دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان نرم افزار|میـــهـــن دانلــود|

دانلود رایگان نرم افزار/دانلود فیلم/دانلود عکس

دانلود رایگان بازی Ridge Racer Unbounded 2012

 Ridge Racer Unbounded 2012


نسخه ی کامپیوتر - کرک شده

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare


نام بازی: Ridge Racer Unbounded
پلتفورم : PC
ژانر:Racing
تاریخ انتشار جهانی : Mar 30, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Mar 30, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Mar 30, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Namco Bandai
مد بازی :
حمایت توسط : Bugbear Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. زمان زیادی از تأیید شدن Unbounded نمی گذرد، ولی اگر به این عنوان تحت نام Ridge Racer نگاه کنید، متوجه می شوید که Unbounded یک شکست است. البته از جهات دیگر، Ridge Racer: Unbounded به نظر یک موفقیت است. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد.
دانلود رایگان بازی جدید Ridge Racer Unbounded و ادامه ی نقد در ادامه مطلب...

همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید. فیزیک قوی و کارآمد بازی در اینجا خیلی خوب عمل می کند و به خوبی تمرکز اصلی بازی که روی همین تخریب ها است را پشتیبانی می کند. اینبار بجای اینکه از اشیاء محیط جاخالی دهید و یا آن ها را دور بزنید، بهترین کار این است که مستقیم به داخل آن ها بروید و تخریبشان کنید. این اجسام پس از تخریب جنبه ظاهری ندارند، بلکه اگر قدرت زیادی داشته باشید و یا در حین پرش، Drift و یا در حین نیترو زدن به سمت آن ها حرکت کنید، می توانید به طور مثال یک دیوار و یا یک فنس را شلیک کنید و طی یک صحنه سینمایی حریف خود را از پا درآورید. بسیاری از مسائل بازی شباهت هایی به بازی Split/Second از Black Rock Studios دارند، ولی تفاوت این است که اگر در Split/Second شما با فشار دادن یک دکمه در جایی تخریب ایجاد می کردید، اینبار با Unbounded خودتان مأمور تخریب آن ها هستید. برای همین موضوع، ماشین ها خیلی خوب طراحی شده اند و شما راحت می توانید با استفاده از آن ها به همه چیز ضربه بزنید. مهم تر از همه، قدرت و سرسختی آن ها است که انگار فقط برای تخریب اجسام محیط طراحی شده اند و واقعیت آن ها با دنیای خیالی یک بچه برای ماشین ها تغییر پیدا کرده است. هندلینگ بازی خیلی بیشتر وابسته به فیزیک آن ها است و شاید چنین موضوعی برای یک عنوان Ridge Racer کمی متفاوت باشد. Driftها با یک دکمه خاص انجام می شوند. سه نوع کلاس مختلف برای ماشین ها در نظر گرفته شده اند. جوناس لاکسو (Joonas Laakso) تهیه کننده بازی می گوید: "ما هر آنچه که از Ridge Racer می دانستیم را برداشتیم و Namco پیش ما نیامد تا بگوید شما به این و یا فلان چیز نیاز دارید و ما هم سعی کردیم ترکیب خوبی داشته باشیم، ولی تمامی این مسائل دوباره تعریف شده اند. ما باید Drift را نگه می داشتیم، ولی چه کاری می توانیم با آن انجام دهیم؟ Driftهای Ridge Racer با فیزیک دنیای واقعی آنچنان هماهنگ نیستند، پس چه کاری باید انجام دهیم؟ این سوالات ما را مجبور کرد تا با یک سری ایده های جدید روبرو شویم و من از این موضوع خیلی خوشحال هستم." این مسائل جدید هستند، ولی Bugbear یادآور می شود که این بازی Ridge Racer 8 نیست، بلکه می توان آن را یک Spin-off برای این سری معرفی کرد...






قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:
 
فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.



راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید

راهنمای نصب بازی Ridge Racer Unbounded :

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Ridge Racer Unbounded از لینک های کمکی سرور رپید شیر ( لینک مستقیم در پایین ) :
دانلود



 دانلود بازی جدید Ridge Racer Unbounded دانلود بازی جدید Ridge Racer Unbounded دانلود بازی جدید Ridge Racer Unbounded دانلود بازی جدید Ridge Racer Unbounded دانلود بازی جدید Ridge Racer Unbounded
لینک های دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد