:

پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، ابتدا فایل آپدیت شماره ۲ که در فایل های دانلودی شما موجود می باشد را نصب نمایید و پس از اتمام نصب ، فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی و در فولدر bin کپی کنید. دقت داشته باشید هنگام کپی کردن فایل های موجود در فولدر SKIDROW ، باید وارد فولدر bin شوید و سپس فایل ها را در فولدر bin در محل نصب بازی کپی کنید و از کپی کردن خود فولدر جلوگیری کنید. پس از اتمام آپدیت ، یک بار بازی را اجرا نموده تا از صحت نصب آپدیت مطمئن شوید. سپس Mafia II DLC Joes Adventures را اجرا کنید. دقت کنید که محل نصب را ، دقیقا محل نصب بازی انتخاب نمایید.پس از اتمام نصب ، بازی را اجرا نموده و از منوی اصلی ، گزینه مورد نظر را انتخاب نموده و بازی کنید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این DLC بسیار جذاب ، نهایت لذت را ببرید.

توجه:

توجه داشته باشید برای اجرای این بسته الحاقی باید خود بازی بر روی سیستم شما نصب شده باشد،اگر نصب ندارید یا بازی را دانلود نکرده اید به این لینک بروید .

لینک دانلود بازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد